Viva's VisVijver
vrijdag 5 december 2008 om 16:54
Beste allemaal,
We hebben gezamenlijk bepaald, als tegemoetkoming naar jullie, dat we een hengeltopic weer toestaan.
- expliciete seksuele oproepen/taalgebruik zijn niet toegestaan
- mailadressen zijn wel toegestaan (op eigen verantwoording uiteraard) overige privegegevens niet, zoals bv telefoonnummers en adressen.
- het is alléén in dit topic toegestaan om te hengelen, wanneer men dit in andere topics doet, krijgt men zonder vooraankondiging een ban van twee weken.
Succes met hengelen
Angel 5
*Een nieuw topic wegens het offline halen van het oude topic, vanwege de privacy van een aantal forummers.
We hebben gezamenlijk bepaald, als tegemoetkoming naar jullie, dat we een hengeltopic weer toestaan.
- expliciete seksuele oproepen/taalgebruik zijn niet toegestaan
- mailadressen zijn wel toegestaan (op eigen verantwoording uiteraard) overige privegegevens niet, zoals bv telefoonnummers en adressen.
- het is alléén in dit topic toegestaan om te hengelen, wanneer men dit in andere topics doet, krijgt men zonder vooraankondiging een ban van twee weken.
Succes met hengelen
Angel 5
*Een nieuw topic wegens het offline halen van het oude topic, vanwege de privacy van een aantal forummers.
zaterdag 3 januari 2009 om 18:21
quote:datmeenjeniet schreef op 03 januari 2009 @ 18:18:
wel godverdomme zeg............het gaat niet om het haar, het gaat om de persoonlijkheid.
ik ben nu eenmaal een vreselijke charmante man.
kan ik ook niks aan doen, maar het is wel zo.
maar dat begrijpen jullie toch niet stelletje boerinnen, stelletje uit de kleigetrokken aardappelkooksters
jullie gegrijpen helemaal niks van manieren, van verfijning
en dat heb ik nu eenmaal.
wel godverdomme zeg............het gaat niet om het haar, het gaat om de persoonlijkheid.
maar dat begrijpen jullie toch niet stelletje boerinnen, stelletje uit de kleigetrokken aardappelkooksters
en dat heb ik nu eenmaal.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 januari 2009 om 18:21
quote:datmeenjeniet schreef op 03 januari 2009 @ 18:18:
en dat heb ik nu eenmaal.En met deze post heb je zojuist mijn dag goedgemaakt!
en dat heb ik nu eenmaal.En met deze post heb je zojuist mijn dag goedgemaakt!
zaterdag 3 januari 2009 om 18:31
quote:courageux schreef op 03 januari 2009 @ 18:22:
moet ik me aangesproken voelen?
beetje iedereen over 1 kam scheren he tsssk...
heb helemaal geen commentaar gehad op je haar *kijkt beledigd*
nee jij niet, jij behoort niet toch het kaas en broodvolk
jij bent mijn mooie lieve ( soms vervelende ) welpje.
maar dat andere spul.............lieve mensen, wat heeft god toch op deze wereld gekwakt
moet ik me aangesproken voelen?
beetje iedereen over 1 kam scheren he tsssk...
heb helemaal geen commentaar gehad op je haar *kijkt beledigd*
nee jij niet, jij behoort niet toch het kaas en broodvolk
jij bent mijn mooie lieve ( soms vervelende ) welpje.
maar dat andere spul.............lieve mensen, wat heeft god toch op deze wereld gekwakt
zaterdag 3 januari 2009 om 18:36
zaterdag 3 januari 2009 om 19:06
pfffffffffffffffffffffff..................ik slenter eens terug naar mijn plekkie in het hoge gras, daar onder die boom langs de vijverrand, een zachte bries door mijn manen.
gooi me op mijn zij, gooi mijn twijgje waar ik altijd mee op konten mep aan de kant, lig mijn steentjes opzij die ik normaal gebruik om naar nietsvermoedende forumsters te gooien en doezel een beetje weg.
met in mijn gedachten al mijn vriendinnen hier van het forum.
er zoemt een vlieg rond me kop en het geluid wat hij maakt is slaapverwekkend, zodat ik wegzak in een gelukzalige droom
vaag zie ik nog net een mooie roodharige voorbij zweven.
gooi me op mijn zij, gooi mijn twijgje waar ik altijd mee op konten mep aan de kant, lig mijn steentjes opzij die ik normaal gebruik om naar nietsvermoedende forumsters te gooien en doezel een beetje weg.
met in mijn gedachten al mijn vriendinnen hier van het forum.
er zoemt een vlieg rond me kop en het geluid wat hij maakt is slaapverwekkend, zodat ik wegzak in een gelukzalige droom
vaag zie ik nog net een mooie roodharige voorbij zweven.