yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 10:51
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 10:49:
[...]
Nu snap ik het niet meer. Infectiegevaar en kans op complicaties, dan kan je toch niet iemand weer ongedane zaken naar huis laten gaan?
Als de 2 weken nog niet helemaal om zijn en alles is verde goed met je dan kan dat idd zomaar.
Een vriendin van mij stuurden ze ook gewoon weer naar huis en als er niks veranderde dan moest ze na een paar dagen maar terugkomen.
[...]
Nu snap ik het niet meer. Infectiegevaar en kans op complicaties, dan kan je toch niet iemand weer ongedane zaken naar huis laten gaan?
Als de 2 weken nog niet helemaal om zijn en alles is verde goed met je dan kan dat idd zomaar.
Een vriendin van mij stuurden ze ook gewoon weer naar huis en als er niks veranderde dan moest ze na een paar dagen maar terugkomen.
zondag 4 januari 2009 om 10:52
Als de bevalling is begonnen maar de weeen zetten niet sterk genoeg door gaat het meestal vlugger wanneer je aan het infuus hangt.
Heb je helemaal geen of bijna geen ontsluiting en moeten ze eerst met gel proberen om alles week te maken kan het nog een flinke tijd duren voordat het gaat werken.
Maar tegenwoordig nemen ze eigenlijk geen risico meer. Gaat het niet, dan maar een keizersnee.
En dat kan ook niet thuis HPL
Heb je helemaal geen of bijna geen ontsluiting en moeten ze eerst met gel proberen om alles week te maken kan het nog een flinke tijd duren voordat het gaat werken.
Maar tegenwoordig nemen ze eigenlijk geen risico meer. Gaat het niet, dan maar een keizersnee.
En dat kan ook niet thuis HPL
Ja, dat vind ik echt.
zondag 4 januari 2009 om 10:53
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 10:47:
Volgende vraag; als je dan bent ingeleidt, gaat die bevalling dan ook sneller?
Ik heb wel verhalen gehoord dat ze nog wel de hele dag in de weeen lagen
Bij mij zelf ging het vrij vlot, 9 uur 's morgens aan het infuus en 6 uur 's avonds was dochter er
Dochter wel met vacuum gehaald omdat de baarmoedermond stug was, ik had begrepen dat yamuna haar baarmoedermond ook nog niet rijp is
Hoop voor haar dat ze een normale bevalling heeft
Volgende vraag; als je dan bent ingeleidt, gaat die bevalling dan ook sneller?
Ik heb wel verhalen gehoord dat ze nog wel de hele dag in de weeen lagen
Bij mij zelf ging het vrij vlot, 9 uur 's morgens aan het infuus en 6 uur 's avonds was dochter er
Dochter wel met vacuum gehaald omdat de baarmoedermond stug was, ik had begrepen dat yamuna haar baarmoedermond ook nog niet rijp is
Hoop voor haar dat ze een normale bevalling heeft
zondag 4 januari 2009 om 10:55
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 10:53:
Waarom weet ik al deze ongein eigenlijk? Ik heb helemaal geen kinderen
*omdat ik twee schoonzusjes hebt met in totaal 5 kinderen en een olifantengeheugen voor nutteloze feitjes natuurlijk*
Je weet er nog meer van dan ik en dan heb ik nog wel 2 koters rondlopen.
Kun je nagaan hoe goed ik me er in verdiept heb..
*omdat ik twee schoonzusjes hebt met in totaal 5 kinderen en een olifantengeheugen voor nutteloze feitjes natuurlijk*
Kun je nagaan hoe goed ik me er in verdiept heb..
zondag 4 januari 2009 om 10:56
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 4 januari 2009 om 10:58
*omdat ik twee schoonzusjes hebt met in totaal 5 kinderen en een olifantengeheugen voor nutteloze feitjes natuurlijk*MdK, handig juist joh al die nutteloze kennis. Kun je indruk mee maken!
*omdat ik twee schoonzusjes hebt met in totaal 5 kinderen en een olifantengeheugen voor nutteloze feitjes natuurlijk*MdK, handig juist joh al die nutteloze kennis. Kun je indruk mee maken!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:superstar_2 schreef op 04 januari 2009 @ 10:55:
[...]
Kun je nagaan hoe goed ik me er in verdiept heb.. Ja maar die van jou zijn afgebakken Suup, jij bent er klaar mee. Als alles naar wens verloopt zou ik deze info nog maar zo eens nodig kunnen hebben.
[...]
Kun je nagaan hoe goed ik me er in verdiept heb.. Ja maar die van jou zijn afgebakken Suup, jij bent er klaar mee. Als alles naar wens verloopt zou ik deze info nog maar zo eens nodig kunnen hebben.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 10:57:
Pfff, wat een gedoe allemaal.
Ofzoals mijn vriendin ooit zei : "kinderen ? Die hoef ik niet, en mochten mijn eierstokken onverhoopt toch gaan rammelen dat adopteer ik wel zo'n kreng"
( en ze heeft idd nog geen kinderen, gok zomaar dat ze daar niet komen ook )
Pfff, wat een gedoe allemaal.
Ofzoals mijn vriendin ooit zei : "kinderen ? Die hoef ik niet, en mochten mijn eierstokken onverhoopt toch gaan rammelen dat adopteer ik wel zo'n kreng"
( en ze heeft idd nog geen kinderen, gok zomaar dat ze daar niet komen ook )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 4 januari 2009 om 11:00
quote:Marels schreef op 04 januari 2009 @ 10:58:
Nope Sjer......
Grappig Ring, dat jij dat ook hebt.
Ik las trouwens dat jij ook zwanger bent? Gefeliciteerd meid, het is je ZO gegund!
Thanks!
Ja 14 weken nu, het lijkt eindelijk een keer goed te gaan... Driemaal is scheepsrecht, hoop ik!
Het roze muurverftopic is toen ineens verdwenen he?
Nope Sjer......
Grappig Ring, dat jij dat ook hebt.
Ik las trouwens dat jij ook zwanger bent? Gefeliciteerd meid, het is je ZO gegund!
Thanks!
Ja 14 weken nu, het lijkt eindelijk een keer goed te gaan... Driemaal is scheepsrecht, hoop ik!
Het roze muurverftopic is toen ineens verdwenen he?