Werk & Studie alle pijlers

Vanochtend ontslag genomen

25-11-2016 18:53 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 19:27:

[...]

Please, doe eens normaal, ben al 23 bijna 24 zelfs, woon op mezelf. Ben al jaren geen mamas kindje meer. Hoezo moet ik het recht zetten? Ik heb 125 overuren en een contract van 24 uur per week. Dwz dat ik in principe 5 weken op vakantie kan. En die uren mocht ik nooit opnemen van haaraar ze kwam me wel elke keer vragen of ik extra kon werken. een 38 uur contract was ook geen optie terwijl de nieuwe collega een 40 uur contract heeft gekregen. Als wij buiten onze baas allemaal gelijk zijn dan moet ze ook niet tegen mijn collega's zeggen dat ze bazig moeten doen tegenover mij.

Ik mag toch hopen dat mijn kind zoiets als jij nooit doet! 23 (bijna 24) of niet ik vind het ronduit een asociale houding, kortzichtige manier van denken en weinig getuigen van enig probleemoplossend vermogen.

maar asociaal bovenal, had ik dat al gezegd?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 november 2016 @ 19:24:

[...]

Ga je in de riool werken?Nee, ik kom niet in jouw huis werken.
Jij hebt je niet aan je contract gehouden. Dit kan gezien worden als werkweigering. Je werkgever is niet verplicht om jou die overuren als vrije tijd terug te geven. De werkgever kan jou nu een boete laten opleggen. En als je nieuwe baan niet bevalt en je komt de proeftijd niet door dan heb jij geen recht op ww waarschijnlijk.
Je werd zo behandeld, omdat je je zo gedroeg.

Leer ervan en ga je als een normaal mens gedragen. Zo niet, dan kom je nergens meer voor lange tijd aan de bak.
Ik snap jou kant, maar dit is echt niet handig om het zo op te lossen. Hierdoor kom je straks nog in de problemen en in dit topic zijn er al meerdere redenen gegeven *waarom* het niet handig is. Maar als ik dan jou reacties zie dat het je allemaal niet kan schelen dan vraag ik me af waarom je dit topic opent..
Nou, ik zou niet zo hebben gedaan, helemaal niet. Maar we weten niet hoe erg voor TO was om daar te werken, zo te lezen heel erg.

To heeft genoeg uren over om de mogelijke boete te betalen, niks aan de hand. Haar loon zal toch wel uitbetaald moeten worden.

Gelukkig hebben we tegenwoordig geen slaven meer.
Stoer hoor. Jij gaat het ver schoppen in de grotemensenwereld!
quote:Fayan schreef op 25 november 2016 @ 19:09:

Met dit berichtje heb je laten zien dat ze je terecht als een kind behandeld hebben want zo gedraag je je ook.Precies.quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 19:13:

Het kan me eigenlijk vrij weinig interesseren wat zij doen, ik heb een nieuwe baan, dus heb letterlijk schijt. Enige waar ik mee zit is mijn salaris...Je werkgever kan een uitzendkracht inhuren op jouw kosten voor de periode van je opzegtermijn. En dat kost heel wat meer dan je zelf verdient, dus ik denk dat je er flink op moet toeleggen. En terecht, misschien leer je dan dat je je gewoon aan de afspraken in je contract moet houden.
Ik lach me rot om dat appje
quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 19:32:

[...]

Nee, ik kom niet in jouw huis werken.Jee, wat een grote bek. Dat lukte niet op het werk? Moet die frustratie er nu in één keer allemaal uit tegen anonieme forummers?
quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 19:32:

[...]

Nee, ik kom niet in jouw huis werken.
quote:lionlily schreef op 25 november 2016 @ 19:49:

[...]

Jee, wat een grote bek. Dat lukte niet op het werk? Moet die frustratie er nu in één keer allemaal uit tegen anonieme forummers?Iets zegt me dat dat ook bést op het werk lukte
quote:Sosa85 schreef op 25 november 2016 @ 19:51:

[...]

Iets zegt me dat dat ook bést op het werk lukte

Wie weet zijn ze net blij dat opstartster weg is ...

Willen ze alleen wel nog een maandje loon recupereren.
Trouwens, hè, gewetensvraag... Ik vind jou ook erg bazig overkomen. Kun je dat misschien gewoon niet hebben van iemand anders omdat je zelf graag de baas speelt?
quote:lionlily schreef op 25 november 2016 @ 19:49:

[...]

Jee, wat een grote bek. Dat lukte niet op het werk? Moet die frustratie er nu in één keer allemaal uit tegen anonieme forummers?Inderdaad. Niet het lef om een volwassen gesprek aan te gaan op het werk, maar hier lekker tegen iedereen tekeergaan
quote:Apezuurtje schreef op 25 november 2016 @ 19:58:

[...]

Inderdaad. Niet het lef om een volwassen gesprek aan te gaan op het werk, maar hier lekker tegen iedereen tekeergaan Ik durf alles te zeggen tegen iedereen.
Ben ik eindelijk bijgelezen, volgt er een meltdown. Pfft..
OP weg, beetje jammer weer...
Openingspost leeghalen en dan zeggen dat iedereen haar als een kind behandelt.

Kleuter!
Aan het typen...............
quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 20:04:

[...]

Ik durf alles te zeggen tegen iedereen.Waarom haal je de OP dan weg?

[...]

Ik durf alles te zeggen tegen iedereen.Als dat echt zo zou zijn had je je werkgever/ex-werkgever niet geblokkeerd... Niet liegen hoor!
Ja hoor kind, je hebt helemaal gelijk.

Mag dan nu de OP weer terug?

[...]

Ik durf alles te zeggen tegen iedereen.Waarschijnlijk behandelen ze je daarom zoals ze je behandelen
Aan het typen...............
Benieuwd overigens hoe rap je buiten ligt in je nieuwe job.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven