Mode & Beauty alle pijlers

pantydikte

24-11-2016 16:05 36 berichten
Even een vraag aan jullie.

Ik heb deze winter een gelegenheid waar ik netjes naar toe moet. Ik heb al een jurkje (zwart/gebroken wit) en zwarte pumps.

Ik wilde daar een zwarte panty bij aandoen, maar twijfel nogal over de dikte. Hoeveel denier zou mooi staan? Een echt dikke lijkt me zo sportief onder een nette jurk. Waar zouden jullie voor kiezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 november 2016 @ 20:50:

[...]

Hier aan de andere kant van de grens (België) spreekt iedereen dan weer van kleedjes.

Dingen die - tenzij je er een stevige legging onder zou dragen - veel te koud zijn voor de winter.Tis een Nederlands forum
Frankly my dear, I don"t give a damn
In Nederland zeggen we: ' het is' in plaats van tis!
quote:Mietrot schreef op 24 november 2016 @ 20:50:

[...]

Hier aan de andere kant van de grens (België) spreekt iedereen dan weer van kleedjes.

Dingen die - tenzij je er een stevige legging onder zou dragen - veel te koud zijn voor de winter.Van mij mag je het noemen hoe je het wil. Maar ik draag de hele winter jurken. Een dikke panty of maillot vind ik warmer en comfortabeler dan de gemiddelde broek.
quote:twilight84 schreef op 24 november 2016 @ 17:29:

Ik trek die dunnere panty's helaas meteen altijd kapot tijdens het aantrekken.

Laatst een doosje van 3: de 3e ging pas goed, de eerste 2 meteen ladders in.

Hebben jullie dat nooit bij die dunne panty's?

Of ander merk panty's kopen! Ik heb altijd die van H&M 20 denier (per 2 in een verpakking) en die gaan bij mij gerust 2-3 maanden mee terwijl ik vrijwel elke dag panty's draag. Zijn niet zo duur, maar dus wel prima kwaliteit.

En een beetje met rustig doen met aantrekken helpt ook
quote:cbs1990 schreef op 25 november 2016 @ 12:12:

[...]

Of ander merk panty's kopen! Ik heb altijd die van H&M 20 denier (per 2 in een verpakking) en die gaan bij mij gerust 2-3 maanden mee terwijl ik vrijwel elke dag panty's draag. Zijn niet zo duur, maar dus wel prima kwaliteit.

En een beetje met rustig doen met aantrekken helpt ook En teennagels knippen.
Als het eerder formeel dan chique is zoals jij zegt , dan kan een wat dikkere panty zeker
quote:calvijn1 schreef op 24 november 2016 @ 18:02:

[...]

Tip: wassen van te voren of insprayen met haarlaken trek ze even uit voor je ze aantrekt (dat klinkt wazig haha), dus met een hand aan het taillestuk en een hand aan de teenuiteindes> even optrekken in de lengte. Scheelt ook een stuk.
15 denier! De 15 den anti-ladder stay-ups van Hunkemöller zijn fijn.

En koud, ach. Je benen zijn niet zo kou-gevoelig, en neem aan dat het feest niet buiten is.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:guppekop schreef op 25 november 2016 @ 13:42:

[...]

en trek ze even uit voor je ze aantrekt (dat klinkt wazig haha), dus met een hand aan het taillestuk en een hand aan de teenuiteindes> even optrekken in de lengte. Scheelt ook een stuk.Jaaaaah!!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
zolang je niet de hele dag vis staat te verkopen op de markt, kan een jurk in de winter met panty natuurlijk prima.
quote:cappi schreef op 24 november 2016 @ 17:15:

Denk dat het in dit geval meer gaat om de gelegenheid dan over eventuele kou problemen. Voor een chique gelegenheid een dunnere panty en dan moet je de kou maar op de koop toe nemen.Ja het gaat mij niet om de kou inderdaad. Het is binnen dus dat is geen probleem. Het gaat me echt om de stijl.. Mijn schoenen zijn wel van zwart suede (geen glanzend leer ofzo), dus ik hoopte dat daar toch een iets dikke panty wel bij zou passen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven