Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
TH toen de jongste poes erbij kwam heeft het maanden geduurd voor de vrede in huis een beetje hersteld was. De oudste accepteerde haar niet. Later werden ze wel vriendjes. Wij willen liefst ook 2 kittens samen in huis halen, maar we wonen in een flat en drie katten vind ik teveel. De twee 'oude' deelden na een jaartje alles: eetbakjes, krabpaal en kattenbak. We hebben geen plaats om 3 of 4 bakken te zetten. Maar als poezel blijft treuren moeten we dat toch maar eens herbekijken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:takkentrol schreef op 25 november 2016 @ 15:52:

[...]

Als ik mijn nick eer aan doe val ik niet op ook, in die bosjes!!
quote:Inkie12345 schreef op 25 november 2016 @ 16:21:

[...]

Ja maar hoe moet Tak jullie herkennen dan of doe jij je rode laarsjes aan?

Uiteraard.

En een groepje forummers valt op hè.. zijn vaak heel bijzondere mensen.
quote:Oudblond schreef op 25 november 2016 @ 16:40:

TH toen de jongste poes erbij kwam heeft het maanden geduurd voor de vrede in huis een beetje hersteld was. De oudste accepteerde haar niet. Later werden ze wel vriendjes. Wij willen liefst ook 2 kittens samen in huis halen, maar we wonen in een flat en drie katten vind ik teveel. De twee 'oude' deelden na een jaartje alles: eetbakjes, krabpaal en kattenbak. We hebben geen plaats om 3 of 4 bakken te zetten. Maar als poezel blijft treuren moeten we dat toch maar eens herbekijken.

Onze jongste (het alter-ego van Puss) en de al aanwezige kater hebben ook wel even tijd nodig gehad om het leuk te vinden met elkaar, dat was soms best even lastig om te zien. Maar het is ook goedgekomen en gaat doorgaans nog steeds goed. De ruimte is hier niet zo'n probleem, dat maakt inderdaad flink verschil. En dan komen ze bij ons niet eens buiten.
quote:Star schreef op 25 november 2016 @ 12:24:

Dreum is Peut Klinkt lang zo leuk niet
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Oudblond schreef op 25 november 2016 @ 13:21:

Het gaat Takkie. Slecht geslapen, lijf wil niet mee maar de tranen zitten wat minder hoog. Ik heb nog 1 vergadering en dan ga ik naar huis. Genoeg te doen, maar ik kan de klussen thuis doen en dus over het weekend spreiden. En dan heeft overgebleven poes gezelschap want die treurt, roept en zoekt haar maatje.

Fijn dat jij weer zelfstandig op pad kan! Lijkt me een hele vooruitgang.Ah Blond, wat erg
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 november 2016 @ 16:49:

[...]

Uiteraard.

En een groepje forummers valt op hè.. zijn vaak heel bijzondere mensen.Puss, vier rode laarsjes?
Goedemiddag.

Save, gefeliciteerd met je dreum! En tof dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, eindelijk dan toch.

Yas, sterkte met je pols, klinkt niet goed eigenlijk.

Boots en TH veel plezier samen.

Leo, heeft je dochter al gebeld of ze goed is aangekomen?

Blondie, gewoon een dikke knuffel weer, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen.
Ik heb een hele fijne dag gehad tot nu toe. Vanmorgen al op tijd wezen wandelen in een natuurgebied hier in de buurt. Zo mooi, koud met stralende zon. Heerlijk.

Paar boodschapjes, bieb, vanmiddag de hele middag weggedoken in een detective. Lekker zo'n ontspannend dagje.
quote:Oudblond schreef op 25 november 2016 @ 17:10:

[...]

Puss, vier rode laarsjes? Ja wat denk jij? Dat ik 2 pootjes koud laat worden
De laatste vakantiedag is hier net begonnen. Vliegen pas vanavond laat. Was net zo lief nu in het vliegtuig gestapt. Heb altijd een hekel aan die laatste dag. Je moet toch weg dus dan maar meteen.
Fijn zo'n dagje Wollie! Heb je ook al veel gefotografeerd? Of ben je de manual nog aan het lezen?

Ik zie Takkie nu de hele tijd door het struikgewas tijgeren
quote:dolfje schreef op 25 november 2016 @ 19:07:

De laatste vakantiedag is hier net begonnen. Vliegen pas vanavond laat. Was net zo lief nu in het vliegtuig gestapt. Heb altijd een hekel aan die laatste dag. Je moet toch weg dus dan maar meteen.Heb ik ook altijd Dolfje. Maar je kan je wel verheugen op junkfood op de luchthaven! En het is hier kouhouhoud!!!
Gelukkig hebben we jassen meegenomen en volgens mij zitten er in mijn jaszak nog handschoenen!
quote:MissWollstonecraft schreef op 24 november 2016 @ 06:57:

Ik was eigenlijk van plan om een beetje een forumpauze te houden, soms ben ik toch wel ietwat forummoe. Maar het is hier net Hotel California, you can check out, but you can never leave.

Kan jullie toch niet helemaal missen stammers.

.

Daarom was dat ooit mijn onderschrift/motto.

Ook van een kletsgroepje (30+?) waar ik een enkele keer langswaaide maar nooit ben blijven hangen.
Goedenavond

Save angie, gefeliciteerd

Yas, succes met je pols.

Oudblond, knuffel

Leo, spannend met je dochter. Is het allemaal goed gegaan?

Dolf, goede terugreis

Solo, veel plezier
Hoe voel je je MissJodieF? Alles rond gekregen met de kinderen? Oftewel: dag doorgekomen?
Ik vond het erg zwaar, maar heb het overleefd. Hoop dat ik me morgen weer beter voel. Ben er nu wel weer klaar mee
Heb je morgen hulp of ben je nog een dagje alleen met de drie? Ik ben ook nog altijd niet lekker, maar dat is een snotverkoudheid die blijft hangen. Niet ziek-ziek gelukkig.
Man is gewoon vrij dit weekend, dus ben gelukkig niet alleen thuis. Hij is vandaag ook eerder thuisgekomen. Hoop maandag gewoon weer beter te zijn...
Ik hoop het met je mee Jodi dat je maandag weer gewoon beter bent. En dat man en kinderen zich vermaken in het weekend zodat jouw lijf ruimte krijgt om de overwinning te halen.

Hier werkt man het hele weekend en ook nog waanzinnig lange dagen/nachten. Ik heb een en ander qua werk in te halen wat ik thuis kan doen. Gelukkig zijn we bij met was/strijk/boodschappen en schoonmaak en kan ik dus in pyama en relaxt mijn werk-stukken schrijven. Ik hoop veel werk verzet te krijgen zodat ik maandag weer enigszinds normaal aan de week kan beginnen en er ook weer lol in heb.
Ik was vandaag bij de Idfa. Twee geweldige docu's gezien en een heel leuk gesprek gehad met de producers van de laatste docu.

En goed uitgekeken met oversteken, dus ik ben nog heel.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 25 november 2016 @ 21:08:

Ik was vandaag bij de Idfa. Twee geweldige docu's gezien en een heel leuk gesprek gehad met de producers van de laatste docu.

En goed uitgekeken met oversteken, dus ik ben nog heel.

En zijn beide aan te raden?
quote:Talkinghead schreef op 25 november 2016 @ 21:52:

[...]

En zijn beide aan te raden?Tja.............. als je ervan houdt wel.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Facebook bood al verheldering, het lijken me documentaires die thematisch verwant zijn (justitiële dwaling, vooroordelen) en beide indringend. Pittige kost om achter elkaar te zien denk ik. Ik zou het wel kunnen waarderen geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven