Mode & Beauty alle pijlers

stevige haarklem

26-11-2016 23:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een haarklem gekocht. Staat hartstikke leuk, dat opgestoken haar. Maar het probleem is dat zodra ik een stukje ga lopen, het kapsel helemaal in zakt. Waar kan ik een stevige haarklem kopen?
Ik heb hetzelfde probleem

Mijn haar is eigenlijk veel te dik en te zwaar voor een haarklem.

Meestal koop ik er dan eentje die zo groot mogelijk is, maar ook dat werkt ook niet echt als ik het helemaal op wil steken.

Ik lees graag mee
Zenner, met antislip
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Die van de h&m vind ik het allerstevigst, ik heb er heel veel geprobeerd. Die van zenner hielden het niet bij mij trouwens.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ja Zenner. Daar zit antislip in de klem zodat hij beter blijft zitten. Werkt prima bij mij.
Een kappersklem zakt nooit uit! Je koopt ze bij kapperszaakjes, helaas niet bij de drogist.
quote:saartje- schreef op 26 november 2016 @ 23:10:

Ik heb hetzelfde probleem

Mijn haar is eigenlijk veel te dik en te zwaar voor een haarklem.

Meestal koop ik er dan eentje die zo groot mogelijk is, maar ook dat werkt ook niet echt als ik het helemaal op wil steken.

Ik lees graag mee

Dan zijn dit jouw nieuwe vrienden:

Ik heb er zelf twee van metaal met drie 'pootjes'. In combinatie met die 'haarschroeven' wil het dan nog wel eens een hele dag blijven zitten. Ik koop het via eBay, Etsy en heel soms heb ik geluk en heeft de lokale afroshop ze op voorraad.
Ik heb vandaag 2 haarklemmen gekocht bij de etos, extra stevig en antislip van zenner. Bedankt voor de tips.
Op de albert kuyp in Amsterdam staat een kraam vol met accessoires voor dik, lang haar. Super fijne klemmen hebben ze daar die echt een eeuwigheid blijven zitten.
live and let live

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven