Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LaFleurNoire schreef op 21 november 2016 @ 12:33:

Wow zeg. Een scene schoppen bij oma als je met je bloedjes daar naartoe gaat om schoencadeautjes uit te pakken, omdat oma bezoek heeft, een sigaret rookt en en wijntje open heeft staan. Nog voor lunchtijd!Zat met verbazing te lezen alleen de OP en dacht die TO is niet helemaal jofel en ben afgehaakt, daar ga je toch niet als normaal mens op reageren?
quote:LaFleurNoire schreef op 21 november 2016 @ 12:33:

Wow zeg. Een scene schoppen bij oma als je met je bloedjes daar naartoe gaat om schoencadeautjes uit te pakken, omdat oma bezoek heeft, een sigaret rookt en en wijntje open heeft staan. Nog voor lunchtijd!

Ik vind de reacties daar kinderachtiger dan de reactie van TO.

'ik zou ook aan de drank gaan met zo'n familie'

'o jammer dat ik weg moet net nu TO er van alles bij gaat verzinnen'

Bijvoorbeeld.
Of jouw hartlapjes zijn beschadigt (inclusief spelfout) voor de rest van hun leven.
Dergelijke reacties zijn inderdaad ook kinderachtig. Maar die heb je er altijd tussen zitten en bovendien draaikont de TO ook dat het een lieve lust is. Eerst is pa met woest rollende ogen per direct vertrokken, daarna bleef hij nog wel cadeautjes uitpakken met de kinderen. Oma was eerst een verantwoordelijke mevrouw die netjes buiten rookte, nu vertoont ze "vreemd" gedrag en staan er glazen drank in de koelkast en wordt ze eigenlijk zo'n beetje van alcoholisme beschuldigd.
quote:LaFleurNoire schreef op 21 november 2016 @ 13:33:

Dergelijke reacties zijn inderdaad ook kinderachtig. Maar die heb je er altijd tussen zitten en bovendien draaikont de TO ook dat het een lieve lust is. Eerst is pa met woest rollende ogen per direct vertrokken, daarna bleef hij nog wel cadeautjes uitpakken met de kinderen. Oma was eerst een verantwoordelijke mevrouw die netjes buiten rookte, nu vertoont ze "vreemd" gedrag en staan er glazen drank in de koelkast en wordt ze eigenlijk zo'n beetje van alcoholisme beschuldigd.

En schuimbekkend?

Volgens mij valt het allemaal nogal mee en wordt het door beide kanten opgeblazen (op het forum dus).
Nou ja, hij was wel "superkwaad en geschokt" schrijft ze. Wellicht had hij daardoor wat speekselvloed

Maar echt, als ze een minder hysterische toon had aangeslagen waren de reacties ook een stuk minder geweest.
Als het over roken gaat word er meestal hysterisch op en over gereageerd, het zal dan ook wel snel een rokers bash topic gaan worden, aflevering 100.001
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Dat valt bij dit topic heel erg mee. De rokende oma krijgt geen kritiek.
Precies, dat is dan wel weer verfrissend
Ben al gestopt met lezen daar, maar wat ik er van gelezen hebt viel dat inderdaad mee.

Verbazingwekkend.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 19:41:

[...]

Daar verbaas ik me ook over. Ik weet alleen niet wie er allemaal gepermabanden zijn. Nou ja, eentje dan, maar die is ondertussen alweer gepermaad.Steekt vinger op.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Star schreef op 21 november 2016 @ 13:52:

Precies, dat is dan wel weer verfrissend

Ja, ondanks 'de blauwe walm'

Ik moest wel enorm lachen om de reactie "hoezo? Was ze ook nog aan het gourmetten dan?"
Tjezus, wat vals
Dat topic, familiekwestie, bestaan er echt zulke mensen. Man, man het zal je familie maar zijn.
Wat een maf mens die van "raar verzoek man".

Ik hoop dat het niet echt is want dan is het echt om te janken.
quote:MevrouwJack schreef op 21 november 2016 @ 15:49:

[...]

Ja, ondanks 'de blauwe walm'

Ik moest wel enorm lachen om de reactie "hoezo? Was ze ook nog aan het gourmetten dan?"Ja die zijn wel droog en grappig, maar die ik hierboven noemde zijn gewoon niet eens grappig
quote:Anyco schreef op 21 november 2016 @ 15:52:

Ik hoop dat het niet echt is want dan is het echt om te janken.Ik moet iig erg lachen
quote:Star schreef op 21 november 2016 @ 16:04:

[...]

Ik moet iig erg lachen Ja, de reacties zijn wel om te lachen
Niet bijgelezen (zou niet weten waar te beginnen) en ik weet eigenlijk ook niet eens of dit hier wel mag (iets vragen over een forummer) maar ik moet aan FV denken. Heb haar tijd niet gelezen. Weet iemand of het oké gaat met haar, gezien haar laatste berichten hier op napraat tijdje terug?
quote:Bambi schreef op 21 november 2016 @ 16:46:

Niet bijgelezen (zou niet weten waar te beginnen) en ik weet eigenlijk ook niet eens of dit hier wel mag (iets vragen over een forummer) maar ik moet aan FV denken. Heb haar tijd niet gelezen. Weet iemand of het oké gaat met haar, gezien haar laatste berichten hier op napraat tijdje terug?Ik heb haar ook niet gelezen ik mis der

Niet bijgelezen (zou niet weten waar te beginnen) en ik weet eigenlijk ook niet eens of dit hier wel mag (iets vragen over een forummer) maar ik moet aan FV denken. Heb haar tijd niet gelezen. Weet iemand of het oké gaat met haar, gezien haar laatste berichten hier op napraat tijdje terug?Ben ik ook wel benieuwd naar,heb haar na die berichten hier niet meer gelezen.
Stomme vraag ook eigenlijk want misschien te privé.

Hoop dat het goed met haar gaat.

Niet bijgelezen (zou niet weten waar te beginnen) en ik weet eigenlijk ook niet eens of dit hier wel mag (iets vragen over een forummer) maar ik moet aan FV denken. Heb haar tijd niet gelezen. Weet iemand of het oké gaat met haar, gezien haar laatste berichten hier op napraat tijdje terug?Na die berichten heb ik haar niet meer gelezen.
Hier in Zweden heb ik niet eens een zorgverzekering. Hier moet je tot 200 euro zelf betalen en daarna niet en een zorgverzekering bestaat niet eens.

Maar als ik dit in dat topic post is het offtopic
quote:Anyco schreef op 21 november 2016 @ 15:52:

Ik hoop dat het niet echt is want dan is het echt om te janken.Er is weer een clubje volgens mij., die diarree mevrouw die een date langskreeg, de mevrouw die haar vingers naar poep vindt stinken als ze drinkt en haar man verkoopt haar slipjes en en die anaal gefixeerde mevrouw.,fok zal wel weer los gaan of een gekkie met anale fixatie die meerdere accounts heeft
Ik gok op de gek met anale fixatie.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven