Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
-
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie lieverds. Ik kan alleen maar snotteren, vind het vreselijk dat mijn schootplakvriendinnetje er na 18 jaar zo plots niet meer is. DA zei dat we haar nog een paar dagen mee naar huis konden nemen om afscheid te nemen, maar dat de kans groot was dat ze dan in het weekend al zo veel pijn zou hebben dat het niet meer dragelijk zou zijn. En dat wilden we niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jeetje, ik schiet bijna vol....kut is dit.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Elfje112 schreef op 23 november 2016 @ 16:36:

[...]

Wat raar! Bottumoren bij katten groeien niet zo snel over het algemeen. Rot hoor.Volgens DA komt dat bij oude katten vaak voor. Op de röntgen was te zien dat de tumor al over haar hele recherkaak zat.
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 16:42:

[...]

Volgens DA komt dat bij oude katten vaak voor. Op de röntgen was te zien dat de tumor al over haar hele recherkaak zat.Had mijn berichtje al verwijderd, want klopt dat kwaadaardige tumoren snel groeien en vooral bij oudere katten las ik net.
Ik zag het Elfje, maar ik vond het niet erg hoor. Ik weet dat jij het altijd goed bedoelt.
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 16:48:

Ik zag het Elfje, maar ik vond het niet erg hoor. Ik weet dat jij het altijd goed bedoelt.Lief en dank je.
Ik heb zo met je te doen Blond . Anderhalf jaar geleden hebben wij afscheid van een poes moeten nemen en ik ben daar ook zo ontzettend verdrietig over geweest.

Huil het verdriet er maar uit en kom hier van je af kletsen.
Sterkte Blond
Dank je Takkie. Poes nummer twee loopt te zoeken en te mauwen. Die is ook al 14, ik hoop zo dat het met haar goed blijft gaan.
Yasmijn, Kane was nog niet zolang bij jullie poezenbende, maar heb jij een tijd geleden niet ook nog een andere kat moeten laten inslapen of vergis ik me? Wat deed dat met de andere katten. Ik ben bang dat onze tweede erg gaat 'treuren'.
Blond
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 17:02:

Yasmijn, Kane was nog niet zolang bij jullie poezenbende, maar heb jij een tijd geleden niet ook nog een andere kat moeten laten inslapen of vergis ik me? Wat deed dat met de andere katten. Ik ben bang dat onze tweede erg gaat 'treuren'.

Klopt, een oude poes van 17 jaar. Maar er zijn er nog wat hier, ze deden heel normaal.

Ze was toch heel erg solitaire.
Dank je Wollie.

Yasmijn fijn om lezen dat de andere katten normaal deden. Hier speelden ze nog samen en ze maakten ook 'ruzie' over wie de baas was. We hebben de 'macht' regelmatig zien wisselen. Afwachten maar hoe poes 2 reageert.
Sterkte Oud.
Ach Blond, wat ontzettend verdrietig

wat verdrietig Blondie maar jullie hebben de goeie beslissing genomen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
het is wisselend hoe katten er op reageren denk ik. Hier heeft het kleine mormeltje echt wel een paar dagen lopen zoeken en was ze niet in haar hummetje, terwijl ze niet echt dikke vriendjes waren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je Dolfijntje. Poes heeft een fijn leven gehad en we hebben samen veel meegemaakt. Ze was Belgische en is toen ze 1 was met ons mee verhuisd. Ik sprak nog steeds Frans 'met' haar. De jongere is een Albert Cuyp katje en daar spreken we Nederlands tegen. Ze loopt inderdaad ook te zoeken en wil niet op schoot maar komt wel na elk rondje door het huis voor me staan mauwen.
Sterkte Blond! Altijd vervelend om afscheid te moeten nemen.

Dolfje ben jij nog op het exotische eiland?
Ja zeker! Vrijdagavond ( nl tijd zaterdagmorgen) beginnen we weer aan de terugweg zijn dan als alles goed gaat zondag om 08.00 uur op Schiphol.

Vind het nog wel lekker hier(zeker het relaxen en de temperatuur) maar verlang naar mijn eigen eten en eigen bed. Het uit eten gaan ben ik wat beu. Meestal zijn we ook geen 3 weken weg maar omdat het zo ver is nu wel.
Blond. Wat verdrietig dat het ineens zo snel ging.

(Ook hier wat teveel real life om veel te kunnen forummen, maar lees / leef nog steeds mee)
Sterkte, oudblond
Jeetje Oudblond, wat vreselijk voor je.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven