Het Stamcafé XXV
woensdag 23 november 2016 om 16:38
Dank jullie lieverds. Ik kan alleen maar snotteren, vind het vreselijk dat mijn schootplakvriendinnetje er na 18 jaar zo plots niet meer is. DA zei dat we haar nog een paar dagen mee naar huis konden nemen om afscheid te nemen, maar dat de kans groot was dat ze dan in het weekend al zo veel pijn zou hebben dat het niet meer dragelijk zou zijn. En dat wilden we niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 23 november 2016 om 16:42
quote:Elfje112 schreef op 23 november 2016 @ 16:36:
[...]
Wat raar! Bottumoren bij katten groeien niet zo snel over het algemeen. Rot hoor.Volgens DA komt dat bij oude katten vaak voor. Op de röntgen was te zien dat de tumor al over haar hele recherkaak zat.
[...]
Wat raar! Bottumoren bij katten groeien niet zo snel over het algemeen. Rot hoor.Volgens DA komt dat bij oude katten vaak voor. Op de röntgen was te zien dat de tumor al over haar hele recherkaak zat.
woensdag 23 november 2016 om 16:44
woensdag 23 november 2016 om 17:02
Yasmijn, Kane was nog niet zolang bij jullie poezenbende, maar heb jij een tijd geleden niet ook nog een andere kat moeten laten inslapen of vergis ik me? Wat deed dat met de andere katten. Ik ben bang dat onze tweede erg gaat 'treuren'.
woensdag 23 november 2016 om 17:15
quote:Oudblond schreef op 23 november 2016 @ 17:02:
Yasmijn, Kane was nog niet zolang bij jullie poezenbende, maar heb jij een tijd geleden niet ook nog een andere kat moeten laten inslapen of vergis ik me? Wat deed dat met de andere katten. Ik ben bang dat onze tweede erg gaat 'treuren'.
Klopt, een oude poes van 17 jaar. Maar er zijn er nog wat hier, ze deden heel normaal.
Ze was toch heel erg solitaire.
Klopt, een oude poes van 17 jaar. Maar er zijn er nog wat hier, ze deden heel normaal.
Ze was toch heel erg solitaire.
woensdag 23 november 2016 om 17:22
woensdag 23 november 2016 om 18:30
woensdag 23 november 2016 om 18:45
Dank je Dolfijntje. Poes heeft een fijn leven gehad en we hebben samen veel meegemaakt. Ze was Belgische en is toen ze 1 was met ons mee verhuisd. Ik sprak nog steeds Frans 'met' haar. De jongere is een Albert Cuyp katje en daar spreken we Nederlands tegen. Ze loopt inderdaad ook te zoeken en wil niet op schoot maar komt wel na elk rondje door het huis voor me staan mauwen.
woensdag 23 november 2016 om 20:03
Ja zeker! Vrijdagavond ( nl tijd zaterdagmorgen) beginnen we weer aan de terugweg zijn dan als alles goed gaat zondag om 08.00 uur op Schiphol.
Vind het nog wel lekker hier(zeker het relaxen en de temperatuur) maar verlang naar mijn eigen eten en eigen bed. Het uit eten gaan ben ik wat beu. Meestal zijn we ook geen 3 weken weg maar omdat het zo ver is nu wel.
Vind het nog wel lekker hier(zeker het relaxen en de temperatuur) maar verlang naar mijn eigen eten en eigen bed. Het uit eten gaan ben ik wat beu. Meestal zijn we ook geen 3 weken weg maar omdat het zo ver is nu wel.