VRLK
vrijdag 2 januari 2009 om 19:28
pfff ik heb net een choc-a-lait met slagroom achterover geslagen en nu ben ik misselijk. Het is superlekker maar een beetje heavy.
Ik had dus echt nog nooit van een Herman gehoord. Gegoogled en las dat het niet bederven kon maar vind het ook niet helemaal fris.
hmmm zomervakantie, kijk ik ook echt naar uit.
En jammer Wind dat je ongesteld bent geworden. Zal je zien dat het volgende maand raak is, want bij de vorige reeks zat er steeds een maand tussen
En that reminds me: Nano wordt gewoon alweer bijna twee! Wow time flies!
Ik had dus echt nog nooit van een Herman gehoord. Gegoogled en las dat het niet bederven kon maar vind het ook niet helemaal fris.
hmmm zomervakantie, kijk ik ook echt naar uit.
En jammer Wind dat je ongesteld bent geworden. Zal je zien dat het volgende maand raak is, want bij de vorige reeks zat er steeds een maand tussen

En that reminds me: Nano wordt gewoon alweer bijna twee! Wow time flies!
vrijdag 2 januari 2009 om 19:51
vrijdag 2 januari 2009 om 22:06
vrijdag 2 januari 2009 om 22:07
Zeker leuk dat serviesje Nathje!
Wind, leuke laarzen!
Ik ben een echte scapinofan. Koop er kleding voor mezelf, en schoenen voor de kinderen en mezelf.
Ik zag mijn laarzen er ook bij staan.
Vaak zijn er acties van twee halen 1 betalen, of 70 % korting op schoenen of kleren. Heerlijk. Helemaal als de laarzen dan toch al goedkoop waren ofzo.
Kwaliteit van de kinderschoenen is echt prima (als je niet voor de goedkoopste gaat)
Wij hebben altijd die dr Visser schoenen en dat zit perfect.
Bij ons zit Scapino trouwens heel dichtbij. Tegenover die garage vlakbij mijn huis. Is dus ideaal.
Wind, leuke laarzen!
Ik ben een echte scapinofan. Koop er kleding voor mezelf, en schoenen voor de kinderen en mezelf.
Ik zag mijn laarzen er ook bij staan.
Vaak zijn er acties van twee halen 1 betalen, of 70 % korting op schoenen of kleren. Heerlijk. Helemaal als de laarzen dan toch al goedkoop waren ofzo.
Kwaliteit van de kinderschoenen is echt prima (als je niet voor de goedkoopste gaat)
Wij hebben altijd die dr Visser schoenen en dat zit perfect.
Bij ons zit Scapino trouwens heel dichtbij. Tegenover die garage vlakbij mijn huis. Is dus ideaal.
vrijdag 2 januari 2009 om 22:45
vrijdag 2 januari 2009 om 22:50
Morgen krijgt Apie ook een verjaardagskroon. Echt leuk, een mevrouw via internet maakt die op verzoek en hij is zo leuk geworden. Ik vond het leuk om een beetje een winter engelachtige kroon te laten maken met wit, zilver en goud omdat haar verjaardag rond de feestdagen valt en dat is goed gelukt.Ik denk dat Apie er reteblij mee zal zijn.
Ik zal op de AK wel de link plaatsen ivm herkenbaarheid maar ik vind het echt een aanrader!
Ik zal op de AK wel de link plaatsen ivm herkenbaarheid maar ik vind het echt een aanrader!
zaterdag 3 januari 2009 om 08:56
Gefeliciteerd Apie!
Gefeliciteerd Apie!
Gefeliciteerd Apie!
Alweer een kindje dat naar school gaat. Time flies!
Wind, ik zal wel even vragen of Linoleum belt ok? Volgende week vrijdag huwelijk van zijn zus en verder inderdaad niet veel puf. Gaat weer komen hoor! En over gaat weer komen: is er nou een forumdate deze maand of niet?
Gefeliciteerd Apie!
Gefeliciteerd Apie!
Alweer een kindje dat naar school gaat. Time flies!
Wind, ik zal wel even vragen of Linoleum belt ok? Volgende week vrijdag huwelijk van zijn zus en verder inderdaad niet veel puf. Gaat weer komen hoor! En over gaat weer komen: is er nou een forumdate deze maand of niet?