Mode & Beauty alle pijlers

Be Beautiful kapper Utrecht

17-11-2016 19:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er dames hier met ervaringen met deze kapsalon? Positief, negatief?

Wil morgen even snel langs de kapper en zoek dus een kapsalon waar ik zonder afspraak niet al te duur wat bij kan laten knippen. Heb lang krullend haar, niet door iedereen helemaal lekker te knippen

Alvast bedankt!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Mijn ervaring is niet heel positief. De kapsters luisteren slecht naar wat je wil en doen zonder overleg wat hen het best lijkt. Ik heb liever dat ze overleggen ipv zomaar hun gang gaan.
Oh, hm, dat klinkt niet zo positief. Is dit bij alle kapsters daar zo of bij één specifieke? Heb je andere kapsalons zonder afspraak die je kunt aanraden?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik lees even mee...ik woon hier nog niet zo lang en moet mezelf toch echt even wat in model laten knippen. Ik heb geen lastig haar en wil geen opzienbarende dingen, dus ik zoek gewoon een ontspannen zaak. Maar sorry, geen tip van mijn kant dus.
Dubbel
quote:WestCovina schreef op 17 november 2016 @ 19:48:

Ik lees even mee...ik woon hier nog niet zo lang en moet mezelf toch echt even wat in model laten knippen. Ik heb geen lastig haar en wil geen opzienbarende dingen, dus ik zoek gewoon een ontspannen zaak. Maar sorry, geen tip van mijn kant dus.Ik woon hier dus al een aantal jaar maar ben zo'n kapper-schijterd dat ik al al die jaren op bezoek ga bij mijn moeder in Zeeland en dan daar naar de oude vertrouwde kapper ga Wel eens tijd om dat te stoppen.
Haha, klinkt herkenbaar! Mijn moeder gaat al jaren naar de kapper in een verzorgingstehuis bij haar in de buurt (zij woont daar zelf niet), misschien kan ik volgende keer mee
Ben net geweest WestConvina! Is prima gedaan, precies de goede lengte eraf. Ze waren aan het verbouwen dus het is er wel een teringzooi nu, en ze waren ook wat gehaast. Als je moeilijk haar hebt en het perfect geknipt wil hebben zou ik even verder zoeken, maar om even snel in 10 minuutjes een stuk af te knippen voldoen ze prima!
Ah, mooi! Ik had in mijn hoofd om morgenochtend even een kapper op te zoeken, ik zal eens gaan kijken. Lekker zeker, weer fijn geknipt, geniet ervan!
Ik vind persoonlijk Teamkappers op de nachtegaalstr goed! Kleuren wat minder, maar knippen uitstekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven