Vertellen of niet?

03-01-2009 15:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kerst is er wat gaande tussen een jongen en mij. We hebben veel wederzijdse kennissen/vrienden en die spreken elkaar zo af en toe ook nog wel eens natuurlijk.

Over het algemeen is het nog niet helemaal bekend dat wij daten met elkaar zeg maar.

Het zit namelijk zo dat ik met 3 van die wederzijdse kennissen wel eens wat gekloot heb (zoenen, flirten, etc.) en nu zit ik er een beetje mee in mijn maag om dat wel of niet te vertellen aan mijn nieuwe vlam zeg maar.

Ik weet namelijk niet hoe hij gaat reageren als hij het via een ander zou horen, misschien denkt ie wel van: Nou lekker dan, ben ik de 5e in rij ofzo? En misschien boeit het hem ook wel niet natuurlijk, want het is iets uit het verleden en op 2 daarvan was ik toch wel een beetje verliefd (helaas is dat niks geworden) en ik ben van mening dat alles uit het verleden niet mee genomen moet worden naar het heden, maar ja... wie ben ik.

Hoe denken jullie daarover?
Alle reacties Link kopieren
quote:suuzzz schreef op 03 januari 2009 @ 17:43:

Ik zou niks zeggen. Zeker in dit vroege stadium van jullie relatie kan zoiets al snel het einde van de relatie betekenen.

Als zoiets het einde van de relatie betekent in dit stadium zou ik als een kind zo blij zijn, en opgelucht adem halen!

Ik heb altijd een beetje moeite met 'iets wel of niet doen omdat het anders het einde van de realtie betekent' (en dat heb ik het niet over ernstige zaken natuurlijk). Wat moet je in godsnaam met iemand die jou gaat zitten veroordelen omdat je wat gerommeld hebt met anderen voor zijn tijd?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven