Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 november 2016 om 14:11
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 14:06:
[...]
Precies. Dat er één iemand niet goed leest wat er staat kan gebeuren, dan een antwoord geeft wat nergens opslaat kan dan ook gebeuren, maar dat de volgende dan schrijft 'eens'. Het is gebeurd, zal nog wel eens gebeuren, vandaag door Jantje, morgen door Pietje. Als we d'r maar van leren.
[...]
Precies. Dat er één iemand niet goed leest wat er staat kan gebeuren, dan een antwoord geeft wat nergens opslaat kan dan ook gebeuren, maar dat de volgende dan schrijft 'eens'. Het is gebeurd, zal nog wel eens gebeuren, vandaag door Jantje, morgen door Pietje. Als we d'r maar van leren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 26 november 2016 om 14:11
zaterdag 26 november 2016 om 14:16
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:35:
[...]
Wijze post.
Het grappige is dat ik dat juist heel erg geleerd heb van hier forummen, in de loop der jaren. Daar heb ik veel aan, ook in het dagelijks leven maken ze mij niet zo snel de pis meer lauw. Dat komt mede doordat ik hier heb kunnen oefenen met grenzen trekken.Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
[...]
Wijze post.
Het grappige is dat ik dat juist heel erg geleerd heb van hier forummen, in de loop der jaren. Daar heb ik veel aan, ook in het dagelijks leven maken ze mij niet zo snel de pis meer lauw. Dat komt mede doordat ik hier heb kunnen oefenen met grenzen trekken.Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 26 november 2016 om 14:17
zaterdag 26 november 2016 om 14:19
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 14:16:
[...]
Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
Dat is neem ik aan ook aan jezelf gericht? Als iemand hier toch uitblinkt in verkeerd quoten en selectief lezen zeg, tjongejonge.
Of, om in je eigen jargon te blijven:
[...]
Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
Dat is neem ik aan ook aan jezelf gericht? Als iemand hier toch uitblinkt in verkeerd quoten en selectief lezen zeg, tjongejonge.
Of, om in je eigen jargon te blijven: