Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Wat een rust hier!
Alle reacties Link kopieren
Zo lang bij de kapper Elfje: blink je nu en ben je helemaal Zen? Voor mij zou het een crime zijn. Gefruts aan mijn hoofd en 'praatjes' maken. Ik ga naar de kapper, vertel wat ik wil en zeg dat ik ga lezen en hoop dan snel weer buiten te staan Maar wat roosje zegt: die foto wil ik ook wel!

Takkie wat een toestand inderdaad. Sterkte vrouw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb ook veel gelezen in de tijd dat ik bij de kapper zat. Lekker kopje thee erbij. Mijn haar blinkt weer mooi en was idd lekker ontspannen.
quote:Oudblond schreef op 22 november 2016 @ 18:05:

Zo lang bij de kapper Elfje: blink je nu en ben je helemaal Zen? Voor mij zou het een crime zijn. Gefruts aan mijn hoofd en 'praatjes' maken. Ik ga naar de kapper, vertel wat ik wil en zeg dat ik ga lezen en hoop dan snel weer buiten te staan Maar wat roosje zegt: die foto wil ik ook wel!

Takkie wat een toestand inderdaad. Sterkte vrouw.Zolang bij de kapper trek ik ook niet. Nou ja, zolang gefrunnik aan mijn hoofd niet. Mijn kapper kwam gisteren bij mij. Eerst koffie/thee en toen om 11.15 als een speer knippen want om 12.00 uur had ze een afspraak bij de tandarts. Is altijd iets te gezellig.
Het regent hier aan de andere kant van het eiland regent het al sinds we daar vorige week maandag zijn vertrokken dat is daar regelmatig zo maar hier is dat niet normaal.
Ik vind het ook altijd wel leuk om lang bij de kapper te zitten. Ik hou ervan als mensen aan mijn haar zitten. Ik probeer thuis man en kinderen over te halen om mijn haar uit te kammen, maar heb niet zoveel succes, helaas.
Goeiemorgen allemaal

Wat een ongelofelijke rust hier? Hebben jullie ineens allemaal een écht leven of zo??

Ik niet dus ik hoop dat jullie allemaal snel weer terugkomen!

Elfje ben je tevreden met het eindresultaat van de kapper?

Leo hoe is hè met je dochter?
Goedemorgen!

Takkie ja, ben zeer tevreden met hoe het zit en geverfd is. Dat ben ik eigenlijk altijd, want mijn kapper doet het fantastisch. Kreeg gisteren gelijk een compliment van een verkoopster in een kledingwinkel over mijn haar.
quote:takkentrol schreef op 23 november 2016 @ 07:52:

Goeiemorgen allemaal

Wat een ongelofelijke rust hier? Hebben jullie ineens allemaal een écht leven of zo??

Ik niet dus ik hoop dat jullie allemaal snel weer terugkomen!

Elfje ben je tevreden met het eindresultaat van de kapper?

Leo hoe is hè met je dochter?Nee hoor, ook nog steeds geen echt rl hier.
Ah da's leuk, als je meteen een compliment krijgt!

Ik zal de kapper eerdaags ook maar weer eens bellen. Volgens mij ben ik 3 maanden geleden voor het laatst geweest. Nou heb ik een lengte en model ( heb had ik een model??!!) waarbij dat wel kan, maar toch...
Ah gelukkig Ssssst, jij ook wakker en present, gesellug!!

Hoe'st met de voetjes?
quote:takkentrol schreef op 23 november 2016 @ 08:07:

Ah gelukkig Ssssst, jij ook wakker en present, gesellug!!

Hoe'st met de voetjes?Goed hoor, ik kan er in huis goed mee uit de voeten. Ik moet oppassen dat ik niet te veel doe. Rusten blijft belangrijk voor het herstel.
Goedemorgen allemaal! Alle zieken en geblesseerden: sterkte. O en die mammografie.... mèn wat vond ik dat pijnlijk. En geloof me, ik heb een hoge pijngrens!

Fijn dat het wat beter gaat, Sssssst. Takketrol: ik hoop dat fysio en rubbertjes je helpen.

(Even off-topic (voor zover je in dit topic ook on-topic kunt zijn) Solo: ik kreeg via-via jouw input voor dat debat, leuk om je ook zo te lezen!)

De redactie van het blad waar mijn moeder voor werkte, heeft een speciaal boekje samengesteld ter ere van haar. Dat komen ze over twee weken met zijn allen overhandigen bij mijn vader thuis. Ik vind het mooi, maar tegelijkertijd ook een beetje een raar idee, dat een groep mensen die ik niet ken, zich zo met mijn moeder heeft beziggehouden.

Puss, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? En Blondie: met jou en je man?

Niet dat ik het van de anderen niet wil weten, hoor!
Goeiemorgen allemaal!

Takkie, inderdaad iets teveel real life hier om vaak te reageren. Ik kom maar net bijgelezen, vaak... Sterkte met armen en benen en andere nare zaken!

Sssssst en Yas ook nog sterkte met de blessures.

Leo hoe is het met je dochter nu?

Hunnie dat lijkt me inderdaad raar, zo'n groot deel van haar leven waar je eigenlijk niks van weet. Kent je vader die mensen wel?

Moeders was hier weer gevallen van de week en dan bellen ze mij ook. Omdat ze bloedverdunners slikt is er een hoger risico op bijvoorbeeld een hersenbloeding "dus ja, dan bent u op de hoogte". Enerzijds goed natuurlijk, maar ik kan er helemaal niks mee en ik lig er toch wakker van. Anderzijds, als ze niks zouden laten weten en ik hoor veel later dat ze een aantal keer gevallen is zou ik ook niet blij zijn... kost me veel energie, merk ik. Zit nu een beetje te twijfelen of ik mijn hobby (zingen in een koor) een tijdje on hold moet zetten. Dat kost namelijk ook nogal wat energie en men verwacht dat ik thuis oefen en dat lukt momenteel echt niet. Misschien moet ik in plaats daarvan een avond gaan sporten weer, bedenk ik nu. Dat schiet er ook al heel lang bij in en dat is geestelijk natuurlijk helemaal niet belastend. Hmmmm....
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 23 november 2016 @ 09:57:

Goeiemorgen allemaal!

Takkie, inderdaad iets teveel real life hier om vaak te reageren. Ik kom maar net bijgelezen, vaak... Sterkte met armen en benen en andere nare zaken!

Sssssst en Yas ook nog sterkte met de blessures.

Leo hoe is het met je dochter nu?

Hunnie dat lijkt me inderdaad raar, zo'n groot deel van haar leven waar je eigenlijk niks van weet. Kent je vader die mensen wel?

Moeders was hier weer gevallen van de week en dan bellen ze mij ook. Omdat ze bloedverdunners slikt is er een hoger risico op bijvoorbeeld een hersenbloeding "dus ja, dan bent u op de hoogte". Enerzijds goed natuurlijk, maar ik kan er helemaal niks mee en ik lig er toch wakker van. Anderzijds, als ze niks zouden laten weten en ik hoor veel later dat ze een aantal keer gevallen is zou ik ook niet blij zijn... kost me veel energie, merk ik. Zit nu een beetje te twijfelen of ik mijn hobby (zingen in een koor) een tijdje on hold moet zetten. Dat kost namelijk ook nogal wat energie en men verwacht dat ik thuis oefen en dat lukt momenteel echt niet. Misschien moet ik in plaats daarvan een avond gaan sporten weer, bedenk ik nu. Dat schiet er ook al heel lang bij in en dat is geestelijk natuurlijk helemaal niet belastend. Hmmmm....'

Herkenbaar, dat je nu niet de energie hebt om te repeteren. Ik was begonnen met online pianolessen toen mijn moeder overleed. Sindsdien niet meer gespeeld. Komt ooit wel weer terug, hoop ik. Frisse lucht en beweging zouden je ms wel goed doen nu!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 november 2016 @ 10:21:

[...]

'

Herkenbaar, dat je nu niet de energie hebt om te repeteren. Ik was begonnen met online pianolessen toen mijn moeder overleed. Sindsdien niet meer gespeeld. Komt ooit wel weer terug, hoop ik. Frisse lucht en beweging zouden je ms wel goed doen nu!

Dat dus Hunnie. Ik heb net besloten dat ik vanavond nog een keer ga repeteren met het koor en dan (op z'n vroegst) in het nieuwe jaar pas weer. En dan volgende week lekker sporten weer oppakken.

Ik hoop voor jou ook dat pianospelen weer kan binnenkort, vast wel ooit. Muziek is veel te leuk om er nooit meer iets mee te doen.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 november 2016 @ 09:45:

(Even off-topic (voor zover je in dit topic ook on-topic kunt zijn) Solo: ik kreeg via-via jouw input voor dat debat, leuk om je ook zo te lezen!)

Haha, grappig wel ja. Was echt een leuk overleg. Nu krijg ik wrsch jouw input weer terug via diezelfde via.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Onze oude poezendame is niet meer
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 16:24:

Onze oude poezendame is niet meer Ach jeetje Blond, zomaar ineens? Hè bah wat naar zeg. Sterkte

Onze oude poezendame is niet meer Ach Oudblond wat verdrietig... x oneindig
Ah Blond dat meen je niet??!! Wat ontzettend naar meis. Gecondoleerd en heel veel sterkte

Onze oude poezendame is niet meer wat verdrietig! Sterkte lieverd.
Man voelde gisteren een knobbeltje onder haar kin. En vandaag was dat een bult. Wij dachten aan een abces vermits ze pas geleden nog oud maar gezond verklaard werd. Meteen DA gebeld, die kon niet komen. Ik van werk naar huis, kat en man opgehaald. Bottumor. Die groeit heel snel en is erg pijnlijk. Terplaatse met DA overlegd en het was het beste om haar in te laten slapen. Dit had ik echt niet zien aankomen
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 16:30:

Man voelde gisteren een knobbeltje onder haar kin. En vandaag was dat een bult. Wij dachten aan een abces vermits ze pas geleden nog oud maar gezond verklaard werd. Meteen DA gebeld, die kon niet komen. Ik van werk naar huis, kat en man opgehaald. Bottumor. Die groeit heel snel en is erg pijnlijk. Terplaatse met DA overlegd en het was het beste om haar in te laten slapen. Dit had ik echt niet zien aankomen

Omg, vreselijk! Jeetje oudblond, heel veel sterkte

Prrrr, mauw miawwwww.

Onze oude poezendame is niet meer

Jee wat naar, sterkte met dit verlies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven