De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Wat een wijze woorden, Links-inhalen!

Velen van ons zitten in hetzelfde schuitje, maar zien dat niet in. Met als gevolg dat je hier door de nutteloze onzin niet meer ziet waar het eigenlijk om gaat.

Zou je ons een workshop kunnen geven? Bijvoorbeeld tijdens de midwintermeet in Munnekemoer?
quote:yette schreef op 18 november 2016 @ 23:49:

Wat een wijze woorden, Links-inhalen!

Velen van ons zitten in hetzelfde schuitje, maar zien dat niet in. Met als gevolg dat je hier door de nutteloze onzin niet meer ziet waar het eigenlijk om gaat.

+1000

Zou je ons een workshop kunnen geven? Bijvoorbeeld tijdens de midwintermeet in Munnekemoer?Zo makkelijk gaat dat nou ook weer niet Knetter. De schoorsteen van deze therapeutologoog moet ook roken, dus voor een beetje een succesverhaal hebben we dan toch minstens wel een drieweekse cursus in een kasteeltje in Zuid-Frankrijk nodig. Dit alles tegen voor zacht prijsje natuurlijk, dat spreekt vanzelf.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Wat gaan we doen dan Zweettietjevoorpalen? Ik bedoel, ik wil best een beetje aurabreien in Zuid-Frankrijk hoor, of chakrasabbelen. Van die dingen die je gewoon lekker op het strand kunt doen zeg maar en dan af en toe de mediterranee in. Maar ik moet er niet moe van worden en dat het me ook nog geld kost, want zo belangrijk vind ik dat gedoe nou ook weer niet. Ik weet verdomme niet eens meer waar het over gaat, dat gedoe.
Nou lazyFokkingMoord, je HOEFT niet te reageren, he. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, dan sla je dit hele topic toch gewoon over?

Het valt me op dat je me achtervolgt hier op dit forum, overal waar ik schrijf duik jij op met je afzeikreacties.

STOP INTERNETPESTEN!!!!
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 18:17:

Weet je dat het internet gestookt wordt op bruinkool? Over milieuvervuiling gesproken! Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen in dit land. Zozebieze, dat hele internet is omgeven met geheimschrijverij, en de regering eneebelt dat. Ik bedoel, weet jij waar de internetfabriek staat? Ik niet. Nou dan!Staat in Groningen. Naast de nieuwe kolencentrale, dus je zult wel gelijk hebben Zou internet uit de klei gehaald worden? Aardstralen? Gas?
Later is nu
Ja weet je Lazy Volnietspoort, dat is natuurlijk een kwestie van vertrouwen.

Wie ben jij? Stel je ook je eigen diagnose als je naar de dokter gaat? Laat dat toch aan de professional over.

Tegenwoordig met dat internet denkt iedereen die weet hoe ie Wikipedia moet spellen, dat ie zijn eigen expert is!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Ik ben gehengeld

Ik was al bang dat ik schrijftechnisch niet zo goed in de markt lag, dus heb gereageerd op wat bloottopics enzo en jahoor.. ik heb een hengelmailtje
Later is nu
Goh. Was het wat?
Ik ga over 24 uur pas reageren, om te checken of hij echt wel into me is, weetjewel.
Later is nu
Heel verstandig! Je moet zelf natuurlijk ook niet te desperate overkomen.

Deel je wel asap een foto? Ik zie bij 'hengelen' namelijk altijd Ad Visser voor me - en dat beeld wil ik graag kwijt.
Heb ik even een foto voor je van de vorige hengelpoging. Het werd een forel, terwijl we snoek zochten.

Helpt dit?
Later is nu
Ik geloof ineens niks meer van het hele verhaal.
Ik forum zelf altijd bloot, maar tot nu toe levert het geen hengelberichten op. Maar nou zeg jij dus dat je reageert in bloottopics, Drammer? Misschien dat ik dat dan ook maar eens moet gaan doen, in plaats van alleen in kamerplantentopics. Hoewel ik nog nooit een aangeklede kamerplant heb gezien, maar het blijft internet he.
heb je wel de vingerplant uitvoerig besproken? Misschien het venusvoetje nog eens benadrukken?

Ik heb 'm inmiddels afgewimpeld hoor, wat moet ik met zo'n zuigert.
Later is nu
Verrek! Ik bedenk nu dat ik waarschijnlijk ook eens ben behengeld

Was een heel lief aanbod nadat ik op Eten schreef dat ik lekker negerpiemelzaad had geoogst voor over de salade.

Ik heb toen amper aandacht aan dat pb'tje besteed omdat ik vanwege dezelfde post ook werd overspoeld met boze terechtwijzingen.

Het schijnt namelijk dat lisdoddes, sinds we zoenen zoenen noemen, gewoon piemels heten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven