Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat heb ik gemist?
Niets.
Ik mis dit weekend sowieso alles,,,
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Weet iemand hoe het is afgelopen met de vrouw die vannacht naar de eerste hulp is gegaan? Ik dacht ik zal nog even kijken of alles goed is afgelopen en wat de uitslag was, maar het topic is weg.
quote:chocolol schreef op 20 november 2016 @ 23:00:

Weet iemand hoe het is afgelopen met de vrouw die vannacht naar de eerste hulp is gegaan? Ik dacht ik zal nog even kijken of alles goed is afgelopen en wat de uitslag was, maar het topic is weg.Ik denk dat je Sirius bedoelt? Met ernstige pijn in zijn rug? Die hebben ze opgenomen met een niersteen. Die meen ik inmiddels in zijn blaas zit om uitgeplast te worden. Of hij inmiddels thuis is weet ik niet. Hij heeft wel her en der wel wat updates gegeven. Ook hier op np. Moet je even terug bladeren .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik wist niet dat Sirius een man was, sorry En bedankt voor de update, ik zal hier even teruglezen.
quote:chocolol schreef op 20 november 2016 @ 23:31:

Ik wist niet dat Sirius een man was, sorry En bedankt voor de update, ik zal hier even teruglezen.Logisch toch dat je denkt aan een vrouw. Zoveel mannen zitten hier nu ook weer niet dus denken aan een vrouw is niet zo gek .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Goedemorgen,iedereen de storm overleeft?
quote:YellowDiamond schreef op 21 november 2016 @ 08:55:

Goedemorgen,iedereen de storm overleeft?Ik heb slecht geslapen vannacht ben dus ook behoorlijk chaggie vanmorgen. Ik denk dat ik zo naar de sportschool ga om af te reageren.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 09:18:

[...]

Ik heb slecht geslapen vannacht ben dus ook behoorlijk chaggie vanmorgen. Ik denk dat ik zo naar de sportschool ga om af te reageren.Werk je weer Cook?
Je bent zelf een theepot
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 09:18:

[...]

Ik heb slecht geslapen vannacht ben dus ook behoorlijk chaggie vanmorgen. Ik denk dat ik zo naar de sportschool ga om af te reageren.

Lekker even afreageren...

Ik ga maar eens even aan de poets en de was doen..
Cookie, afreageren in de sportschool werkt goed. Hopelijk voel je je daarna wat beter.
goeiemorgen,

ja hoor, rond 17.00 was begon het aftenemen alleen wat takken gezien onderweg.

was alleen halfuur tevroeg wakker ohwell
quote:SuzanneSuus schreef op 21 november 2016 @ 09:24:

[...]

Werk je weer Cook?Yess 1 dag in de week 6 uurtjes. Volgende week 2 dagen.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:25:

[...]

Yess 1 dag in de week 6 uurtjes. Volgende week 2 dagen.Bevalt het weer om weer aan het werk te zijn?

[...]

Yess 1 dag in de week 6 uurtjes. Volgende week 2 dagen.En krijg je begeleiding om herhaling te voorkomen?
Je bent zelf een theepot
quote:Phaedra_ schreef op 21 november 2016 @ 10:27:

[...]

Bevalt het weer om weer aan het werk te zijn?Ja, ik vind mijn werk leuk nu, ik ben nog wel bekaf naar 1 werkdag dat hoort erbij.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:54:

[...]

Ja, ik vind mijn werk leuk nu, ik ben nog wel bekaf naar 1 werkdag dat hoort erbij. Moe is normaal, maar fijn dat je het weer leuk vindt
quote:SuzanneSuus schreef op 21 november 2016 @ 10:43:

[...]

En krijg je begeleiding om herhaling te voorkomen?Ja ik heb begleiding erbij. En ik volg nu cognitieve gedrags therapie.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:57:

[...]

Ja ik heb begleiding erbij. En ik volg nu cognitieve gedrags therapie.Klinkt goed!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:57:

[...]

Ja ik heb begleiding erbij. En ik volg nu cognitieve gedrags therapie.Fijn Cook.
Je bent zelf een theepot

[...]

Yess 1 dag in de week 6 uurtjes. Volgende week 2 dagen.Fijn voor je , en niks overhaasten.
quote:Cookielyon schreef op 21 november 2016 @ 10:54:

[...]

Ja, ik vind mijn werk leuk nu, ik ben nog wel bekaf naar 1 werkdag dat hoort erbij. Goed bezig! Ik ben zelf ook heel lang bezig geweest met re-integratie na ziekte (werk nu na drie jaar eindelijk weer mijn normale uren, wel nog steeds met wat aanpassingen), pittig proces.
Tjezus, wat vals
Wow zeg. Een scene schoppen bij oma als je met je bloedjes daar naartoe gaat om schoencadeautjes uit te pakken, omdat oma bezoek heeft, een sigaret rookt en en wijntje open heeft staan. Nog voor lunchtijd!
quote:MevrouwJack schreef op 21 november 2016 @ 11:44:

[...]

Goed bezig! Ik ben zelf ook heel lang bezig geweest met re-integratie na ziekte (werk nu na drie jaar eindelijk weer mijn normale uren, wel nog steeds met wat aanpassingen), pittig proces.Het is een pittig proces idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven