Het Stamcafé XXV
zondag 20 november 2016 om 13:07
zondag 20 november 2016 om 13:31
zondag 20 november 2016 om 13:32
Hier waaide de fatboy van het balkon. Ik dacht hem beneden even uit de tuinbak te plukken, maar hij is in een boom blijven hangen. Ik denk niet dat het verstandig is om met deze wind en mijn 45 kg op een ladder te klimmen. Als hij uit de boom waait, hoop ik niet dat hij over de tuinmuur vliegt en op iemand landt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 20 november 2016 om 13:41
Nog een buuv van Tak en Solo meldt zich. Storm is in onze ruime regio nu op zijn hoogtepunt, ik was net op tijd terug van een klein rondje rennen. En ik kan bevestigen dat dit geen weer is om met 45 kilo op een ladder te klimmen, ik leg zo'n 25 kilo meer op de schaal en voelde mijn been al 1 keer onder me vandaan waaien. Ik hoop dat het volgende week beter weer is, tijdens het loopevenement onder het Noordzeekanaal door
Yette, een fatboy is een soort zitzak/ligkussen. Ook lekker met mosterd
Yette, een fatboy is een soort zitzak/ligkussen. Ook lekker met mosterd
zondag 20 november 2016 om 14:22
quote:takkentrol schreef op 20 november 2016 @ 14:03:
Ik mag allang plaatjes plakken maar het lukt me niet via mobiel of tablet (Android), ben er te blonT voor of zo?
Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.
Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.
En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven
Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.
Ik mag allang plaatjes plakken maar het lukt me niet via mobiel of tablet (Android), ben er te blonT voor of zo?
Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.
Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.
En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven
Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.