Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 november 2016 om 12:59
Ik ben mod geweest op een forum, veel minder groot en aktief dan vief en daar werden de mods gevraagd. Er was een oppermod die zelf niet meedeed in de discussies, als er een nwe mod nodig was werd dat eerst intern besproken.
De mods deden wel mee maar als je als mod postte dan deed je dat onder een andere naam, een afgeleide van je gewone nick, herkenbaar dus. Dat was ooit niet zo en gaf onrust ( wie zijn de mods????)
Op een groter forum maakt een anonieme juun minder uit denk ik, het gros zal er niet mee bezig zijn
De mods deden wel mee maar als je als mod postte dan deed je dat onder een andere naam, een afgeleide van je gewone nick, herkenbaar dus. Dat was ooit niet zo en gaf onrust ( wie zijn de mods????)
Op een groter forum maakt een anonieme juun minder uit denk ik, het gros zal er niet mee bezig zijn
Je bent zelf een theepot
zaterdag 26 november 2016 om 13:11
quote:MevrouwJack schreef op 26 november 2016 @ 11:43:
Ik moest hier zo hard om lachen dat ik overwoog hem in het zwarte pietentopic te plaatsen. Maar dat gaat me nét iets te ver dus doe het even hier:
[afbeelding]
Het is gewoon eng hoe snel ik de titels met forummers associeer Oh hier moest ik ook hardop om lachen.
Ik moest hier zo hard om lachen dat ik overwoog hem in het zwarte pietentopic te plaatsen. Maar dat gaat me nét iets te ver dus doe het even hier:
[afbeelding]
Het is gewoon eng hoe snel ik de titels met forummers associeer Oh hier moest ik ook hardop om lachen.
zaterdag 26 november 2016 om 13:15
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 12:39:
[...]
plus dat zij die we zo missen heel actief was waardoor stomme spam ook diep in de nacht zo verdwenen was.
Jah.
Ik mis haar hier ook.
Heel erg.
[...]
plus dat zij die we zo missen heel actief was waardoor stomme spam ook diep in de nacht zo verdwenen was.
Jah.
Ik mis haar hier ook.
Heel erg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 november 2016 om 13:17
quote:Tilo schreef op 26 november 2016 @ 12:28:
Ze moeten enkel mannen laten modereren.
Mannen die geen behoefte hebben aan meeschrijven op het forum dan hè?
Gewoon modereren volgens regels en verder niks.
Utopia..Nou er zitten hier mannen die net zulke dramaqueen neigingen hebben als de gemiddelde vrouw hoor
Ze moeten enkel mannen laten modereren.
Mannen die geen behoefte hebben aan meeschrijven op het forum dan hè?
Gewoon modereren volgens regels en verder niks.
Utopia..Nou er zitten hier mannen die net zulke dramaqueen neigingen hebben als de gemiddelde vrouw hoor
Tjezus, wat vals
zaterdag 26 november 2016 om 13:23
In het prille begin hadden we een mannelijke mod, hij opereerde alleen, noemde zich Stijn.
Hij haalde alleen reclame en spam weg, de rellen liet ie rustig staan. Want die gaan ALTIJD vanzelf over. Toen waren we echt zelf regulerend. Helder allemaal.
En gek genoeg was er veel minder onrust en meer duidelijkheid.
Maar ook minder forummers, dat dan weer wel. En in die tijd was er ook geen openlijk racisme, kwam nooit aan de orde.
Het kon er hard aan toe gaan op wat toen Maatschappij heette, maar fair. Goede discussies.
Hij haalde alleen reclame en spam weg, de rellen liet ie rustig staan. Want die gaan ALTIJD vanzelf over. Toen waren we echt zelf regulerend. Helder allemaal.
En gek genoeg was er veel minder onrust en meer duidelijkheid.
Maar ook minder forummers, dat dan weer wel. En in die tijd was er ook geen openlijk racisme, kwam nooit aan de orde.
Het kon er hard aan toe gaan op wat toen Maatschappij heette, maar fair. Goede discussies.
zaterdag 26 november 2016 om 13:42
quote:Nouschi schreef op 26 november 2016 @ 12:37:
De juuns nemen ook niet echt beslissingen. Ze kunnen iets offline halen met de mededeling 'de mods zullen er naar kijken'. Verder verwijderen ze spam ed., willigen misschien verzoekjes tot plaatjes plakken in en zo nog wat dingen.Waar zouden de mods dan naar kijken als een door hen aangestelde juunmod die het 'voorwerk' doet, een bericht ter beslissing aanbiedt?
De juuns nemen ook niet echt beslissingen. Ze kunnen iets offline halen met de mededeling 'de mods zullen er naar kijken'. Verder verwijderen ze spam ed., willigen misschien verzoekjes tot plaatjes plakken in en zo nog wat dingen.Waar zouden de mods dan naar kijken als een door hen aangestelde juunmod die het 'voorwerk' doet, een bericht ter beslissing aanbiedt?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 26 november 2016 om 13:46
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 13:44:
naar welke nicks mag je niet hinten? naar permabanners/ geanonimiseerden of inactieve forummers. Hoe moet je het verschil weten? en mag je niet hinten of mag je de nicks niet noemen?Ja en dat weet je dus niet. Kom je ook nooit achter en voor je het weet zit je in al je onschuld op de bank.
naar welke nicks mag je niet hinten? naar permabanners/ geanonimiseerden of inactieve forummers. Hoe moet je het verschil weten? en mag je niet hinten of mag je de nicks niet noemen?Ja en dat weet je dus niet. Kom je ook nooit achter en voor je het weet zit je in al je onschuld op de bank.
zaterdag 26 november 2016 om 13:46
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 13:44:
naar welke nicks mag je niet hinten? naar permabanners/ geanonimiseerden of inactieve forummers. Hoe moet je het verschil weten? en mag je niet hinten of mag je de nicks niet noemen?Volgens mij: oude (anonieme) nicks, je mag nicks niet koppelen aan actieve forummers, gebanden. En verder geen idee.
naar welke nicks mag je niet hinten? naar permabanners/ geanonimiseerden of inactieve forummers. Hoe moet je het verschil weten? en mag je niet hinten of mag je de nicks niet noemen?Volgens mij: oude (anonieme) nicks, je mag nicks niet koppelen aan actieve forummers, gebanden. En verder geen idee.