De ouderensoos
zaterdag 19 november 2016 om 21:45
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 21:26:
En deze hadden jullie vast ook:
[afbeelding]
Het weerbeeldje. Veranderde van blauw naar roze bij een veranderende temperatuur of luchtvochtigheid.
Op de een of andere manier moest ik altijd aan dat gekleurde deel likken
God mag weten wat voor giftige stoffen of zware metalen ik hierdoor binnenkreeg.
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed Mmmm..beeldjes likken nooit gedaan. Wel ooit mijn make-up pop gezoend
Ach ja, het kan altijd erger. Een vriendin vertelde dat ze met de deur tongde, om te oefenen.
En deze hadden jullie vast ook:
[afbeelding]
Het weerbeeldje. Veranderde van blauw naar roze bij een veranderende temperatuur of luchtvochtigheid.
Op de een of andere manier moest ik altijd aan dat gekleurde deel likken
God mag weten wat voor giftige stoffen of zware metalen ik hierdoor binnenkreeg.
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed Mmmm..beeldjes likken nooit gedaan. Wel ooit mijn make-up pop gezoend
Ach ja, het kan altijd erger. Een vriendin vertelde dat ze met de deur tongde, om te oefenen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zaterdag 19 november 2016 om 21:46
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 21:39:
[...]
Van Borodini:
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
[afbeelding]
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
Zal het gelukt zijn ?
[...]
Van Borodini:
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
[afbeelding]
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
Zal het gelukt zijn ?
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zaterdag 19 november 2016 om 21:46
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:45:
[img]http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif[/img]
Het gaat heus niet! heb je een plaatje gekopieerd ?
[img]http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif[/img]
Het gaat heus niet! heb je een plaatje gekopieerd ?
zaterdag 19 november 2016 om 21:47
quote:kopjekoffie70 schreef op 19 november 2016 @ 21:45:
[...]
Mmmm..beeldjes likken nooit gedaan. Wel ooit mijn make-up pop gezoend
[afbeelding]
Dat laatste deed ik dan weer 'gewoon' op de achterkant van mijn hand.
[...]
Mmmm..beeldjes likken nooit gedaan. Wel ooit mijn make-up pop gezoend
[afbeelding]
Dat laatste deed ik dan weer 'gewoon' op de achterkant van mijn hand.
zaterdag 19 november 2016 om 21:50
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:49:
Ik roep maar wat losse woorden, om on topic te blijven... (straks heb ik nog een ban te pakken...)
Viewmaster!
LEGO!
Skippy bal!
Diabolo!Skippy ballen. Levensgevaarlijk. Die hebben mij nog twee tanden gekost omdat mijn zusje die eruit sloeg met de Skippy bal
Ik roep maar wat losse woorden, om on topic te blijven... (straks heb ik nog een ban te pakken...)
Viewmaster!
LEGO!
Skippy bal!
Diabolo!Skippy ballen. Levensgevaarlijk. Die hebben mij nog twee tanden gekost omdat mijn zusje die eruit sloeg met de Skippy bal