Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Kerstster voor Babs! Nu nog een presentje voor de man. Ook een kerstster want dat komt de couple look ten goede!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ieuwwwww ik zit hier op de bank en denk wat kriebelt mijn haar toch zo in m'n gezicht. Wrijf ik langs mijn gezicht, heb ik zo'n grote, vieze hooiwagenspin aan mijn hand zitten

Vriend heeft me gered maar nu ben ik helemaal paranoïde haha en overal kriebels bah bah.

Eleonora sterkte met/voor je dochter
quote:*-_lilith_-* schreef op 21 november 2016 @ 20:24:

Ieuwwwww ik zit hier op de bank en denk wat kriebelt mijn haar toch zo in m'n gezicht. Wrijf ik langs mijn gezicht, heb ik zo'n grote, vieze hooiwagenspin aan mijn hand zitten

Vriend heeft me gered maar nu ben ik helemaal paranoïde haha en overal kriebels bah bah.

Eleonora sterkte met/voor je dochter Ooh dat is altijd zo vies.
quote:Philae schreef op 21 november 2016 @ 20:26:

[...]

Ooh dat is altijd zo vies.Ja brrrr vieze mormels! En zo ongemanierd ook, ik ga toch ook niet op hun zitten.
quote:*-_lilith_-* schreef op 21 november 2016 @ 20:32:

[...]

Ja brrrr vieze mormels! En zo ongemanierd ook, ik ga toch ook niet op hun zitten.Ik heb dat ooit eens gehad op mijn arm. Meerdere keren. Dan krab je en zie je zo'n vieze dikke zwarte spin. Brrr
quote:Oudblond schreef op 21 november 2016 @ 19:48:

Kerstster voor Babs! Nu nog een presentje voor de man. Ook een kerstster want dat komt de couple look ten goede!Ik dacht meer in de richting van elkaar aanvullen. Manlief een bak bloembollen en/of een zak vetbolletjes voor de vogeltjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 21 november 2016 @ 20:35:

[...]

Ik dacht meer in de richting van elkaar aanvullen. Manlief een bak bloembollen en/of een zak vetbolletjes voor de vogeltjes.De bloembollen zitten allang in de grond. Ik denk dat hem een tapijt geef, want dat wilde hij. Petrolkleurig, want alles is beter in petrol.
quote:Philae schreef op 21 november 2016 @ 20:34:

[...]

Ik heb dat ooit eens gehad op mijn arm. Meerdere keren. Dan krab je en zie je zo'n vieze dikke zwarte spin. Brrr

Neeee dan zou ik echt gaan huilen hoor!

Maar zijn er bij jou daar ook van die spinnen dan?
quote:*-_lilith_-* schreef op 21 november 2016 @ 20:24:

Eleonora sterkte met/voor je dochter Ohh, dit lijkt me echt verschrikkelijk. Daar zou ik wel een klein traumaatje van oplopen...enge beesten
Beterschap voor je dochter, Leo
Lijkt wel een themadagje met die spinnen.
quote:feow schreef op 21 november 2016 @ 20:35:

[...]

Ik dacht meer in de richting van elkaar aanvullen. Manlief een bak bloembollen en/of een zak vetbolletjes voor de vogeltjes.Ohhhhhh... jij bent echt goed! Tegen de tijd dat de Kerstster in juni echt aan zijn einde is, zijn de bloembollen ontsproten tot een kleurig tapijtje
quote:barbaracartland schreef op 21 november 2016 @ 20:36:

[...]

De bloembollen zitten allang in de grond. Ik denk dat hem een tapijt geef, want dat wilde hij. Petrolkleurig, want alles is beter in petrol.Ik had al gerageerd en deze niet gelezen. Babs Petrol rules! Maar ik vind Feow's tip toch ook echt de moeite om te overwegen. Twee spinnen in 1 klap: een tapijt als je hem bloembollen van petrolkleurige bloemen cadeau doet!
quote:MissJodiF schreef op 21 november 2016 @ 21:03:

[...]

Ohh, dit lijkt me echt verschrikkelijk. Daar zou ik wel een klein traumaatje van oplopen...enge beestenJa zó smerig! Ik zit ook helemaal niet meer op m'n gemak hier in de woonkamer, denk gelijk dat er nog meer van die viezerikken zitten.
quote:*-_lilith_-* schreef op 21 november 2016 @ 20:40:

[...]

Neeee dan zou ik echt gaan huilen hoor!

Maar zijn er bij jou daar ook van die spinnen dan?

Zomers wel. Nu niet

Ik denk en hoop dat de spinnen doodgevroren zijn.
Ach, ik zie het zo voor me. Pak je zo'n bevroren spinnetje op, breken al zijn pootjes af...
Ook toevallig, er loopt hier net een klein spinnetje over m'n knie

Ik praat trouwens altijd tegen ze terwijl ik ze wegblaas (in dit geval) of ze vang en buiten zet.
Ik zeg altijd sorry.
In dit geval was het 'Hé, wat doe jij hier?' terwijl ik hem op m'n hand liet lopen. En toen blies ik hem weg. Of haar.

Maar goed, ik praat tegen alles en iedereen.
quote:-Kittens- schreef op 21 november 2016 @ 21:33:

Ach, ik zie het zo voor me. Pak je zo'n bevroren spinnetje op, breken al zijn pootjes af...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2016 @ 22:05:

[...]

Ik ben echt een spinnen martelaar. Ik gooide ze namelijk levend op de houtkachel. Niet in, maar op. Dan werd het te heet en zag je ze spartelen
Jakkes spinnen!
Ook goedemorgen. Ik vind spinnen niet vies. Spinnewebben, vliegen, fruitvliegjes en zilvervisjes wel. Gelukkig hebben we die laatsten hier nooit.
Morning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven