En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hachee smikkelen dus..
Verse tagliatelle met courgette, grote garnalen en pernod-roomsaus. Een of ander receptje uit blad gevist, nog nooit geprobeerd maar wie weet is het wat.
Foccacia met salade en Italiaanse tomatensoep met basilicum. Wilde pasta of zelf pizza maken maar zit nog gekluisterd aan de pc. Dus denk dat ik dat maar skip naar morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tagliatella met zalm en brocolli en uitjes in roomsaus..

Als ik dit topic zo doorspit zie ik dat ik eigenlijk altijd simpel kook.. haal mijn inspiratie meestal uit de achterkant van een pakje wereldgerechten ofzo haha. Vind het stiekem wel jammer dat ik geen echte kokkin ben..
Eet alleen vandaag, dus lekker (&) makkelijk:

quesedilla gevuld met champignons, stukjes gerookte kip, cherrytomaatjes, ijsbergsla en parmezaanse kaas. Als toetjes twee kiwi's, pietamientjes ook weer binnen voor vandaag
ook alleen en ook quesadilla, met kaas, lenteui en tomaat.

Toetje zo een heerlijke bloedsinasappel
Everytime you make a typo, the errorists win.
lekker makkelijk;restje soep en quiche van gisteren
Vanavond: Roerbakgroenten met rijst en zalm.
quote:girlxxx schreef op 04 januari 2009 @ 08:43:

Vanavond: Roerbakgroenten met rijst en zalm.Het is toch maar boerenkool stamppot geworden.
aardappelpuree met spruitjes,kip op zn indisch
tosti's. Geen zin om te koken en te eten
Giga salade met rucola, komkommer, tomaat, appel, pijnboompitten, avocado, gekookte wortel en gegrillde kip.
Crackers met tonijn. Simpel en niet echt lekker. Maar even geen geld, dus goedkoop.
Gisteren na sportwedstrijd patat + frikandel in de kantine.

Vandaag tortilla's gevuld met rundergehakt, roerbakgroente, gerapspste kaas, ijsbergsla en tomaat. Nu al zin in!
quote:rianneplaya schreef op 05 januari 2009 @ 06:25:

Crackers met tonijn. Simpel en niet echt lekker. Maar even geen geld, dus goedkoop.Volgende keer een appel een uitje beetje mayo en ketchup snuf peper en zout toevoegen voor een tonijnsalade? (als je hebt een gekookt ei, beetje yoghurt en wat fijngesneden augurk ook) Zijn geen heel vreemde dingen om in huis te hebben en dan is het wel te nassen.
Een ovenschotel met aardappelpuree, prei met kerrie en brie. Heb het voor het laatst jaren geleden gegeten en dacht dat dit erin zat maar weet het niet meer zeker...

Ben benieuwd of het me gaat smaken.
aardappelknoedeltjes (xenos) en zelfgemaakte visragout met gestoomde sperciboontjes.
Heel gezond, dit namelijk: http://www.ah.nl/recepten...7604&rq=ratatouille+pasta
quote:MauraV schreef op 05 januari 2009 @ 16:51:

Heel gezond, dit namelijk: http://www.ah.nl/recepten...7604&rq=rat ... astalekker en leuke site...zal dr eens vaker op kijken!!
ik ga morgen erwtensoep maken en heb spinazie/puree en saucijseworstje er uitgehaald.
quote:juniper8 schreef op 05 januari 2009 @ 21:34:

[...]Aardig dat je daar helemaal speciaal een profiel voor aanmaakt!! maar nee, kook liever zelf!

hhm reclame?

ik bestel zelden iets.ik eet zelf niet zo veel en vind ut ook erg duur.dus ja ook liever zelf koken,dan weet je ook WAT je eet
Hutspot van mijn moeder!

Gisteren: wrap met roerbakgroente in tomatensaus (even rustig begin met warm eten na paar daagjes buikgriep...)
Wegens tijdgebrek, worden het pistoletjes met kaas.
Aardappels, rundervink, broccoli, sla. Gesjond he!
gevulde vleestomaten met gehakt en rijst of couscous en tzatziki

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven