Het Stamcafé XXV
zaterdag 26 november 2016 om 18:18
quote:MissWollstonecraft schreef op 26 november 2016 @ 17:14:
Gefeliciteerd met je mantel blond.
Jodi, dat is Indiaas, gekruide kipstoofpot, met rijst en raita (gekruide yoghurtsaus met komkommer) nou, niet helemaal, in India schijnt het namelijk niet eens te bestaan, maar is het bedacht in Engeland waar een kok op een gegeven moment van Chicken tikka door het toevoegen van een saus chicken tikka masala heeft gemaakt, omdat een klant de kip te droog vond
"zet wijsneusmodus uit"
Gefeliciteerd met je mantel blond.
Jodi, dat is Indiaas, gekruide kipstoofpot, met rijst en raita (gekruide yoghurtsaus met komkommer) nou, niet helemaal, in India schijnt het namelijk niet eens te bestaan, maar is het bedacht in Engeland waar een kok op een gegeven moment van Chicken tikka door het toevoegen van een saus chicken tikka masala heeft gemaakt, omdat een klant de kip te droog vond
"zet wijsneusmodus uit"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 26 november 2016 om 18:32
Kip tikka masala, yum! Moeten wij ook nodig weer eens eten, ik ben er dol op. Meneer L staat een quiche te maken, ook lekker.
Ik heb ramen gelapt vandaag. Dat doe ik zelden (luie huisvrouw die ik ben) maar we hebben deels nieuwe kozijnen en ramen. Die wil ik dan toch wel even zien glimmen! Komende week meer nieuwe ramen, dus volgende week 'mag' ik weer
Ik heb ramen gelapt vandaag. Dat doe ik zelden (luie huisvrouw die ik ben) maar we hebben deels nieuwe kozijnen en ramen. Die wil ik dan toch wel even zien glimmen! Komende week meer nieuwe ramen, dus volgende week 'mag' ik weer
The owls are not what they seem
zaterdag 26 november 2016 om 23:52
Zo, het getetter is (helaas) weer over en de boel weer aan kant. Erg leuke middag/avond gehad met 5 forummers waaronder Puss. Als ze hier ook wel meelezen laat ik het aan hen over om te reageren, dat lijkt me wel zo sjiek.
Solo, alvast van harte!
En in verband met die Run die Takkie noemde ren ik nu rap naar bed.
Solo, alvast van harte!
En in verband met die Run die Takkie noemde ren ik nu rap naar bed.