Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
En A ook, anders ga je toch niet in zee met de minnares van je beste vriend als je net gescheiden bent.
Wat een puinhoop.

Wens jou De Wit veel wijsheid in 2009.
Sorry hoor dewit maar voor zo'n man kun je toch geen respect meer opbrengen. Dit is in mijn ogen echt geen houden van...

Laat het los voor je eigen bestwil meisje, dat zou hij ook moeten doen, het lijkt wel een klein kind bah.
Geheel zoals voorspeld..had je nou echt gedacht dat hij deze keer voor jou zou kiezen? Als hij zo duidelijk te kennen geeft dat hij voor zijn huwelijk wilt vechten, dan zit het er over een tijdje ook niet in. En dus gaat dit zo maar door, tenzij jij een grens stelt.

Ik vind het overigens niet meer dan legitiem dat zijn VROUW (degene die bedrogen wordt en nu met heel veel pijn het nieuwe jaar in gaat, happy newyear) zijn gangen nagaat. Zou ik ook doen, en ik zou het ook blijven doen. Zij is ook niet gek, weet heel goed dat hij nog contact met je zal opnemen.

Als hij dan de keuze maakt om voor haar te gaan, dan moet ie er ook echt voor gaan en niet half. Aldus blijft het een slappe zak, want hij kan het niet laten om met jou te blijven contacten. Ik vind het vooral erg voor zijn vrouw, die geen keuze heeft en machteloos staat toe te kijken. Zij vecht voor haar huwelijk, en hij is niet oprecht. Jij had sowieso niet moeten beginnen aan een gebonden vent, dus daar heb ik geen medelijden mee. Sorry.
Nou dewit, lees die lange post van grey maar eens. die heeft (weer) gelijk.

Moet je nou echt nog die telefoon aannemen en die kutsmoesjes aanhoren?

Tsssss.

Ga in hemelsnaam je eigen leven leiden.

En weetikveel, zit jouw minnaar nu alleen te wonen of ook nog bij zijn vrouw?
Eigenlijk is het een ietwat kinderachtig spelletje; dit gaat puur om het feit dat je de verliezer bent en dat kun je niet accepteren. Tja, als je een driehoeksverhouding aangaat, komt er altijd een verliezer uit. In dit geval ben jij dat en dus kun je beter je verlies nemen.

Ik als bedrogen vrouw kwam ook als verliezer uit de bus en heb dat verlies waardig genomen. Heb ze veel geluk gewenst en ben doorgegaan met mijn leven. Dat hij al zeer snel toch voor mij koos, is een verhaal apart. Maar ik had mijn eigen keuze gemaakt en wilde niet meer afhankelijk zijn van zijn grillen. En dat heeft me uiteindeiljk het meeste opgeleverd!
Even heel wat anders: het zou prettig zijn als de minnaressen zich wat meer zouden laten horen op dit minnaressenforum.

het wordt een beetje veel van hetzelfde en uit een bepaalde hoek. Zou dat nou juist met deze minnaressenstilte te maken hebben?
quote:Doriane schreef op 31 december 2008 @ 12:31:

Ja maar als de Wit zich aan haar eigen woorden houdt en GM ook dan is de soap afgelopen, en dat zou toch jammer zijn? Kennelijk zijn ze allebei verslaafd aan drama en aandacht.

Het ergste is natuurlijk wel dat deWit nu niet meer samen met hem in de kroeg kan zitten want nu zal óf zijn vrouw mee gaan óf hij komt helemaal niet meer..

Verder kan iedereen wel zeggen dat dewit los moet laten en eindelijk eens haar eigen leven moet gaan oppakken maar iets in mij zegt dat ze dat niet wil horen en dat ze de reacties die niet in haar straatje passen gewoon negeert.

Het wachten is op het volgende drama.
quote:superstar_2 schreef op 31 december 2008 @ 15:27:

[...]Het ergste is natuurlijk wel dat deWit nu niet meer samen met hem in de kroeg kan zitten

= relatie.

Hoi Suupje! Ik was je vergeten welterusten te zeggen vannacht. Dus daarom alsnog "welterusten".
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:kneel schreef op 31 december 2008 @ 15:25:

Even heel wat anders: het zou prettig zijn als de minnaressen zich wat meer zouden laten horen op dit minnaressenforum.

het wordt een beetje veel van hetzelfde en uit een bepaalde hoek. Zou dat nou juist met deze minnaressenstilte te maken hebben?ja ha ha kneel, zonder bedrogen vrouwen geen minnares natuurlijk.....
[quote]fairy1 schreef op 31 december 2008 @ 15:01:

Nou dewit, lees die lange post van grey maar eens. die heeft (weer) gelijk.

Thank you

Heb er weer a long day hard work opzitten. Ben druk bezig met nieuwe banen jacht.Spannend. Mijn missie voor het nieuwe jaar.

Ben weer bijgelezen.

Jammer dat er toch nog van die flauwe dingen geschreven worden maar goed. Het is ook een drama. Neem aan dat Dewit niet masochistisch is en er een kick out of it haalt. Ik vind het wel heftig. Ook al begrijp ik sommige dingen ook niet. Zo'n A inderdaad. Vaag figuur. Het is zo moeilijk om te oordelen maar op mij komt hij als een profiteur over en ook niet bepaald als iemand die goed in elkaar steekt en het beste met Dewit voor heeft.

Verder begrijp ik het best dat je toch die telefoon weer opneemt. Ik begrijp ook dat je hem aan laat, puur uit praktische overwegingen. Ik vind het ongelooflijk zwak van GM! Wat een ontiegelijke lul! De signalen die hij af geeft.. en zijn vrouw denkt dus dat er nog iets te vechten is. Dat vind ik dus echt zielig. Het is alsof hij voor de vorm zijn vrouw nog toestaat om even een tweede kans te krijgen en die ten volle te benutten terwijl hij ondertussen er helemaal geen heil meer inziet en niet echt van plan is om zijn stinkende best te gaan doen.

Maar is dat wel zo? Ik krijg ook sterk het vermoeden dat hij met 2 maten meet. Ik denk niet dat jij de echte versie van het verhaal te horen hebt gekregen, Dewit. Ik denk dat hij jou aan het lijntje houdt, voor het geval.... Misschien sodemietert zijn vrouw hem er alsnog uit en dan is het fijn voor hem om jou nog op de reservebank te hebben zitten maar misschien komt het thuis allemaal weer in een rustig vaarwater en probeert hij gewoon het pad warm te houden met jou.. wie weet... Dat heeft die van mij toch ook gedaan? Het is net als bij een kind: als je je grenzen niet trekt en niet duidelijk bent...

Als jij hem kan negeren werkt het naar twee kanten toe, denk ik. Punt 1 laat jij hem nu jouw ruggegraat zien. Het is heel sterk om te zeggen 'luister, jij hebt gekozen; ik kies nu voor mijzelf. Ik neem nu de ruimte en de vrijheid om mijn eigen geluk te vinden..., dus fuck off!' Dan kan hij niet anders dan de consequenties van zijn beslissing/keuze te aanvaarden en kan hij hun huwelijk echt een kans geven en dat is wel the least he can do, naar zijn vrouw toe, vind ik.

Maar ook kan het zo zijn dat hij terwijl hij dus nog maar 1 vrouw heeft en dus de afleiding door jou niet meer heeft, hij toch aan het denken gezet wordt. Hij krijgt dan ook de ruimte en tijd om jou te missen. Iemand heeft ooit tegen mij gezegd: als je probeert vlinders te vangen, vliegen ze weg, maar als je je raam open zet komen ze zomaar naar je toe! Dat vind ik zo'n mooie uitspraak! En zo is het ook! Je kan een man niet dwingen om van jou te houden, om voor jou te gaan en al helemaal niet om zijn huwelijk / gezin met alles wat erbij hoort op te geven! Want ook al is hij een slappe zak; hij laat zich niet manipuleren en trekt toch wel zijn eigen plan!

Probeer het serieus te nemen, ga vooral niet toch stiekem zitten wachten en hopen, focus op je kindje, probeer afleiding te zoeken whereever (en dan bedoel ik niet dat je je moet storten in de armen van een ander) en de tijd zal het leren! Ik heb het al eerder gezegd; if it's meant to be......

Ik weet het, Dewit: been there, done that! Ik weet wat je nu doormaakt. Ik vond het vorig jaar heel erg om op Oudejaarsavond zonder hem te zijn, stond te janken met mijn glas champagne; maar nog erger vond ik het om mij te realiseren dat hij lekker vrolijk aan het feesten was daar bij haar...Ik vond het super dat hij mij smste want hij dacht toch wel aan mij tussen het feestgedruis door; maar weet je; ik ben veel liever alleen dan met een man die al een setje met een andere vrouw, met zijn eigen vrouw, is!

Dewit, ik weet niet of je het wel eens gedaan hebt, maar je zou eigenlijk eens moeten lezen wat er op het topic "hoe was de relatie bij jullie na het vreemdgaan"... geschreven wordt! Ik vond dat echt een eyeopener... Het heeft op mij een enorme impact gehad. Vond het echt vreselijk om te lezen wat een affaire allemaal teweeg brengt in zo'n gezin/relatie... Ik wil niet dat een andere vrouw zoveel verdriet aangedaan word door mij(n medewerking)... Ik wil niet debet zijn aan al die ellende... Ik vind het heel knap wat een strijd sommige mensen bereid zijn te voeren; ik denk niet dat ik zo'n worsteling aan zou kunnen...ik zou verteerd worden door wantrouwen,cynisme, etc. Ik weet niet wat ik zou doen als ik een zo'n situatie terecht zou komen, maar nooit meer zal ik ingaan op de avances van een gebonden man...Als hij really that into me is, dan zie ik hem wel weer als hij de status single verworven heeft!

Ik heb altijd gevonden dat ik niet zijn relatie kapot maakte, als iemand mij daarop attendeerde. Die relatie was al niet in orde voordat ik in beeld kwam want anders was het niet zover gekomen. Verder heb ik het een hele lange tijd zijn verantwoordelijkheid gevonden: ik was immers niet met haar getrouwd dus wat kon mij het schelen dat hij haar bedonderde met mij.... Ik denk en voel er nu een stuk genuanceerder over. Nee, ik ben niet verantwoordelijk voor zijn daden en acties en woorden; nee ik ben niet met haar getrouwd en nee, ik heb die relatie niet kapot gemaakt want daar schortte blijkbaar al iets aan.. Maar wel heb ik dingen in stand gehouden, ik heb ondertussen wel meegewerkt aan haar verdriet. Ik weet nog steeds niet of de vriendin van 'de mijne' het ooit heeft geweten of een vermoeden heeft gehad maar ik kan mij niet voorstellen dat zij haar schouders ophaalt als ze te horen krijgt dat haar vriend/man haar al 6 jaar lang met mij heeft bedrogen...Dat het allesbehalve kortstondig was en ook niet puur op sex gebaseerd. Dat komt heus wel aan. En dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Vind het allemaal goed maar niet meer over mijn rug. Ik wil respect en ik wil een vent die goed in elkaar zit maar niet iemand die in staat is om een dubbelleven te lijden en zijn zogenaamde dierbaren keihard in het gezicht voorliegt etc.

Think about it, Dewit.... Ben jij werkelijk niet meer waard dan zo'n waardeloze kerel?
DEwit ik vind het allemaal heel erg verdrietig wat ik hier lees.

zou het niet zo kunnen zijn,dat je minaar gewoon niet durft te zeggen dat het over en uit is,tussen jullie? net zoals hij tegen zijn vrouw niet erg eerlijk is geweest over de lengte en intensie van deze affaire? gewoon om iedereen meer pijn te besparen?

Ik hoop dat je inziet dat hij jou niet waardig is,ik gun hem jou niet! ik gun je iemand die voor je gaat,omdat je zoveel te geven hebt.

Want hoe pijnlijk ook dewit,jij hebt nu inmens verdriet,en hij? hij blijft bij zijn vrouw,want hij kan haar niet alleen laten met haar pijn en verdriet.

Zij is belangrijker op dit moment.

Het enige wat hij voor jou doet,is alweer een loze belofte,en hij komt alleen en echt alleen,als zijn vrouw hem afdankt.

Dan weet je zeker,je bent echt tweede keus.

Veder over eerlijkheid,je was met twee,en ieder van jullie heeft zijn eigen beleving over deze afaire,zijn eigen gevoelens,en emoties.ik denk dat je dus ook alletwee je eigen eerlijlkheid erover hebt(buiten de lengte van de afaire en het hoe vaak)

Waarvan ik als ooit bedrogenen,het niet meer vond uitmaken hoe lang hoe vaak en met hoeveel.

belangrijker was dat het over en uit was,en nooit meer gebeuren mag,immers kan je het toch niet meer terug draaien.
zonder de anderen te kort te willen doen, Greys ik vind je een zeer toffe meid en lees jouw stukjes met plezier. Gun je een geweldige baan en een leuke vent in 2009. De volgorde mag je zelf bepalen of aan het lot over laten
Dewit heel veel sterkte vanavond. En ja ik ben dan de zo verkeerde bedrogen vrouw maar ik begrijp waarom je de telefoon opneemt, waarom je praat en waarom je toch je raam op een kiertje houdt. Je bent verliefd, je houdt van hem en je hebt nu liefdesverdriet. Dat je een minnares bent met liefdesverdriet maakt de pijn echt niet minder.

De toekomst mag je nog even voor je uitschuiven, eerst uithalen, dan pas nadenken.

Voor alle schrijvers en lezer op dit topic een knallend uiteinde en een heel goed en fijn 2009.
quote:ikkezelf schreef op 31 december 2008 @ 17:47:

zonder de anderen te kort te willen doen, Greys ik vind je een zeer toffe meid en lees jouw stukjes met plezier. Gun je een geweldige baan en een leuke vent in 2009. De volgorde mag je zelf bepalen of aan het lot over latenDank je wel, ook al begrijp ik niet zo goed waarom.

Ik schrijf gewoon puur uit mijn hart. It took me long to get here dus ik begrijp het allemaal zo goed. Je weet het ook allemaal wel als minnares maar je wil het gewoon niet zien. Daarbij word je gevoed door de input van de GM en dat is wel het laffe aan het hele verhaal: hij is wel zo stoer om er 2 dames op na te houden maar als het lastig wordt...

Mijn motto is: if you can't stand the heat, don't play with fire!

Het is lastig om een inschatting te maken van wat waar is en wat niet; feit blijft dat ik het zielig vind voor Dewit dat ze zo'n hufter op haar pad is tegengekomen. Hij speelt met haar gevoel en dat van zijn vrouw en dat is toch behoorlijk gewetenloos! Wie wil nou een man die zo over de gevoelens van mensen walst?

Verder laat ik de baan/kerel aan het lot over. Heb beide niet echt in de hand maar op baangebied ben ik behoorlijk fanatiek. Ik doe mijn best, neem allerlei initiatieven maar uiteindelijk blijft het afwachten. Met een man ben ik heel simpel: ik ga niet op zoek. Ga niet naar singlesfeesten, wil niet meer gekoppeld worden, ik schrijf me niet in op een relatie iets op internet want zo werkt het niet. Althans niet voor mij. Ik heb wel een donkerbruin vermoeden dat ik iemand tegenkom in het komend jaar.... Maar misschien is dat gewoon omdat ik het wel weer wil. Sta er weer open voor. Er is rust in de tent, ga goed met mijn ex-man om, dus ..... Laat maar komen!
Voor alle schrijvers en lezer op dit topic een knallend uiteinde en een heel goed en fijn 2009.

Ik wens jou, lieve Puk, een heel spetterend 2009 toe met Pukman en Pukkind! Dat je maar zo'n geweldig jaar mag krijgen dat alles wat geweest is erbij verbleken zal! Heel veel geluk en lots of love!

En als ie smst.....
Greys hij sms´t

Bedankt ook voor de 2009-wensen. Voor jou ook een schitterend jaar vol leuke mannen en nieuwe uitdagingen.
quote:puk69 schreef op 31 december 2008 @ 20:12:

Greys hij sms´t

Bedankt ook voor de 2009-wensen. Voor jou ook een schitterend jaar vol leuke mannen en nieuwe uitdagingen.

Leuke mannen? Ik hoef er maar 1 hoor .....

Maar eh....hij smst niet! Ik krijg champagne van jou, trust me
Ik wil jullie bedanken voor het aanhoren/lezen van al mijn gezeur, ellende, gevoelens, het heen en weer slingeren en constante twijfel. En hoop dat 2009 voor iedereen een hoop liefde, mooie zomerdagen en leuke feestjes brengt.

Groetjes DeWit
quote:dewit schreef op 31 december 2008 @ 23:00:

Ik wil jullie bedanken voor het aanhoren/lezen van al mijn gezeur, ellende, gevoelens, het heen en weer slingeren en constante twijfel. En hoop dat 2009 voor iedereen een hoop liefde, mooie zomerdagen en leuke feestjes brengt.

Groetjes DeWit Ach lieffie,

ik moet maar steeds aan jou denken... ik hoop dat het een beetje goed gaat met je....

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt, althans als je dat zelf wil natuurlijk... Misschien helpt het je stukje bij beetje om verder te komen. Laat je vooral niet weerhouden door sommige mensen hier die soms wat infantiel en sarcastisch reageren. En als je er behoefte aan hebt, mag je mij altijd mailen!

Zomerdagen en feestjes klinken goed; lekker weer 's avonds op het strand zitten met een roséetje, kindjes lekker rozig van de zon... Maar dit soort avonden (niet zozeer echt vanavond want ik voel mij een beetje verscheurd, wil zo graag dat mijn kinderen terug bij mij komen....) vind ik ook knus: kaarsjes aan, wierookje aan... gezelli gezelli....

Ik wens jou rust, liefde maar bovenal gezondheid, natuurlijk ook voor je kindje!

Liefs G
gelukkig nieuwjaar
rosanna08 wijzigde dit bericht op 01-01-2009 00:02
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar eh....hij smst niet! Ik krijg champagne van jou, trust me [/i][/fgcolor][/quote]

Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Dat iedereen maar een goed, liefdevol en vooral gezond 2009 tegemoet mag gaan!

Ik lig al in bed. Ik heb gisteren al een soort oudejaarsavond gevierd, ik lag om 02.30 uur in bed en om 07.30 uur ging de wekker weer omdat ik naar mijn werk moest

Ben gesloopt. Was alleen thuis vanavond; weloverwogen en bewuste keuze. Ik vind dit soort avonden vreselijk....Wil verder ook niemand zijn avond bederven met mijn sentimentele toestanden... Twee minuten na 24. belde mijn zoon op en ik kon amper praten. Toen mijn dochter aan de telefoon kwam, had ze het onmiddellijk door. Ze vroeg meteen wat er was. Ik kreeg er nog net een 'niets' uit maar daar trapte ze niet in. Ik zei dat ik ze gewoon miste en probeerde vrolijk te doen. Toen zei ze dat ik dan toch gewoon langs kon komen... Lief poppie...

Ondertussen ging mijn andere telefoon maar die heb ik maar even laten gaan. Moest eerst even de tranen de vrije loop laten....Volgend jaar ga ik het anders doen. Ik ga voor de nieuwe baan en voor een leuke kerel....

Enne... Puk.... ik ben bang dat het je een rondje gaat kosten, hoor ... krijg van iedereen een smsje, maar niet van hem... .... nee joh; i couldn't care less!

Welterusten!
hij was natuurlijk dat telefoontje dat je liet gaan

Een fles champagne, we hadden vanavond een lekkere dus dat zit wel goed.

Ik heb een mooie vuurpijl afgestoken om de geesten 2008 weg te jagen, vind ik altijd een rustgevend en fijn iets.

Greys en dewit ga maar lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag.
[quote]puk69 schreef op 01 januari 2009 @ 01:24:

hij was natuurlijk dat telefoontje dat je liet gaan

Een fles champagne, we hadden vanavond een lekkere dus dat zit wel goed.

Ik heb een mooie vuurpijl afgestoken om de geesten 2008 weg te jagen, vind ik altijd een rustgevend en fijn iets.

Wat een mooi ritueel! ik weet wel van huis schoonmaken, dingen branden (wierook maar ook weet niet meer wat; peterselie?), ramen tegen elkaar open zetten zodat de geesten er uit kunnen.... Maar dit is wel een apart iets, mooi gebaar....

Enne....nog steeds geen smsje, hoor! Wist ik toch! Als hij al ooit nog iets wil ondernemen, doet ie dat natuurlijk over een paar maanden weer pas... En omdat het een spineless ballless dude is, stuurt hij natuurlijk per ongeluk naar mij een smsje dat voor iemand anders bedoeld is... wat originaliteit staat niet in zijn woordenboek!

Ik krijg lekker champagne!

Hoe is het met iedereen verder? Leuke avond/dag gehad of is iedereen blij dat we 'back to business' gaan...of dat het normale leven weer gaat beginnen na al die verplichte nummertjes etc.?

Ik ben blij dat alles achter de rug is: zo'n hectische maand, december.... Dit weekend de verjaardag van mijn popje vieren en dan gaan we ons op de open dagen/informatieavonden etc. storten van kind numero uno.... Dus eigenlijk komt bij mij hier pas de rust weer in februari....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven