Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:Philae schreef op 26 november 2016 @ 13:21:

[...]

Ik zit eraan te denken om een tas te kopen met 50%korting Dat is best veel korting. Ik zeg doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 13:23:

[...]

Dat is best veel korting. Ik zeg doen Eens!
Life is short. Eat dessert first.
De slagersvrouw had erwtensoep op de kachel staan, elke klant kreeg een bakje om ter plekke op te eten.

Ik hou ervan.

De man maakt hutspot met draadjesvlees, heerlijke geuren komen uit de keuken. Tevens heeft ie een boek voor me gekocht: Born to Run.

The Bruce.

Heerlijk!
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 13:44:

De slagersvrouw had erwtensoep op de kachel staan, elke klant kreeg een bakje om ter plekke op te eten.

Ik hou ervan.

De man maakt hutspot met draadjesvlees, heerlijke geuren komen uit de keuken. Tevens heeft ie een boek voor me gekocht: Born to Run.

The Bruce.

Heerlijk!Ik krijg er honger van.
Leuke actie van de slager! Had ik wel kunnen gebruiken toen ik een uur in de rij moest staan voor mijn startnummer. Want is hier dan zonnig, koud is het ook gewoon. Veel leesplezier Yasmijn!

Ssst, ik had ook al een paar keer een piep gehoord, pas toen ik rond 0.30 naar bed wilde had ik door waar het vandaan kwam. Stond op de overloop toen de rookmelder piep deed...en ik bijna de hele buurt alarmeerde van schrik Er zitten inmiddels nieuwe batterijen in

Ik heb het alter-ego van Puss op de krabpaal aan de voorkant van het huis gestationeerd, hopelijk blijft hij daar tot ze zo arriveert. En de andere forummers die onderweg zijn.
Veel plezier talking head en poes!
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 13:44:

Ik hou ervan.

The Bruce.

Heerlijk!

Lekker, zeg. Ik kan hutspot nooit zo lekker krijgen. Het blijft bij mij meestal wat flauw, terwijl ik het wel heel lekker vind.

Veel leesplezier.
TH, wie komen er allemaal dan?

Jodi, flink kruiden?
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 14:30:

TH, wie komen er allemaal dan?

Jodi, flink kruiden?Welke kruiden gooien jullie erin. Ik heb wel eens van die zakjes gekocht, maar die vond ik weer te zout.
quote:MissJodiF schreef op 26 november 2016 @ 14:39:

[...]

Welke kruiden gooien jullie erin. Ik heb wel eens van die zakjes gekocht, maar die vond ik weer te zout.Oh geen idee! Dat doet de man, zal hem vragen.
Zo de eerste vlucht zit erop. Ben nu al zo gaar als maar zijn kan en dan nog 2... Was net een oud toestel, echt een rammelkast.
Goedemiddag! Yas ik kom bij jou eten vandaag. Heerlijk ouderwets maaltje.

Ik mag zo mijn nieuwe manteltje gaan passen bij de kleermaker.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Leuk Blond!!
"Bijna" thuis Dolf!

TH, doe je mee met de Velsertunnel Run (of hoe het ook heet )? Cool!

En Blond? Heb je je mantel? Is ie naar wens?

Lekker Yas, hutspot. Wij gaan lekker aan de pizza, had ik zo'n trek in.
Ik eet chicken tika masala, zelf gemaakt. De kid van mijn sib logeert hier, ben benieuwd of die het ook lust.
Hij is mooi! Nou ja, even mooi als mijn oude, maar dan dus nieuw en met een zwaardere voering en op maat gemaakt Volgende week is hij klaar *en kan ik weer warm ingeduffeld naar buiten*
Leuk Wollie kind in huis! Je avondeten klinkt lekker, maar ik schuif toch bij Yasmijn aan voor ouderwetse pot!
quote:MissWollstonecraft schreef op 26 november 2016 @ 16:08:

Ik eet chicken tika masala, zelf gemaakt. De kid van mijn sib logeert hier, ben benieuwd of die het ook lust.

Wat is dat?

Wij eten hier aardappeltjes met broccoli en vlees.
Gefeliciteerd met je mantel blond.

Jodi, dat is Indiaas, gekruide kipstoofpot, met rijst en raita (gekruide yoghurtsaus met komkommer)
Wij eten pizza. Jongste is komende week jarig, maar is dan niet thuis, dus we doen vandaag het feestmaal alvast.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MissWollstonecraft schreef op 26 november 2016 @ 17:14:

Gefeliciteerd met je mantel blond.

Jodi, dat is Indiaas, gekruide kipstoofpot, met rijst en raita (gekruide yoghurtsaus met komkommer)Klinkt goed
quote:Solomio schreef op 26 november 2016 @ 17:16:

Wij eten pizza. Jongste is komende week jarig, maar is dan niet thuis, dus we doen vandaag het feestmaal alvast.

Kant-en-klare pizza, zelfgemaakte pizza of zelfgehaald/bestelde pizza?

Alvast gefeliciteerd
Ja is lekker maar een beetje heet.

Bijna gefeliciteerd solo.
quote:MissJodiF schreef op 26 november 2016 @ 17:21:

[...]

Kant-en-klare pizza, zelfgemaakte pizza of zelfgehaald/bestelde pizza?

Alvast gefeliciteerdZelf bestelde pizza.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik wacht nog steeds op de hutspot met zalig sappig mals draadjesvlees.

Als er zulke lekkere geuren hangen, dan duurt wachten lang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven