Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Beste wensen allemaal! Straks nog even naborrelen bij vrienden van ons. Fijne avond...

Liefs, Car
Hoi allemaal,

hier weer een teken van leven van mij.

Maar allereerst een Gelukkig Nieuwjaar! Dat 2009 ons maar lieve, gezonde derde wondertjes op mogen leveren! Dat we maar fijn ons hart kunnen luchten bij en met elkaar. Dat we mooie dingen en ook de minder mooie dingen samen kunnen delen. Dat we maar veel mogen schrijven hier!

Onze verhuizing zit erop. Ik zag er als een enorme berg tegen op en achteraf gezien is het mij allemaal erg meegevallen. Dankzij de enorme hulp die we hadden. Ik heb zelf niet heel veel gedaan... meer delegeren etc.

Inmiddels hebben we de boel al aardig op orde. moeten natuurlijk wel nog dozen uitgepakt worden, dingen ophangen, lampen etc. Maar het is inmiddels echt goed bewoonbaar. Zitten er nu aanstaande zaterdag 2 weken in. De kinderen beginnen nu eindelijk ook weer een beetje in het gareel te komen. Die hebben qua gedrag toch wel een deukje gekregen van die hele verhuizing. Maar het gaat weer de betere kant op. De jongste slaapt nu in een groot bed, dat gaat onwijs goed! Ben echt trots op hem. De oudste maakt er weer een spelletje van met uit bed komen 's avonds, dus daar hebben we het stickersysteem maar weer op gezet. Wat een sticker van Cars al niet kan doen! Zegt ze enorm blij!!!!

Internet is nu gelukkig ook weer aangesloten. Heb jullie berichten vluchtig gelezen. Maar merk nu al dat ik niet alles heb opgeslagen op mijn eigen harde schijf. Neem mij niet kwalijk aub...

Ik zal er vanaf nu weer wat vaker zijn. Al hebben we de somputer nu boven op een aparte kamer staan en in het vorige huis stond die in de woonkamer, dus makkelijker tussendoor kijken. Ga ik maar veel wassen etc. want de was is op de zelfde verdieping. Hihihi!

Kerst en oud& nieuw zijn we goed doorgekomen. Gisteravond zelfs een klein glaasje wijn gedronken. Heerlijk! Gezellig met 2 andere (kinderloze) stellen. Alleen de oudste is even wakker geweest. Wat wil je als je vader een 100duizend klapper onder je raam afsteekt. (zonde van het geld...) Jongste heeft overal doorheen geslapen! Knap hoor!

Meisjes, ik ga mij maar eens aankleden! Heerlijk in de pyama's rond gelopen vanochtend. Kids liggen nu te slapen, manlief ligt in bad met spierpijn van het schaatsen... hihihi!!!

Fijne dag vandaag en tot snel!

Liefs, GB3

ps ik begreep dat er wat aanpassingen nodig zijn voor het schema... willen jullie die gegevens nog even duidelijk aangeven. Anders moet ik alle berichten weer terug gaan en je zult zien dat ik dan ergens overheen lees. Dit is voor mij even makkelijekr. Dan pas ik het in de loop van de dagen aan.

Doei doei!
idd, voor ieder een gezond en gelukkig, vruchtbaar jaar gewenst!!!!!!!!!!!!! Ik ben twee keer bijna in slaap gevallen hiihihi maar heb het uiteindelijk gered. Dochter werd wakker om 5 voor 12 en heeft vuurwerk gekeken en een halve oliebol naar binnen gewerkt. Ze wist niet wat haar verkwam dat ze er zomaar uit mocht. Zoon sliep dwars door al het vuurwerk heen!

Goed GB3 dat jullie lekker over zijn. Wat een klus he met ook nog kids erbij. Gelukkig schiet het met hulp erbij wel op ja.Wij zijn nog steeds niet helemaal op orde maar de basis staat en hangt! Leuk dat je nu weer meer mee kan kletsen!

Voor het schema kan bij mij : oudste zoon is 4 ipv 3 en 7 jan. heb ik een eerste echo. thnx alvast voor het bijwerken.
Hoi, hoi allemaal,

Hier ook weer een teken van leven.

Gelukkig nieuwjaar allemaal dat er idd maar veel derde wondertjes bij mogen komen. En dat we er maar lekker op los babbelen hier op viva.

We hebben een erg lekker vakantie achter de rug erg jammer dat die weer voorbij is. Ik heb zelfs 1 dag gezwommen heb 7 dagen gevloeid en nu maar wachten tot dat ik weer ongesteld wordt. Morgen nog even een afspraak maken bij de gyn. voor een controle afspraak heb jij dat ook gehad hoera en zo ja wat hebben ze gedaan.

Nou hier verder gaat het mij niet zo lekker, zit niet lekker in mijn vel zit er als een berg tegenop om maandag weer te gaan werken en zit er echt aan te denken om te gaan stoppen met werken. Gister zaten we in de auto naar friesland en toen zij mijn vriend ik vind je weer een beetje hetzelfde als toen Sil werd geboren, mijn oudste zoon heb toen een post. depr. gehad. Alles is me te veel als ik aan mijn werk denk wordt ik alleen maar humeurig, misschien werk ik ook wel te veel, ik weet het gewoon even niet. He ook steeds meer momenten dat ik aan mijn vriendin moet denkenn doet me ook hartstikke zeer, het is een manusje van vanalles.

Ik probeer om weer te reageren, en hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

Liefs Stella
He gelukkig 2009 allemaal!!!!! En dat we naast onze mooie wensen ook maar lekker kunnen blijven kletsen en spuien hier op ons forum!

Stella meisje toch, je hebt ook wel erg veel meegemaakt de laatste maanden. Ik vind het wel knap van je dat je je gevoelens erkent en ook naar je vriend kan uiten. Ik ken je niet goed genoeg om een oordeel te geven of in jouw geval stoppen met werken de oplossing is, ik hoop dat je samen met je vriend, vrienden en familie een goeie weg vindt om in te slaan en kom bij ons ook maar lekker spuien, heel veel sterkte in ieder geval.GB3 gezellig dat je er weer bent en wat lekker dat het allemaal alweer een beetje in het gareel loopt. Geniet ervan in je neiuwe huisje!

Wij hebben echt een heerlijke oud en nieuw gehad. Saampjes uitgebreid gegeten, om half 12 echt een supergoeie champagne opengetrokken (ik heb me wel ingehouden, dus niet teveel gedronken) en om 12 uur saampjes geproost op ons hopelijk vruchtbare 2009. Daarna vuurwerk gekeken en even bij mensen in de buurt geborreld met babyfoon. De kindjes hebben lekker doorgeslapen, wel fijn alleen was het vanochtend dan ook gewoon half 7. Maar goed weinig alcohol dat maakt minder slaap wel makkelijker haha. Vandaag familierecepties gehad dus nu lekker kopje thee bankhangen en vroeg naar bed. Dan is het ook eerder NOD, spannend. Ik heb nooit tekenen van ongesteldheid dus daar kan ik niets van zeggen. Gewoon afwachten maar....

Trusten alvast!
Sterkte Stella, kom maar lekker spuien idd! Soms moet je iets even laten bezinken en dan komt de oplossing wel. Als je niet lekker in je vel zit is het lastig om een beslissing te nemen. Anyway, probeer op de lichtpuntjes om je heen te letten. Hopelijk breekt snel de lente snel door (letterlijk en figuurlijk)

Hoera, het wordt spannend vandaag!!!!!!! Wanneer ga je testen, vandaag al? Ik hoop het van harte voor jullie. Zou natuurlijk wel erg snel zijn maar het wil niet zeggen dat het niet zou kunnen natuurlijk. Hou je ons op de hoogte (als je hoofd ernaar staat)?
Hallo !! Gelukkig nieuwjaar !!!!

Leuk alle verhalen !! Hier was het ook gezellig. Met ouders zitten gourmetten en daarna met vriendin en vriend spelletje gedaan. Lekker kneuterig haha. Ouders ondertussen gummynekken voor Youp.

Timo werd gillend wakker en heeft daarna genoten achter het raam van het vuurwerk van die vriend. Floortje heeft tot 08.45 geslapen !!!!!! Dat is nog eens lekker het nieuwe jaar in :-)

Timo heeft bij mij in ed geslapen en heeft me om 7 uur wakker gemaakt. Gaap.

Gister wezen schaatsen. Floortje dapperder dan Timo :-) Op de schaats. Zo leuk !! Slee mee voor degene die niet kon schaatsen (had 1 paar dubbele ijzers). Oma, tante, neefjes op het ijs, erg gezellig. Kindjes erg moe daarna. Floortje had niet geslapen en Timo had natuurlijk in de nacht wat gemist. Dus lekker Nijntje musical gekeken. Ben zelf even naar de kroeg geweest maar dat was niet zo. Weinig bekeneden. Dus met eten weer thuis. Kindjes in bad en ik ondertussen de `nieuwe' kledingkast ingericht. Via soort regionale marktplaats gekocht. Lekker groot (lees kollosaal). Pas laat chinees gehaald. Lekker makkelijk :-)

Zo, net even uit mijn slof geschoten tegen de kids. Pffff, zitten zo in elkaars haren. Werd helemaal kriegel. Waren elkaar weer aan het duwen. Heb ze 3 tellen gegeven om iets te spelen te pakken en anders konden ze naar de gang. En jawel, heeft indruk gemaakt. Ze zijn erg lief aan het spelen. Zo lekker even naar buiten, eendjes brood voeren. Daarna kerstboom er uit. Heerlijk :-)

GB: wat fijn dat jullie over zijn en dat alles goed is verlopen !!

Stella; wat vervelend dat je je zo rot voelt !! Heeft dit ook met de hormonen te maken ??

Hoera; spannend !!!!

Miriam; klinkt heerlijk relaxed :-) jullie oud en nieuw !!

Zo, nu even naar buiten met de kids........
Allemaal een heel goed gelukkig gezond en vruchtbaar 2009 gewenst!!

Hier was het ook erg gezellig net als bij de rest zo te lezen.

Stella, wat naar meid dat je je zo voelt. Misschien kom je wat vitamine B6 te kort? Ik heb dat na de bevalling van mijn oudste gekregen omdat ik daar een tekort aan had door de hormonen. EN het is ook niet niks allemaal. Geef het zeker de tijd, je bent ook maar een mens van vlees en bloed....ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

GB3 lekker hoor dat alles achter de rug is!

Floddertje; zo herkenbaar met de kids, hier precies hetzelfde.

Gelukkig is het lekker weer en kunnen we veel naar buiten. Die dagen en de kerstvakantie zitten ze op een gegeven moment zich zelf in de weg.

Carrianne, je reactie kwam wel een beetje aan moet ik zeggen, je hebt gelijk maar dat is moeilijk om even de "positieve knop"aan te zetten. En ja ook ik weet dat de natuur zijn gang kan gaan en dat dat "goed" is, maar ja dat is natuurlijk niet wat je wil...Maar je hebt gelijk, ik kan er niets aan doen en jezelf gek maken helpt niet.

Hoe voel je je inmiddels, is het weeige gevoel weggetrokken?

Hoera, kon jij nou bijna testen??? Spannend!

Ik kan nu effe niet teruglezen, want ik heb via het inlog scherm een reactie geplaatst. Dus sorry als ik iemand vergeet...

Liefs!
Oh sorry Carian, ik lees nu op mijn gemakkie alles terug en zie het verdrietige bericht van jouw kennis. Jeetje, en dan loop ik te zeuren......Sterkte meid dit gaat je niet in de koude kleren zitten!
Oh ja, ben ook heeeeeeerlijk naar buiten geweest. Viel me gelijk op dat de kindjes het veel langer uithouden buiten als het zo zacht is. Kom maar op met het voorjaar :-)

Ook leuk voor de hond trouwens haha, komt ie ook nog eens ergens. Nou ja, niet dat ie iets te klagen heeft.......

FF lekker kokkerellen. Hoera ????
Heee daar ben ik ook nog even hier nog geen ongesteldheid...maar het gebeurt wel vaker in de avond of nacht, dus ik wacht tot morgen met testen (ow wat ben ik trots op mezelf!!) Ik hoe jullie op de hoogte hoor!

Stella ik vergat nog op je vragen te reageren bedacht ik me gister toen ik net alles had afgesloten. Ik werd na twee weken gebeld door de verloskundige over de afloop en na 6 weken door de gyneacoloog die de curretage had gedaan alleen was ik die dag werken en had ik niet mijn mobiel doorgegeven, helaas doet onze voicemail het niet dus die heb ik gemist. maar ach ik was er ook wel klaar mee moet ik zeggen. Ik hoop voor jou dat je net als ik precies vier weken na de curretage weer ongesteld wordt, das wel zo handig.

Flodder voorjaar? Er was hier vanmiddag echt zo'n ijzig koude wind brrr. Het kan volgens mij best schelen waar je woont in Nederland. Bij ons was het vanochtend wel zachter overigens.

Gezellige avond allemaal!
Hai!

Ik was op zoek naar een topic over 3 kindjes, of een 3e kindje op komst en ik zag deze staan. Ik vroeg me af of jullie het leuk vinden om er een schrijfster bij te krijgen?

Ik heb twee kindjes, een meisje van ruim 3 en een jongen van 2, ze schelen net geen 18 maanden en als alles goed gaat, verwachten wij eind juli een 3e!

Nou, ik lees wel of jullie zin hebben in nog een medeschrijfster.

Groetjes Cola!
heerlijk buiten gespeeld met dit beter weer! (hahaha, de kids dan) en 's middags ze in het ballen bad bij Ikea gezet wat ze fantastisch vonden. Konden wij samen even rustig kijken voor wat spullen. Het is een massale en drukke tent maar ze hebben er toch vaak wel handige dingen.

Ik heb toch zulke 'vreetbuien' deze zwangerschap. Ik eet echt van alles door elkaar en ben ook al bijna twee kilo aangekomen. Vorige twee zwangerschappen ook 17 kilo aangekomen maar alles er ook weer af. Volgens de verloskundige had ik voor deze zwangerschap licht ondergewicht dus het is vast een onderlaag voor de borstvoeding alvast.

Wat spannend hoera! Moet zeggen dat ik hier speciaal even kwam kijken of er al nieuws was van je... duimen maar dus!

Cola, wat mij betreft gezellig als je meeschrijft.Ook voor jou een spannende en drukke tijd dus.

dames fijne avond!
Zo, ik hier even.. Blij dat deze dag weer achter de rug is, vanmiddag dus begrafenis gehad. Werd toch wel weer behoorlijk emotioneel toen ik m'n vriendin verdrietig zag. Weet precies wat ze nu voelt en meemaakt. Niet leuk zoiets.

Verder gaat het wel, naast die emotionele achtbaan. Het wee-ige gevoel is sinds dinsdag zo'n beetje weg.. Dus op naar de volgende mogelijkheid!

@Stella, je lijf heeft natuurlijk heleboel doorstaan, dus geef het even de tijd. Ook dat je nog geen zin hebt in werken, kan ik me voorstellen. Kun je niet je ziekmelden of even een time-out nemen? Zeker als je bang bent voor een pnd? Maar gewoon spuien hier hoor, wat ik er hier zo van meemaak hoef je niet bang te zijn voor negatieve reacties.

@Mebi, het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen o.i.d. Helemaal niet juist, ik herken van mezelf dat ik dan vaker "doorsla" in de mogelijke doemscenario's terwijl er misschien wel een positief lichtpuntje te zien valt. En dan kun je je beter zorgen maken als het negatieve puntje daadwerkelijk wordt bevestigd. Als je het nu al doet, verspil je misschien al onnodig energie voor niks.. Maar ik weet het, het is makkelijk praten.. Ik wou je alleen een beetje proberen te helpen.. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!

@Cola, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Welkom hier!

@GB3, fijn je weer te lezen! Heb je wel gemist! Maar prettig dat je nu weer wat op orde bent... Nu is het echte nestelen begonnen

@Hoera, jij houdt de spanning hier er behoorlijk in!! En??

@Prinsses, ondergewicht? Dan is het wel goed dat je het er nu aankweekt! Die ballenbad van Ikea, echt een uitvinding! Den jongens vinden het prachtig! Zeker als je even een uurtje vrij wil. Soms ga ik dan gewoon lekker een (gratis) kopje koffie drinken met een punt appeltaart.. mmm...

@Floddertje, de zwangerschap gaat verder goed? Geen andere kwaaltjes??

We hebben hier bij ons voor ook geschaatst, op oudjaarsdag en de dag ervoor.. Heerlijk. Alleen gistermiddag toen we even het ijs overliepen om bij vrienden een nieuwjaarsborrel te doen, zakte de oudste bijna door het ijs! Ik trok hem gelijk aan de kant en het liep met een sisser af.. Jammer!! De oudste kan nu lekker krabbelen op de hockeyschaatsen na 4 keer oefenen en de jongste schuifelt nog wat met die dubbele ijzers. Toch hebben we oudjaarsdag 2 uur op het ijs gestaan, best gezellig! Heb ze beide om kwart voor 12 wakker gemaakt en zo zijn we met zijn viertjes het nieuwe jaar ingegaan. Buiten wat vuurwerk bekeken en wat buren hier en daar gelukkig nieuwjaar gewenst. Oliebolletje gegeten en toen naar bed.

Nu had ik vanmiddag mijn kids even bij mijn broer en schoonzus gedropt (hebben 2 dochters, 4 en 2) en die heb ik allemaal meegenomen naar mijn huis. Nu liggen er hier 4 braaf te slapen. Heeft echt iets knussigs.. Wel druk maar leuk!

Ik duik er zelf ook maar in, weet niet wat er vannacht verder gaat gebeuren..

Liefs, Car.
Wachten tot morgen.........knap........verstandig.......maar oh wat ben ik nieuwschierig :-)

Vanmiddag werd het wel weer koud geloof ik (ben niet meer buiten geweest). Maar vanmorgen/begin van de middag was het echt lekker zacht. Kinderen weer eens zonder wantjes en muts. Heerlijk.

Even mij trots delen hoor:

Heey Cola, even gemist. Gezellig. Welkom !!

GB: Voor de tabel; Floortje is 2 ondertussen

Car: he wat een vervelende dag. Misschien wel een goede steun voor je vriendin omdat jij juist weet wat zij doormaakt ?? Sterkte !!
He Car wat een rotdag zo voor je. Kan je je eigen herinneringen wel een beetje laten bezinken of zit je er ook aardig doorheen nu. Wat een rotbegin zo van 2009!

EN joh die opmerking, dat ligt aan mij hoor, zit snel op de kast omdat ik idd makkelijk kan doorslaan. Die onzekerheid is killing, maar je hebt echt helemaal gelijk. Als het echt slecht nieuws is kan ik me beter dan pas druk maken. Dusse...wat mij betreft no hard feeling hoor, zo was het niet bedoelt. Alleen maar goed dat ik even een speigeltje voor krijg.

Sterkte verder in deze rottijd!

Cola gefeliciteerd! Jij bent al even op weg dus, spannend! Voel je je goed?

Flodder wat en moppies, snap dat je trots bent hoor!

Hoera wat knap zeg, dat geduld!!! Maar eh, de nacht is nu voorbij....EN?????

Nou Djordi, mijn oudste gaat lekker naar een partijtje vandaag. WIj gaan effe lekekr shoppen, want Senna wil nog wel lekker in de buggy af en toe, dus als het goed is kunnen we redelijk rustig winkelen vandaag....UITVERKOOP HERE I COME!!!!

Fijne dag!

Liefs!
Oh wat heeeeeeeerlijk Mebi, geniet !!!!
He hallo allemaal helaas ik voelde vannacht al wat lichte krampen en ongesteld geworden, nu maar weer aan de slag voor een oktoberkindje. Ik denk dqat ik ook vanaf de zaterdag moet gaan rekenen ipv de vrijdag, de vorige keer was ik ook 's nachts ongesteld geworden en dat is dus zaterdag ipv vrijdag, dus 1 dagje later vruchtbaarste dag, ach het komt vast allemaal goed. Mirjam en Carianne, we gaan er weer voor wie weet met z'n drietjes tegelijk volgende maand. Een voordeeltje is wel dat we vanavond gaan uiteten en borrelen met de hele vriendengroep dus kan ik lekker aan de wijn nadat ik me alle feestdagen heb in moeten houden.

Flodder, wat een superschetige fotoos! Trouwens ik heb het verhaal in groter groeien gelezen, heftig zeg. Timo had het toch iets minder, moet hij ook regelmatig zijn darmen schoon laten spoelen, is dat wat hij laatst ook had?

Cola proficiat en welkom bij ons clubje!

Car heftig kan ik me voorstellen, sterkte ermee

Mebi goed geshopt?

Zo ik ga genieten van ons schone huis, want de boom is weer weg en ik heb mooie tulpjes neergezet, ik heb weer zin in voorjaar!! en in vanavond! Nu ben ik wel geen bob en gaan we fietsen, brrrr
He hallo, wat is het rustig???

Hoera wat balen joh, maar oktober is ook een hele mooie maand hoor (mijn oudste is van die maand). Misschien is het wel prettig voor jezelf idd om die zaterdag aan te houden.

Heb je een leuke avond gehad?

Ik heb trouwens hetzelfde als jij, kerstboom weg, tulpen erin! Ik heb ook altijd zin om mijn huis te veranderen in januari, jij ook?

Flodder, ik heb zeker genoten, het koopt toch lekkerder als het 75% korting op zit. Ik zag ook wat leuke babykleertjes en twijfelde of ik het nu wel of niet zou meenemen. Aangezien manlief nog steeds heel positief is hebben we toch een paar schattige rompertjes meegenomen.....En nieuwe kleren, schoenen voor de kids, troepies voor in huis etc etc.....jullie snappen, ik heb goed geshopt hahaha.

Nou fijne zondag!
Hoera, wat jammer zeg. Maar vol goede moed op naar de volgende ronde idd! eniet er nog even van dat je nu kan drinken, straks (lees snel!) kan het weer heel lang niet.

Car, moet niet makkelijk zijn geweest voor haar en jou natuurlijk. Voor jou dubbel omdat je haar verdriet ziet en begrijpt als geen ander...

Leuke foto's floddertje, kan je zeker trots op zijn! Wat ziet je dochtertje er trowuens stabiel uit op haar schaatsen!

Hier ook tulpen en roosjes in huis om het voorjaar uit te lokken. Morgen gaat zoontje voor het eerst naar school dus. Ik geloof dat ik veel zenuwachtiger ben dan hij. mmmm, kwestie van vooral niet laten merken aan hem. Hoop zo dat hij het daar naar zijn zin gaat hebben. Is ook niet niets natuurlijk als klein ventje tussen allemaal nieuwe kindjes in een nieuwe omgeving met een vreemde juf. Maar goed, daar zijn we allemaal groot mee geworden uiteindelijk. De school is in de straat, moet me wel gaan bedwingen om niet stiekem naar binnen te gluren om te zien hoe het gaat. hahahaha, gaat wel lukken hoor.

Wat hebben jullie (met kleuterkids) gedaan met de eerste schooldag? eerst een half dagje? Eerder wennen kon daar nl niet omdat er heel veel kindjes nieuw zijn (vrij nieuwe buurt hier) en de school nog maar net open is.

Fijne zondag allemaal!
Mebi, voel je trouwens nog zwangerschaps tekens nu? Geen veranderingen in je lichaam verder? De tijd zal niet snel gaan voor je op dit moment... Sterkte meisje!
He Prinsess, lekker he die voorjaarsdingetjes....heb toch het idee dat de blik weer richting lente gaat, heerlijk!

Bij ons wennen ze 5 ochtenden, dus misschien kun je dat een beetje aanhouden, maar bekijke vooral wat je zoontje wil.

Bij Djordi hebben ze daarna continue rooster ingezet en ik heb hem eigenlijk na het wennen nooit meer thuis gehouden in de middag. Wat ik wel 2x heb gedaan is hem op vrijdag thuis houden. Dan hebben ze maar een ochtendje school en als ik zag dat hij er een beetje tegenaan zat te hikken dan hield ik hem thuis. Maar eigenlijk is er altijd zo snel een vakantie in het vooruitzicht dat thuis houden niet nodig is.

Ik was ook zo nerveus en in februari gaat Senna ook..echt weer spannend! Ik was ook zenuwachtiger dan Djordi, maar hij is wel een tijdje van slag geweest hoor, broekplassen, huilerig en uit school deed hij effe een tukkie.

Hier nog steeds de tekenen die ik had, moe, zere borsten en honger in alles wat zoet is, maar ik heb niet het idee dat het meer is geworden. Ik heb nooit zulke duidelijke klachten, dus dat maakt me nu heel onzeker. Ik ben ook behoorlijk snel geirriteerd, maar eigenlijk weet ik niet of dat door de spanning komt....

Nou meid heel veel plezier en succes morgen met je grote kleine man en lief dat je even aan me denkt...

Laat je even weten hoe het ging op school???

Liefs!
Dank voor je berichtje en verhaal hoe het met Djordi is gegaan. Dan heb ik een beetje een idee vast. Klinkt op zich wel goed, want wennen zullen ze allemaal moeten op hun eigen manier. Ik bracht hem net naar school en hij zei dat hij morgen twee tekeningen ging maken voor me op school!! Hij heeft er wel erg zin in zegt hij dus dat scheelt wel. Alleen weet ik wat een gevoelig mannetje het kan zijn en dus hou ik toch een beetje mijn hart vast. 'Fijn' om te horen dat jij dat dus ook had en hebt dat stelt weer een beetje gerust.

Het klinkt wel goed dat je nog alle tekens hebt! Het hoeft ook niet meer/erger te worden toch? Ik heb zelf het idee dat mijn borsten bijv. de afgelopen week iets minder gevoelig zijn. Ok, de hang naar zoet is er nog dubbel en dwars maar ook het misselijke neemt iets af hier. (is bij mij ook de eerste keer dat ik uberhaupt tekens heb) Nou meid, hang in there!

Ik laat morgen even weten hoe het eraan toeging hier.
Hoi allen,

Ik ben hier een beetje op, idd van alles. Ben wel blij dat de boel morgen weer begint en dat de kids ook weer in hun normale ritme komen.. Was gewoon veel tegelijk voor mij...

Ik had vrijdag voordat ik naar de begrafenis zo'n diepzinnig gesprekje gehad met mijn oudste, wel bijzonder. En dan blijkt wel dat leven en dood erg bij elkaar liggen. Wel apart om te zien dat de kids het vrij makkelijk weer naast zich neerleggen als we het hebben over de dood. Ik wou dat ik dat kon. Ik had vrijdagnacht echt slecht geslapen en dan niet eens door al die 4 kinderen! Die hebben braaf en zoet geslapen. Nou ja, het zakt weer een beetje weg. Heb het meest te doen met die vriendin. Maar als ik naar mezelf kijk, weet ik dat het scherpe verdriet vanzelf ietsjepietsje minder wordt...

Het spontane adhoc logeerpartijtje ging goed! Was wel leuk met 4 kids, wel druk! Maar ze hebben lief samen gespeeld!

Gister naar verjaardag van de vriendin van mijn broertje geweest, werd 30. Vertellen ze daar doodleuk dat ze 6 maart a.s. gaan trouwen in Londen! Leuk, gelijk weer een leuk weekendje in het vooruitzicht! Het leven is echt met pieken en dalen. Zo frappant. Mijn broertje had haar onderwater ergens bij Thailand ten huwelijk gevraagd tijdens het duiken. Lief...

Nou, ik ga hier weer mijn bedje opzoeken.. wat achtergebleven slaap in halen na een lekker kopje thee in bed.. Morgen weer bijtijds op!

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven