Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Dag Evy...., dat snap ik, daarom vraag ik het ook juist...Heb verder geen ervaring met het viva forum en kwam na wat googlen op 'leeftijdverschil en sex' op dit forum terecht...ik wil graag met vrouwen in contact komen die ouder zijn en die in feite een JG zoeken..., vandaar dat ik even vroeg hoe en waar ik het beste kan zoeken...in ieder geval bedankt voor je reactie...(p.s. hoe kom jij hier terecht?)
sjongejonge er zijn toch overal om je heen oudere dames stifter !!! ik heb zelf ook div contacten (en gehad) die ik gewoon aanging of tegen aan liep via het dageliks leven of via internet op sjetboxen

vooral het aanloopspel is uiterst geil....dit kom je overal tegen op verjaardagen,in winkels

kijken en bekeken worden.....zelf heb ik een buurvrouw waar ik van vermoed dat dr sap tussen haar slipkruis loopt
heel herkenbaar chopper....merk dat zelf ook wel vaak in winkels / in de stad etc....het flirtgedrag van vrouwen die ouder zijn is zo waanzinnig sexy....van de week nog bij een tankstation...., de vrouw in kwestie keek zo heerlijk onschuldig uit haar ogen.....ik durfde niet op haar af te stappen gezien de locatie, maar als het aan mij had gelegen.....
Stifler, gewoon doen hoor. Merk je gauw genoeg of de OL er zin in heeft... Denk dat er genoeg OL's zijn die wel zin hebben in een JG...

Enne Djoels, terug komen hoor. Hier zit er nog iemand handendwrijvend te wachten op lekkere verhalen.

En de nationale countdown voor Nolo zie ik ook wel zitten. En hopen dat ze niet die 2 dagen in stand houden...
Hi Marianne...,

heb jij eigenlijk veel ervaring met JG's....hoe is die interesse ontstaan en heb je nu een vaste 'minnaar'?
OL??
Oudere Loeders, Kitty...
quote:Marianne1969 schreef op 03 januari 2009 @ 11:37:

En de nationale countdown voor Nolo zie ik ook wel zitten. En hopen dat ze niet die 2 dagen in stand houden...

Hihi, ik hoop met je mee, Mariannne!!

En even voor alle duidelijkheid: 9 dgn, 8 u, 5 min, 20 sec...
Stifler, vissen kun je in de Visvijver, ook een topic hier op de sexpijlert!

Enne, een sv-loos weekend, tja! Sv is gebonden, dus in het weekend moet ik hem afstaan aan de rechtmatige eigenaresse, zullen we maar zeggen
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Age doesn't matter Ervoor gaan dus!
hmm Miss Thang...vervelend voor je ! Mocht je je vervelen dit weekend.....je weet me te vinden
Stifler, ik heb een relatie gehad met een JG, die wel errug J was en minder G. Nu heb ik een SV met een MVGL (man van gelijke leeftijd) of eigenlijk een beetje OG (oudere god), Maar die is maar een heel klein beetje O en heel veel G. Dus die hoop ik nog een poosje te kunnen houden.
Dus het is niet per definitie zo dat ik val op JG. Het is meer de persoon waar ik op val. Heb ook ervaring met een echte OG. Qua seks was er niks mis mee, maar voor de rest (gedrag enzo, al bezig met zn pensioen als het ware, de rest van zn leven al uitgestippeld) wastie een een echte ouwe lul.

Na even nadenken: heb nog een keer eerder een korte relatie gehad met een JG. Die was 5 jaar jonger en 2x iets gehad met mannen van 1 jaar jonger. Dus niet zo heel spectactulair, het leeftijdsverschil dan...
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 03-01-2009 18:32
Reden: aanvulling
% gewijzigd
thanks voor je reactie Marianne...vroeg het me even af, aangezien je op dit forum actief bent in de rubriek...14 jaar jonger....vandaar dat ik er vanuit ging dat je een ervaring wilt met iemand die echt een stuk jonger is.....
Yo Stif... Even voor de duidelijkheid... DIT IS GEEN DATINGSITE....

Er staan zelfs ernstige straffen op 'hengelen' zoals dat hier genoemd wordt. Het mag geloof ik wel in het topic "Viva's Visvijver", maar daar kom ik nooit, dus geen idee hoe het er daar aan toe gaat.

Op dit topic praten we over onze ervaringen met de liefde, passie, lust en daaruitvloeiende geiligheid tussen OL's (Oudere Loeders) en JG's (Jongere Goden) en knijpen we een oogje toe voor dames met MVGL's (Mannen Van Gelijke Leeftijd) en OG's (Oudere Goden) als dat zo uitkomt.

Vertel bijvoorbeeld eens iets over je eigen ervaringen, Stif... Om het ijs een beetje te breken zeg maar...?

(enne... weet dat Marianne op het punt van bevallen staat van ons gezamenlijke Loederkind, dus doe ajb een beetje voorzichtig met haar, wil je ?)
@Mar: ik weet dat het een JG is hoor, die kleine, maar het is wel het kind van ons aller Loeders, dus vandaar dat ik ietwat brutaal en ongevraagd die kleine in bescherming neem.
Hi Nologoes...,

ik wist niet dat hengelen verboden was op dit forum....mijn excuses hiervoor....ik zelf een tiental sexervaringen met vrouwen die gemiddeld 10-15 jaar ouder zijn; geen idee hoe dit zo is gekomen, maar ik geniet gewoon veel meer van de sex met vrouwen die over het algemeen ouder zijn dan ik. Het is geweldig om een vrouw die ouder is te zien genieten van hetgeen jij bij haar doet (en andersom)...de onzekerheid bij de vrouwen waar ik mee (even kort door de bocht) geneukt heb was volledig weggenomen en de remmen gingen dan ook volledig los...! Er is geen enkel jonger meisje waar ik dit heb mogen ervaren...Hoewel het hebben van een OL mijn voorkeur heeft, denk ik soms wel na over de toekomst....kan dit zo doorgaan, wat als ik toch invulling wil geven aan de kinderwens die ik heb etc...allemaal vragen die mij bezig houden. Ook heb ik heel veel gevoelens (eigenlijk nog steeds) voor een vrouw van 46 jaar (ben zelf 27). Ik durf hier niet voor uit te komen naar vrienden, familie etc, bang om dierbaren te verliezen (ook al zullen velen nu zeggen....tjah dan zijn het geen vrienden). Ik heb heel erg van deze vrouw genoten en zij van mij, het samenzijn, het leuke dingen doen, het sexen, het was allemaal geweldig. Momenteel zijn we niet bij elkaar, te meer omdat ik er niet 100% voor kon gaan. Hebben jullie adviezen hoe ik hier mee om moet gaan? De laatste keer dat we over straat liepen, keek iedereen mij voor mijn gevoel heel raar aan..(terwijl ze er echt uitziet als 30-34).

Anyway.....ik hoor graag van jullie...

Stifmeister
quote:nologoes schreef op 03 januari 2009 @ 19:47:

Het mag geloof ik wel in het topic "Viva's Visvijver", maar daar kom ik nooit, dus geen idee hoe het er daar aan toe gaat.

Daar is ie vandaag huilend uit gerend.

*werpt zakdoekje naar Stiffie om snottebellen weg te vegen*
Nolo: dank je wel! Lief van je.

En aangezien ik maandag SV zie, wil ik wel ns in de praktijk zien of jouw ervaring toendertijd ook voor mij zal werken. Dus ik ga al mn zwangere charmes weer in de strijd gooien! Tenzij ik dan al aan het bevallen ben natuurlijk, haha.

Stif, ik denk dat je in ieder geval voor jezelf moet bepalen of je een relatie wilt of dat je voor de seks gaat. Bij een vrouw van 46 weet je dat de kans op kinderen met haar niet zo groot zal zijn. Als ik in jouw schoenen stond en zij wou mij en ik zou zo van haar genieten: dan wist ik het wel. Ik zou voor haar gaan. Alleen kinderwens blijft natuurlijk een lastige zaak. Als je dat echt wilt, dan kun je mss beter op zoek gaan naar een jonger iemand.

En hoe staat jouw OL zelf in de relatie met een JG (jou dus in dit geval?) Durft zij er voor uit te komen bij haar vrienden/familie? En heb je ook met haar besproken hoe jij in de relatie staat? Met je eventuele kinderwens enzo? En wat vindt zij er nu van dat jullie elkaar niet zien?

Zelf ben ik nooit zo bang voor reacties van anderen. Maar dat is iets waar ieder voor zich mee zal moeten dealen.

En ik zeg altijd maar zo: laat de mensen lekker over je praten en kijken. Al doe je niets, dan doen ze dat nog. En je kan toch moeilijk met iedereen in de wereld rekening gaan zitten houden. Dan krijg je het wel heel erg druk.
Kijk Stif, nu ben je volledig on topic! (excuses aanvaard with a smile)

Ik herken je gevoelens van twijfel, want die heb ik ook gehad en ik denk iedereen hier bij wie het verder ging dan seks alleen. Maar ja, als jullie beiden de behoefte voelen om samen te zijn, en als het samen genieten belangrijk voor jullie is, dan zullen jullie SAMEN de keuze moeten maken om de grote boze buitenwereld te trotseren. Zo te lezen is zij daar ook wel toe bereid.

Maar jij hecht nog erg veel waarde aan wat anderen van je vinden, blijkbaar. Je zult dus moeten afwegen wat zwaarder weegt... Zij (de buitenwereld) of jij.

Ik zei gister tegen een vriendin het volgende hier over;

Mijn broer heeft mij niet gevraagd of ik het eens was met zijn keuze voor een blonde vrouw. Mijn collega schreef geen mail met de vraag of ik het goed vond dat hij een Brazilliaanse neukt, en mijn buurvrouw heeft nog nooit excuses aangeboden voor het feit dat haar man zowel bierbuik als snor heeft.

Waarom zal ik me dan in godsnaam bezighouden met wat zij van mijn partnerkeuze vinden??

Verder moet ik glimlachen om sommige dingen die je over seks met OL's zegt; alsof ik mijn eigen JG hoor praten, haha!

Tja... en dan denk ik weer aan hem. En dan loopt het sap inderdaad weer tussen m'n slipkruis ( , Chopper????)...
quote:IvyRosa schreef op 03 januari 2009 @ 20:11:

[...]

Daar is ie vandaag huilend uit gerend.

*werpt zakdoekje naar Stiffie om snottebellen weg te vegen*Sorry, leedvermaak:
Hi Marianne,

dank je voor je reactie. Zij heeft er ook moeite mee om er open over te praten. Haar kinderen wister ervan, maar niet van ons enorme leeftijdverschil. Een drietal vrienden/vriendinnen wisten het wel en die hadden er geen mening over...Ik ben gewoon bang dat mensen mij veroordelen als ik een relatie zou hebben met een vrouw die 20 jaar ouder is. Andersom is het geen probleem, maar op deze situatie heerst vooralsnog een taboe... Zij vindt het ook vervelend dat het nu zeg maar 'over' is. Het heeft namelijk niets te maken met het gevoel dat we voor elkaar hebben en dat maakt het dan ook extra pijnlijk. Het is de angst voor reacties vanuit mijn prive - en werkleven (collega's, werkgever etc) die mij hebben doen besluiten het een halt toe te roepen....Eigenlijk te laat, want denk verschrikkelijk veel aan haar...het is een fantastische vrouw..20 jaar is een groot verschil en naarmate we ouder worden ben ik bang dat dit parten gaat spelen (denk eens aan een situatie van 50 versus 70 of 60 versus 80 jaar - hoewel ik echt wel weet dat je niet zo ver moet kijken...)
quote:Marianne1969 schreef op 03 januari 2009 @ 20:13:

Nolo: dank je wel! Lief van je.

En aangezien ik maandag SV zie, wil ik wel ns in de praktijk zien of jouw ervaring toendertijd ook voor mij zal werken. Dus ik ga al mn zwangere charmes weer in de strijd gooien! Tenzij ik dan al aan het bevallen ben natuurlijk, haha.

.Go Mari, Go Mari!!!
Stif:

Nobody knows what the future holds in store, it is simply our task to go and find out."

(Fuck, dit bedenk ik nu net spontaan... Ik voel een motto opkomen, hahaha!)
thanks nologos....moet wel even lachen om je bericht...je hebt gelijk dat eigenlijk niemand iets te zeggen heeft over je partnerkeuze....(gevoelig punt blijft gewoon de acceptatie van de omgeving en dan bedoel ik met name vrienden en familie - de rest kan me ook wel gestolen worden...)...

enne pas op...straks glijd je nog van je stoel...! en als het aanvriest vanwege de kou, ben je helemaal de klos...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven