Rammelaars- deel 6
woensdag 7 maart 2012 om 13:55
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015
In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!
Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.
Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.
MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!
Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.
Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.
MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
maandag 31 oktober 2016 om 17:20
Wat klinkt dat goed Veliene, ik hoop ook echt dat ik het zo ga ervaren. Nog even en ik ga het meemaken
Wat gaat dat snel zeg. Je zoon is ook net jarig geweest denk ik, drie jaar alweer!
Ik ben al met verlof, ben al sinds 30 weken thuis ivm mn bloeddruk. Ik vind het zwaar worden nu, de combinatie dat ik lichamelijk minder kan en een peuter die actief is
Morgen 36 weken alweer. Nog een weekje en hij mag komen van mij!
De babykamer is klaar, nog wat afwerking maar ik kan er prima mee leven hoe het nu is. Zn bed staat klaar en alles is gewassen en dat is wat telt.
De naam hebben we inmiddels ook gevonden, het is toch een naam geworden die manlief al eerder in de zwangerschap opperde.
Ik ben al met verlof, ben al sinds 30 weken thuis ivm mn bloeddruk. Ik vind het zwaar worden nu, de combinatie dat ik lichamelijk minder kan en een peuter die actief is
De babykamer is klaar, nog wat afwerking maar ik kan er prima mee leven hoe het nu is. Zn bed staat klaar en alles is gewassen en dat is wat telt.
De naam hebben we inmiddels ook gevonden, het is toch een naam geworden die manlief al eerder in de zwangerschap opperde.
dinsdag 1 november 2016 om 09:43
Bedankt voor de felicitaties!
Het gaat erg goed, maar het is behoorlijk druk met 2 kleine kids.
Ben goed hersteld van de ks, dus dat is fijn! Kan er weer lekker op uit.
Dochter doet het over het algemeen erg goed met haar broertje. Is erg lief voor hem en lijkt alles maar normaal te vinden.
Italia, inmiddels begonnen met werk? Hoe gaat het?
Veliene, wat klink je happy! Blij dat het zo goed gaat zeg!!
Hoeveel schelen ze bij jou ook alweer?
Neweve, spannend hoor! Je wachten wordt ooit beloond!
Jomi, spannend de laatste loodjes!! Heftig dat je verplicht thuis zit. Hopelijk schiet het allemaal op voor je en kan je snel gaan genieten.
Het gaat erg goed, maar het is behoorlijk druk met 2 kleine kids.
Ben goed hersteld van de ks, dus dat is fijn! Kan er weer lekker op uit.
Dochter doet het over het algemeen erg goed met haar broertje. Is erg lief voor hem en lijkt alles maar normaal te vinden.
Italia, inmiddels begonnen met werk? Hoe gaat het?
Veliene, wat klink je happy! Blij dat het zo goed gaat zeg!!
Hoeveel schelen ze bij jou ook alweer?
Neweve, spannend hoor! Je wachten wordt ooit beloond!
Jomi, spannend de laatste loodjes!! Heftig dat je verplicht thuis zit. Hopelijk schiet het allemaal op voor je en kan je snel gaan genieten.
woensdag 2 november 2016 om 13:26
Jomi: Wat vervelend dat je al een poosje thuis zit. Had je bij je eerste zwangerschap ook al last van je bloeddruk, of herinner ik me dat verkeerd? Kan me voorstellen dat je er onderhand wel klaar mee bent dan..hoop dat de kleine man zich over niet al te lange tijd aankondigt. Fijn dat het kamertje ook zo goed als af is en DE naam gevonden is. Afstrepen allemaal
Nog heel even doorbijten...zet hem op!
Twinklin: zalig dat je er weer op uit kan! Voel je je ook weer goed? Fijn ook dat je dochter zo makkelijk met de verandering is meegegaan.
Hier schelen ze iets minder dan 2,5 jaar, jij had ze krapper op elkaar toch? 1,5? Kan me dan voorstellen dat je het wel druk vindt. Zoon is/was al wat ouder (nu bijna 3) en is al redelijk zelfstandig. Ik was bang voor heel veel drukte met 2 maar ik vind het uberrelaxed allemaal. Zou er zo nog wel 1 bij willen (maar dat doen we niet )
Twinklin: zalig dat je er weer op uit kan! Voel je je ook weer goed? Fijn ook dat je dochter zo makkelijk met de verandering is meegegaan.
Hier schelen ze iets minder dan 2,5 jaar, jij had ze krapper op elkaar toch? 1,5? Kan me dan voorstellen dat je het wel druk vindt. Zoon is/was al wat ouder (nu bijna 3) en is al redelijk zelfstandig. Ik was bang voor heel veel drukte met 2 maar ik vind het uberrelaxed allemaal. Zou er zo nog wel 1 bij willen (maar dat doen we niet )
donderdag 3 november 2016 om 10:07
@veliene: Ja de eerste keer Had ik ook al last van hoge bloeddruk. Zoon Is bij 36+4 geboren. Deze baby komt ook voor de 40 weken, de artsen willen me niet overtijd laten gaan dus zal ik worden ingeleid. Wanneer weet ik nog niet.
@twinklin: oh heerlijk, klinkt goed allemaal! Dat Is het voordeel dat jouw dochter nog zo klein Is, die gaat gewoon mee in het nieuwe ritme en Is te klein om jaloers te zijn. Fijn dat je goed hersteld bent! Tot wanneer heb jij verlof?
@twinklin: oh heerlijk, klinkt goed allemaal! Dat Is het voordeel dat jouw dochter nog zo klein Is, die gaat gewoon mee in het nieuwe ritme en Is te klein om jaloers te zijn. Fijn dat je goed hersteld bent! Tot wanneer heb jij verlof?
donderdag 24 november 2016 om 11:35
Hoiii dames!!
Weer even geleden zeg!
Ik stond er ook echt niet bij stil om hier een update te geven.
@Twinklin nog gefeliciteerd!!
Hoe gaat het allemaal?
@Veliene wat omschrijf je dat toch mooi.
Genieten is het hé!
@Jomi spannend zeg de laatste loodjes!
Volgende week ben je uitgerekend toch?
Heb je veel last van je hoge bloeddruk?
@Neweve nog even lekker van elkaar genieten!
@Italia, jammer dat je verlof er bijna op zit! Maar je hebt lekker kunnen genieten.
Hier gaat alles super! Ik ben nog steeds op die roze wolk.
Wat een lieve knul hebben we toch. Hij is altijd vrolijk en lacht nagenoeg altijd.
Volgende week wordt hij 6 maanden. Wat gaat het snel zeg.
Zijn niertje is toch niet helemaal goed. Hij heeft wat terugloop van urine naar dat ene niertje.
Aantal weken terug moesten we naar het Sofia kinderziekenhuis. Maar het bleek nog niet zo erg te zijn dat een operatie nodig is.
Wat een opluchting was dat! Maar hij moet wel in de gaten worden gehouden.
Weer even geleden zeg!
Ik stond er ook echt niet bij stil om hier een update te geven.
@Twinklin nog gefeliciteerd!!
Hoe gaat het allemaal?
@Veliene wat omschrijf je dat toch mooi.
Genieten is het hé!
@Jomi spannend zeg de laatste loodjes!
Volgende week ben je uitgerekend toch?
Heb je veel last van je hoge bloeddruk?
@Neweve nog even lekker van elkaar genieten!
@Italia, jammer dat je verlof er bijna op zit! Maar je hebt lekker kunnen genieten.
Hier gaat alles super! Ik ben nog steeds op die roze wolk.
Wat een lieve knul hebben we toch. Hij is altijd vrolijk en lacht nagenoeg altijd.
Volgende week wordt hij 6 maanden. Wat gaat het snel zeg.
Zijn niertje is toch niet helemaal goed. Hij heeft wat terugloop van urine naar dat ene niertje.
Aantal weken terug moesten we naar het Sofia kinderziekenhuis. Maar het bleek nog niet zo erg te zijn dat een operatie nodig is.
Wat een opluchting was dat! Maar hij moet wel in de gaten worden gehouden.
zaterdag 26 november 2016 om 04:55
maandag 12 december 2016 om 14:23