Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 23:14
quote:chocolol schreef op 20 november 2016 @ 23:00:
Weet iemand hoe het is afgelopen met de vrouw die vannacht naar de eerste hulp is gegaan? Ik dacht ik zal nog even kijken of alles goed is afgelopen en wat de uitslag was, maar het topic is weg.Ik denk dat je Sirius bedoelt? Met ernstige pijn in zijn rug? Die hebben ze opgenomen met een niersteen. Die meen ik inmiddels in zijn blaas zit om uitgeplast te worden. Of hij inmiddels thuis is weet ik niet. Hij heeft wel her en der wel wat updates gegeven. Ook hier op np. Moet je even terug bladeren .
Weet iemand hoe het is afgelopen met de vrouw die vannacht naar de eerste hulp is gegaan? Ik dacht ik zal nog even kijken of alles goed is afgelopen en wat de uitslag was, maar het topic is weg.Ik denk dat je Sirius bedoelt? Met ernstige pijn in zijn rug? Die hebben ze opgenomen met een niersteen. Die meen ik inmiddels in zijn blaas zit om uitgeplast te worden. Of hij inmiddels thuis is weet ik niet. Hij heeft wel her en der wel wat updates gegeven. Ook hier op np. Moet je even terug bladeren .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 20 november 2016 om 23:33
quote:chocolol schreef op 20 november 2016 @ 23:31:
Ik wist niet dat Sirius een man was, sorry En bedankt voor de update, ik zal hier even teruglezen.Logisch toch dat je denkt aan een vrouw. Zoveel mannen zitten hier nu ook weer niet dus denken aan een vrouw is niet zo gek .
Ik wist niet dat Sirius een man was, sorry En bedankt voor de update, ik zal hier even teruglezen.Logisch toch dat je denkt aan een vrouw. Zoveel mannen zitten hier nu ook weer niet dus denken aan een vrouw is niet zo gek .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 21 november 2016 om 09:29
maandag 21 november 2016 om 11:44
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:54:
[...]
Ja, ik vind mijn werk leuk nu, ik ben nog wel bekaf naar 1 werkdag dat hoort erbij. Goed bezig! Ik ben zelf ook heel lang bezig geweest met re-integratie na ziekte (werk nu na drie jaar eindelijk weer mijn normale uren, wel nog steeds met wat aanpassingen), pittig proces.
[...]
Ja, ik vind mijn werk leuk nu, ik ben nog wel bekaf naar 1 werkdag dat hoort erbij. Goed bezig! Ik ben zelf ook heel lang bezig geweest met re-integratie na ziekte (werk nu na drie jaar eindelijk weer mijn normale uren, wel nog steeds met wat aanpassingen), pittig proces.
Tjezus, wat vals
maandag 21 november 2016 om 12:34