Leuke onderschriften

02-01-2009 11:34 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen hebben zulke leuke onderschriften....

Net las ik er 1: ik haat het huishouden.....bedden verschonen afwassen en drie maanden later kun je opnieuw beginnen...

Moest ik erg om grinniken...

Toen las ik ook een mindere: I'd rather be dead then fat.

Die vind ik kwetsend....mag 10 keer je mening zijn..die hoef je niet op zo'n brute manier te verkondigen vind ik. Uberhaupt niet eigenlijk...

Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....:)
quote:Livre schreef op 02 januari 2009 @ 11:48:

Die van de spreekbeurt is erg leuk.

Van wie is die trouwens? Hij is echt heel leuk!

Himalaya, die van jou is geweldig!
Voor wie inspiratie zoekt:

http://www.kimbervie.nl/gedicht/dg.htm

erg leuk: Loesje:

Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!
Ik vind die ene leuk over dat liefde het enige is wat zich vermenigvuldigt als je het deelt, weet niet van wie die is.
quote:Muis66 schreef op 02 januari 2009 @ 22:35:

[...]

Van wie is die trouwens? Hij is echt heel leuk!Van Banba! (zie hierboven ergens )
quote:Muis66 schreef op 02 januari 2009 @ 22:38:

Voor wie inspiratie zoekt:

http://www.kimbervie.nl/gedicht/dg.htm

erg leuk: Loesje:

Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!Dank! Ik heb bij deze mijn eerste motto!
quote:Sarah Scott schreef op 02 januari 2009 @ 22:48:

[...]

Van Banba! (zie hierboven ergens )
This is a hate murder.

As opposed to a I really really like you murder?'

Vind ik ook grappig. Al doen als onderschrift die bondige dingen als Interessant, maar ga verder of Dat dan weer wel het wel het beste.
Zie dat ik mijn motto kwijt ben dus ik gooi er maar eens een nieuwe in.
Mijn motto past bij mij. Ik moet soms echt even mijn zelfvertrouwen zoeken. Angst is een groot woord, maar dat zelfvertrouwen is soms eventjes de hort op. Daarom staat het onder mijn motto als geheugensteuntje.
quote:Odesa schreef op 02 januari 2009 @ 11:34:

Sommige mensen hebben zulke leuke onderschriften....

Net las ik er 1: ik haat het huishouden.....bedden verschonen afwassen en drie maanden later kun je opnieuw beginnen...

Moest ik erg om grinniken...

Toen las ik ook een mindere: I'd rather be dead then fat.

Die vind ik kwetsend....mag 10 keer je mening zijn..die hoef je niet op zo'n brute manier te verkondigen vind ik. Uberhaupt niet eigenlijk...

Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....:)dank u! nu voel ik me beroemd joh....
En die van Loomii ; Man trek gewoon een leuk pak aan!

Daar kan ik op een of andere manier echt van genieten, helemaal goed!
Ik blijf het onderschrift van Solomio leuk vinden: Als je ontbijt op bed wilt, moet je in de keuken gaan slapen. Dat zorgt meestal wel voor een glimlach op mijn gezicht.
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 januari 2009 @ 23:42:

En die van Loomii ; Man trek gewoon een leuk pak aan!

Daar kan ik op een of andere manier echt van genieten, helemaal goed!

JAAAAAAAAAAA

Die is ook ZO STOER!
Las er net 1, weet niet meer van wie.

Was afgelopen maand 5 kilo verloren, heb ze deze maand weer teruggevonden.

Zo grappig!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Peas on earth oid van PODE vinnik erg leuk.

Dit was mijn spreekbeurt: zijn er nog vragen ? Vond ik erg leuk

En de korte zoals : "ja, dat zou ik ook zeggen" en "ik denk dat het spoenk is" "oh ja joh ? " enz. enz. vind ik erg grappig.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Niet dringen, we komen allemaal aan de beurt. Ook een hele leuke.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Ardberg schreef op 02 januari 2009 @ 17:46:

Ik vind de onderschriften grappig die gewone nietszeggende uitspraken zijn die mensen vaak in een conversatie gebruiken. Dus dingen als:

- ja toch, niet dan?

- maar dat is ook maar een mening

- dat dan weer wél!

- met uw goedvinden, natuurlijk

En ik vind het heel slap als er een emailadres in staat (en om de één of andere reden komt dat eigenlijk alleen voor bij de Viva mannen....) Zo. En als dat je niet bevalt kan je je klacht indienen op klachten@ardberg.nlSinds wanneer ben ik een man? En bedankt!
Peas on earth vind ik de allerleukste!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik vind de mijne leuk!

Maar mijn vorige was leuker 'may the Yoni be with you'

Mijn vorige avatar was een ondergaande zon... ik moest 'm wijzigen, maar eigenlijk ben ik over deze ook nog niet uit...

Ik heb een nieuw motto: identiteitscrisis gevonden.
DTEEZ!
Die van jou, Muis, vind ik mooi. Goeie ook voor mij. (Maar ik zal 'm niet inpikken hoor!)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vind die ene mooi van die hate-murder, daar moet ik altijd om glimlachen.. en de 'socks are like sex' vind ik ook echt meer dan briljant!!
Ja Peas on Earth....helemaal geweldig!
Oh wauw

*erwt glimt van trots vanwege Peas on Earth en denkt: beter goed gejat dan slecht verzonnen:*

anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 11-01-2009 11:12
Reden: Leuk, zo'n spreekwoord gebruiken, maar dan moet je dat met je Erwtige hoofd wél goed doen natuurlijk...
% gewijzigd
Peas on earth!
'Maar dat had je natuurlijk zelf al bedacht' van MevrouwDeKees vind ik geweldig

De autistenuitspraak van Borodini is ook fabuleus (en is eigenlijk meteen ook een goede uitleg van de belevingswereld van een autist).
Peas on earth!
Ik vind deze altijd erg goed, mss een beetje lang maar wel mooi gezegd: "Ik ben ik. Ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect. Maar zo ben ik. Ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil. Soms ben ik een prater soms ben ik heel stil. Ik ben wie ik zijn wil, en zo moet je mij maar accepteren!" Kan zo 1, 2, 3 even niet meer vinden van wie die is...

Die van Muis vind ik ook errug waar!

Heb zelf net een kaart van loesje gekocht daar staat op: wie voor een dubbeltje geboren is, kan niet leven van een stuiver... die vind ik ook wel grappig... Net als zoveel andere teksten van Loesje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven