De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

En dit bedlampje als je bang was in het donker, gaf oranje of groen licht.

Alle reacties Link kopieren
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 21:28:

Pen om je nek...

[afbeelding]Oh wauw, zo een had ik ook. Echt zo leuk die herinneringen die maar terug blijven komen
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
quote:vrouwke76 schreef op 19 november 2016 @ 20:51:

Barbapapa....geweldig!

Ik keek ook altijd naar Matthew Star maar die kent bijna niemand...Oh dat keek ik ook
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:*-_lilith_-* schreef op 19 november 2016 @ 21:29:

[...]

Een polaroid camera en nu weer snel weg want ik mag hier niet komen Ik mag hier ook niet komen
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 21:34:

En dit bedlampje als je bang was in het donker, gaf oranje of groen licht.

[afbeelding]Ik had een groene
quote:Habbekratz schreef op 19 november 2016 @ 21:25:

Stemmen jullie ook op de Partij voor de ouderen? Of voelen jullie je daar nog te jong voor
Mastermind, de doos zag er spannender uit dan het spel was.

En Yahtzee bij mijn oma spelen ...

Dammit...ik ben te oud om plaatjes te plakken...
quote:Calamitycat schreef op 19 november 2016 @ 21:33:

[...]

Thanks! Broekkie Tot uw dienst ouwe
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:38:

Dammit...ik ben te oud om plaatjes te plakken...Mij lukt het ook niet en ik ben nog een broekkie
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:36:

[img]https://goo.gl/images/yYqYju[/img]

Van Borodini:

Jip en Janneke plakken plaatjes.

Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.

Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.

Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.

Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.

Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif

Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.

[afbeelding]

Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"

Zal het gelukt zijn ?
quote:Philae schreef op 19 november 2016 @ 21:35:

[...]

Ik mag hier ook niet komen

Wij zijn echt stout

Tsss de jeugd van tegenwoordig....
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 21:39:

[...]

Van Borodini:

Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.

Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.

Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.

Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif

Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.

[afbeelding]

Zal het gelukt zijn ?Het is het derde vierkantje van links...
quote:*-_lilith_-* schreef op 19 november 2016 @ 21:40:

[...]

Wij zijn echt stout

Tsss de jeugd van tegenwoordig....Maar ik herken hier meer dan in het jongerensoos topic

Lukt niet....
quote:_alice_ schreef op 19 nove
mber 2016 @ 21:39:

[...]

Van Borodini:

[afbeelding]

Zal het gelukt zijn ?
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 21:41:

[afbeelding]Oh ja. Daar kon ik uren mee vol krijgen.
Muizen trappetjes.
quote:Philae schreef op 19 november 2016 @ 21:41:

[...]

Maar ik herken hier meer dan in het jongerensoos topic Haha ja ik ook! Oude ziel misschien
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Mijn broer keek altijd naar "Er was eens...," weet nog dat er. Een mannetje met heel lang haar in voor kwam.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:*-_lilith_-* schreef op 19 november 2016 @ 21:38:

[...]

Tot uw dienst ouwe
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:41:

[...]

Het is het derde vierkantje van links...nee het achtste van rechts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven