Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
voor wie wil

Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw2 schreef op 20 november 2016 @ 15:49:

Leesachterstand hier.

Gisteren de jongerensoos en de ouderensoos gevonden, nu zit ik in een leeftijdsidentiteitscrisis

Nou, ik hoor definitief in de ouderensoos, maar het gaat daar zo hard dat ik het amper bijgelezen krijg, laat staan een reactie kan geven. Pfffffff...

Zullen we gewoon ons eigen stamcafé beginnen? Oh wacht
The owls are not what they seem
Watervrouw en Lady: Ik raak ook niet bijgelezen in de soos-dinges. Ik blijf in het 'ouwe kroegje'.

Tijd voor bitterballen lijkt me.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
De moeder van Kittens is trouwens net binnengevallen. Ik durf niet vragen of ik ook een glaasje mag.
Gezellig Blond! En lekker!

Zorg ik voor de

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 november 2016 @ 14:22:

[...]

Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.

Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 9bb0bc.jpg[/img]

En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven

Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.Die zat ik net op te vouwen, niet van mij maar van dochter, als pyjamabroek.
En dit smaakt er vast ook bij

quote:Oudblond schreef op 20 november 2016 @ 16:10:

Watervrouw en Lady: Ik raak ook niet bijgelezen in de soos-dinges. Ik blijf in het 'ouwe kroegje'.

Tijd voor bitterballen lijkt me.

[img]http://www.ujeseethuis.nl/_media/produc ... snacks.jpg[/img]Lekker!
Ik word een beetje wiebelig van die wind. Letterlijk; het gebouw beweegt. De poezen ijsberen al de hele middag langs de ramen. Ze willen graag het balkon op, maar ik ben bang dat ze wegwaaien.
quote:LadyL0101 schreef op 20 november 2016 @ 16:14:

Gezellig Blond! En lekker!

Zorg ik voor de

[afbeelding] Ik heb in irl een wijntje genomen. Hopelijk heeft man straks zin om te koken want - zelfs met de peper van Yette - heb ik een niks-dag.
quote:Watervrouw2 schreef op 20 november 2016 @ 15:49:

Leesachterstand hier.

Gisteren de jongerensoos en de ouderensoos gevonden, nu zit ik in een leeftijdsidentiteitscrisis

Ook van 75?

Ik hoor er gewoon altijd bij

De zogeheten flexsoosgeneratie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Iets jonger nog Feow

Flexsoos vind ik een goede

Dacht dat Pipi uit de jaren zeventig was, dat vond ik al "lang lang lang geleden". maar dat is niet zo.

Veel oude-soos-series worden nog steeds herhaald.........
Man kwam net druipend het huis binnengewaaid. Hij staat onder de warme douche en stelt voor om eten te bestellen. Is ook een oplossing waar ik me in kan vinden. Hij weet nog niet dat er een fatboy uit de boom gered moet worden
En...de Fatboy al weer veilig?

Ik ben net met laptop naar boven gevlucht. Poes was iets te druk met iets onder de bank. En dat was geen stilliggend balletje want ze volgde iets met haar ogen en liep heen en weer.

En ik heb vriend geappt dat hij NU moet komen maar hij heeft mijn noodkreet nog niet gelezen.
Oei Blond, als ik je man was zou ik de fatboy laten hangen tot morgen, als ik net warm onder de douche vandaan kwam... eten bestellen is natuurlijk wel een topidee. Ik heb meneer L aan het koken gezet. Hij denkt dat ik nu het bed opmaak
Puss heeft vriend of kat al actie ondernomen qua het Enge Beest onder de bank?
De wind is redelijk gaan liggen, man vindt het gevaar dat de fatboy op iemand landt nihil geworden. Dus die blijft 'hangen' tot morgen. Het is intussen ook te donker in de tuin om actie te ondernemen.

Wat zit er onder jouw bank ????

Ik had de tweede fatboy binnen gehaald na de ontsnapping van zijn broer. Een uurtje later een grote wesp in huis... die had blijkbaar een winterslaapplek gevonden die ik naar binnen verhuisd heb. Wesp met glaasje en papiertje gevangen * door het dolle heen poezen afgeweerd * en maar weer buiten gezet.
Vriend is op een feestje en ziet mijn app nog steeds niet. Ik heb ook al 2x gebeld maar dat hoort hij blijkbaar ook niet.

Ik durf niet meer naar beneden maar dat is zo onhandig. Wil straks ook even koken enzo.
quote:LadyL0101 schreef op 20 november 2016 @ 17:35:

Oei Blond, als ik je man was zou ik de fatboy laten hangen tot morgen, als ik net warm onder de douche vandaan kwam... eten bestellen is natuurlijk wel een topidee. Ik heb meneer L aan het koken gezet. Hij denkt dat ik nu het bed opmaak Chinees besteld, man ligt 'strijk' op de bank. En die fatboy komt morgen wel. Tuurlijk maak jij het bed op! Je warmt het al voor
Puss ben je bang van muizen en spinnen of zo? Iets anders kan het toch niet zijn? Alhoewel.....
Ik hoop dat het hier ook een wesp is. Maar ik denk weer zo'n grote bruine renspin. En ik heb een serieuze fobie. Mijn hartslag is nu nog hoog en ik ben al ruim een half uur boven.
Ai. Dat is erg inderdaad. Ooit in mijn studententijd kwam mijn grote zus meevieren dat ik afgestudeerd was. Zij ging eerder naar mijn huis. Toen ik uren later thuis kwam hoorde ik aan de deur al een 1000 hertz-toon.... Ze zat met haar benen opgetrokken verstijfd op de bank omdat ze een spin gezien had. Zelfs het irritante geluid kon haar niet mobiliseren. Hoop dat vriend snel thuis komt
Ik heb nu iemand anders geappt met het verzoek aan vriend te vragen om op zijn telefoon te kijken.

Ik weet hoe belachelijk het klikt maar brrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven