yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Abel er nog niet?

Zeker errug gezellig daarbinnen

Probeer wat rust te pakken
Yam, het kan heel snel gaan ineens hoor als de weeën weer beginnen. Probeer nog maar wat te rusten want dat zal je wel nodig hebben. balen dat het nu niet doorzet maar morgen zal Jan-Julius er vast wel zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
oi oi oi nog meer geduld, sterkte meid!
Jan-Julius wordt gewoon een zondagskind.

Hang in there!
Yamuna, 60 tot 80 procent van de vrouwen krijgen spontaan weeen binnen 24 na het breken van de vliezen, er kan nog van alles gebeuren hoor!

Weet niet of je behoefte hebt aan weeen opwek tips...(afgelopen dagen misschien al van alles geprobeerd.)

Een orgasme zou in jouw geval toch nuttig kunnen zijn, (en sommige beweren dat sperma doorslikken dat ook zou zijn, natuurlijke prostaglandines zeg maar... al zal je hoofd er niet meer zo naar staan)

Heb je een kolf in huis? Als je die op je borsten zet heb je een kans dat je er weeen van krijgt!
Succes Yamuma. Ik zweerde bij de tweede ook dat het ziekenhuiswerk ging worden. Weeën zetten ook niet door. Heb ook tijd zat gehad om tussendoor te forummen. Maar ineens zetten de weeën door en was er een uur later een prachtig ventje bij op deze wereld.
Volgens de paradinges voorspelling van Poez en mij heeft Yam nog 5 minuten om Berend op deze wereld te helpen... de spanning stijgt... zou het wonder dan toch geschieden?
Yammini, succes met het ter wereld komen

en gaat pas na de geboorte dit topic naar de juiste pijler????
quote:Carpe Diem schreef op 03 januari 2009 @ 20:21:

Wat jammer dat de weeen nog niet doorzetten, Yam, ik had zo gehoopt dat het op de valreep toch nog thuis zou gebeuren. Kop op he! Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kunt rusten en dat hij (ik denk dat je een jongetje krijgt) zich dan snel laat zien. (misschien toch nog stiekem net voor de CTG). Volgens mij gaat hij Bart of Bram heten.

Dat gaat niet hoor, op 'ons' topic is al een Bram Daarbij lijkt de bevalling al net zo te gaan lopen als die van mij, da's meer dan genoeg na-aperij!

Geintje hoor, ik duim voor je dat jouw mini op eigen kracht naar buiten komt. Misschien als je straks rustig ligt dat er wat op gang komt? Hielp bij mij iig een beetje...want idd, die ctg is niet zo practisch, al had krissie-vriend al gauw door hoe het apparaat ff los kon als ik aan de wandel wilde. Tot grote schrik van de verpleging die vanuit hun loerhok dachten te zien dat mijn weeën accuut verdwenen waren. De weeën niet, maar ik wel, hihihi.
Ikzou gewoon een orgasme krijgen terwijl je sperma doorslikt en kolft, Yam. Succes verzekerd

En dat allemaal terwijl je Titanic kijkt. Gewoon multitasken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
ik heb er een beeld bij!
quote:Yamuna schreef op 03 januari 2009 @ 19:59:

verloskundige is geweest ... baby vermaakt zich opperbest daarbinnen.

zo goed als geen wee activiteit.

morgen naar t ziekenhuis voor CTG.

nee, 3 januari is niet de verjaardag voor yammini

ik hoop dat ie 4 januari wel leuk vind Hmmm ik heb je op je hyve al gefeliciteerd... ik wilde de eerste zijn maar toen had ik dit topic nog niet gelezen, haha!
quote:thee schreef op 03 januari 2009 @ 21:04:

Yammini, succes met het ter wereld komen

en gaat pas na de geboorte dit topic naar de juiste pijler????

Neeeeee er zijn hier ook mensen die bang zijn voor de babypijlerT

En nee ik ben dat niet.
Yam ik denk dat het zo gaat:

(spijt me, maar dan kan het niet meer enurm tegenvallen)

6 jan 4.00 uur 's ochtends wordt Karel geboren

langdurige inleiding, ruggeprik voor Yam, 3 tracties met de vacuum na 1 1/2 uur persen, knip

koorts tijdens de bevalling, opname van Karel op de kinderafdeling voor minstens 3 dgn

dan eindelijk naar huis en genieten
succes yammie! zet m op he, ooit zal die luie baby er toch wel eens uit komen...

Beetje positiviteit Elo?

Hij is gewoon eigenwijs
668, the neighbour of the Beast
er gaat hier niets naar de babypijlert, ik kom daar nooit dus het blijft lekker hier

yam ben je lekker aan het niksen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik ben gewoon reeel

dit in tegenstelling tot sommigen die vanochtend geeneens boodschappen meer durfde te doen

die Karel valt er echt niet uit hoor....
Maar denken dat het kind er binnen vijf minuten is en een absoluut doemscenario geven zijn wel twee uitersten.

Wat is er mis met;

Weeen zetten vannacht door en Yammini komt gewoon?

Of:

Yam gaat morgen naar het ziekenhuis, ze moet blijven, wordt ingeleid en daarna gaat alles soepel?
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 21:32:

er gaat hier niets naar de babypijlert, ik kom daar nooit dus het blijft lekker hier

yam ben je lekker aan het niksen

Niksen? Multitasken mot ze!

Elo, beroepsgedeformeerdetroelala
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 21:32:

yam ben je lekker aan het niksenZo ist maar net Itsie al die topics op de babypijler die over babyprakjes gaan worden ook niet verplaatst naar Eten en de topics over kinderkleren ook niet naar mode en beauty..
sorrie yam wil je nu meteen titanic gaan kijken terwijl je sperma slikt, je borst kolft en orgasmes krijgt.

en jan julius ik weet dat je verdomt eigenwijs ben (ik was ook zo eigenwijs toen) maar doe al je nietjes tantes nou een plezier en kom tevoorschijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ja Marsel, jouw 2 mogelijkheden mogen ook...

OK, Inad heeft ook gelijk, ik heb nog nooit een thuisbevalling gezien en ga er dus ook vanuit dat dat niet gaat gebeuren...
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 21:22:

Ikzou gewoon een orgasme krijgen terwijl je sperma doorslikt en kolft, Yam. Succes verzekerd

En dat allemaal terwijl je Titanic kijkt. Gewoon multitasken

Mijn hemel, net mijn thee over mijn Macbook geproest... en nu, een kwartier later, krijg ik het beeld nog steeds niet van mijn netvlies.

Thanks Inad!
Je lijkt me een beetje pessimistisch Elo, en ik geloof ook niet dat dat is wat Yam op dit moment wil horen.

En dan nog, niet elke ziekenhuisbevalling is een drama toch?

Het kan net zo goed heel goed gaan, dus ik vind het wat overbodig om Yam bang te maken met een worst case scenario.

Ik snap dat de ellende is wat jij ziet, in de praktijk, maar de meeste bevallingen verlopen nog altijd goed en normaal. Ik zal niet zeggen fijn, want ik geloof niet dat dat het is, maar de kans dat het echt zo gaat als jij zegt, is niet zo groot, zou ik denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven