Het Stamcafé XXV
zondag 20 november 2016 om 16:04
quote:Watervrouw2 schreef op 20 november 2016 @ 15:49:
Leesachterstand hier.
Gisteren de jongerensoos en de ouderensoos gevonden, nu zit ik in een leeftijdsidentiteitscrisis
Nou, ik hoor definitief in de ouderensoos, maar het gaat daar zo hard dat ik het amper bijgelezen krijg, laat staan een reactie kan geven. Pfffffff...
Zullen we gewoon ons eigen stamcafé beginnen? Oh wacht
Leesachterstand hier.
Gisteren de jongerensoos en de ouderensoos gevonden, nu zit ik in een leeftijdsidentiteitscrisis
Nou, ik hoor definitief in de ouderensoos, maar het gaat daar zo hard dat ik het amper bijgelezen krijg, laat staan een reactie kan geven. Pfffffff...
Zullen we gewoon ons eigen stamcafé beginnen? Oh wacht
The owls are not what they seem
zondag 20 november 2016 om 16:15
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 november 2016 @ 14:22:
[...]
Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.
Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 9bb0bc.jpg[/img]
En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven
Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.Die zat ik net op te vouwen, niet van mij maar van dochter, als pyjamabroek.
[...]
Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.
Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 9bb0bc.jpg[/img]
En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven
Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.Die zat ik net op te vouwen, niet van mij maar van dochter, als pyjamabroek.
zondag 20 november 2016 om 16:15
quote:Oudblond schreef op 20 november 2016 @ 16:10:
Watervrouw en Lady: Ik raak ook niet bijgelezen in de soos-dinges. Ik blijf in het 'ouwe kroegje'.
Tijd voor bitterballen lijkt me.
[img]http://www.ujeseethuis.nl/_media/produc ... snacks.jpg[/img]Lekker!
Watervrouw en Lady: Ik raak ook niet bijgelezen in de soos-dinges. Ik blijf in het 'ouwe kroegje'.
Tijd voor bitterballen lijkt me.
[img]http://www.ujeseethuis.nl/_media/produc ... snacks.jpg[/img]Lekker!
zondag 20 november 2016 om 16:17
zondag 20 november 2016 om 16:19
quote:LadyL0101 schreef op 20 november 2016 @ 16:14:
Gezellig Blond! En lekker!
Zorg ik voor de
[afbeelding] Ik heb in irl een wijntje genomen. Hopelijk heeft man straks zin om te koken want - zelfs met de peper van Yette - heb ik een niks-dag.
Gezellig Blond! En lekker!
Zorg ik voor de
[afbeelding] Ik heb in irl een wijntje genomen. Hopelijk heeft man straks zin om te koken want - zelfs met de peper van Yette - heb ik een niks-dag.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 20 november 2016 om 16:27
quote:Watervrouw2 schreef op 20 november 2016 @ 15:49:
Leesachterstand hier.
Ook van 75?
Ik hoor er gewoon altijd bij
De zogeheten flexsoosgeneratie.
Leesachterstand hier.
Ook van 75?
Ik hoor er gewoon altijd bij
De zogeheten flexsoosgeneratie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 november 2016 om 16:58
zondag 20 november 2016 om 17:24
En...de Fatboy al weer veilig?
Ik ben net met laptop naar boven gevlucht. Poes was iets te druk met iets onder de bank. En dat was geen stilliggend balletje want ze volgde iets met haar ogen en liep heen en weer.
En ik heb vriend geappt dat hij NU moet komen maar hij heeft mijn noodkreet nog niet gelezen.
Ik ben net met laptop naar boven gevlucht. Poes was iets te druk met iets onder de bank. En dat was geen stilliggend balletje want ze volgde iets met haar ogen en liep heen en weer.
En ik heb vriend geappt dat hij NU moet komen maar hij heeft mijn noodkreet nog niet gelezen.
zondag 20 november 2016 om 17:35
zondag 20 november 2016 om 17:36
De wind is redelijk gaan liggen, man vindt het gevaar dat de fatboy op iemand landt nihil geworden. Dus die blijft 'hangen' tot morgen. Het is intussen ook te donker in de tuin om actie te ondernemen.
Wat zit er onder jouw bank ????
Ik had de tweede fatboy binnen gehaald na de ontsnapping van zijn broer. Een uurtje later een grote wesp in huis... die had blijkbaar een winterslaapplek gevonden die ik naar binnen verhuisd heb. Wesp met glaasje en papiertje gevangen * door het dolle heen poezen afgeweerd * en maar weer buiten gezet.
Wat zit er onder jouw bank ????
Ik had de tweede fatboy binnen gehaald na de ontsnapping van zijn broer. Een uurtje later een grote wesp in huis... die had blijkbaar een winterslaapplek gevonden die ik naar binnen verhuisd heb. Wesp met glaasje en papiertje gevangen * door het dolle heen poezen afgeweerd * en maar weer buiten gezet.
zondag 20 november 2016 om 17:38
quote:LadyL0101 schreef op 20 november 2016 @ 17:35:
Oei Blond, als ik je man was zou ik de fatboy laten hangen tot morgen, als ik net warm onder de douche vandaan kwam... eten bestellen is natuurlijk wel een topidee. Ik heb meneer L aan het koken gezet. Hij denkt dat ik nu het bed opmaak Chinees besteld, man ligt 'strijk' op de bank. En die fatboy komt morgen wel. Tuurlijk maak jij het bed op! Je warmt het al voor
Oei Blond, als ik je man was zou ik de fatboy laten hangen tot morgen, als ik net warm onder de douche vandaan kwam... eten bestellen is natuurlijk wel een topidee. Ik heb meneer L aan het koken gezet. Hij denkt dat ik nu het bed opmaak Chinees besteld, man ligt 'strijk' op de bank. En die fatboy komt morgen wel. Tuurlijk maak jij het bed op! Je warmt het al voor
zondag 20 november 2016 om 17:46
Ai. Dat is erg inderdaad. Ooit in mijn studententijd kwam mijn grote zus meevieren dat ik afgestudeerd was. Zij ging eerder naar mijn huis. Toen ik uren later thuis kwam hoorde ik aan de deur al een 1000 hertz-toon.... Ze zat met haar benen opgetrokken verstijfd op de bank omdat ze een spin gezien had. Zelfs het irritante geluid kon haar niet mobiliseren. Hoop dat vriend snel thuis komt