De AH-pannenactie topic

27-10-2016 22:55 135 berichten
Afgelopen maandag 24 oktober is er een nieuwe actie begonnen bij AH voor de Villeroy en Boch pannen. Ik ben helemaal enthousiast, aangezien ik graag mijn pannenassortiment wil uitbreiden en fan ben van V&B sinds de messenactie.

Ik ga voor de pan+stoominzet en waarschijnlijk ook wel voor de wokpan, koekenpan....Nou ja, ik wil ze bijna allemaal eigenlijk

Wil eigenlijk ook wel die gietijzeren pan, maar vraag mij af of het geld waard is (1 spaarkaart+ €40,- bij betalen) en of ik dan niet beter een Creuset oid zou kunnen halen. Iemand ervaring of informatie?

Ik doe niet vaak boodschappen bij de Ap, dus heb vrienden en familie gevraagd of zij (evt overblijvende) zegels wil sparen. Gelukkig loopt de actie tot 12 februari. Met de feestmaand dus hopelijk zat tijd om te sparen

Ben je enthousiast over de actie? Waarom wel/niet? Welke pannen ga jij halen? Deel je ervaringen over de actie en Villeroy en Boch
Alle reacties Link kopieren
Lovestar: hij is fijn hoor de pan! En mooi ook. Bakt niet aan. Ik zou er voor gaan. Ik heb de wok inmiddels ook binnen en denk dat ik gewoon door spaar. We hebben wel pannen, maar dat zijn de goedkoopste van de IKEA en die bevallen op zich ook wel goed. Eerst maar 1 om te kijken of ze echt beter/fijner in gebruik zijn. Heb eigenlijk altijd oude rommel/goedkope pannen gehad, dus we gaan t zien.
Wat leuk dat je even komt zeggen hoe de pan bevalt!

Nou, even door sparen dan!

Over de pannen van Ikea gesproken, ik heb een hele fijne koekepan van de Ikea (Längtande) laats gekocht. Is met de Familypas €5,99.
Nou de Ah eigen merk pannen kosten een fractie van die actie zegel pannen

Nu net de kleine koekenpan gehaald met zegens en bijbetaling van 16€

Zag ik nou op de kassa dat ze zonder zegels 19,95 kostte?

Dat is toch een grote grap dan?

Weet iemand wat die vivo pannen los kosten zonder zegels?

Even om te zien dat je geen oor aan wordt genaaid.

deze maand maar 6 zegels erbij

zucht
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hier schiet het opeens ook niet echt op meer......1 pan moet lukken. Hopelijk bevalt het en zijn ze het waard. Dan hopelijk meer pannen(zegels)

Hoe gaat het sparen verder bij de anderen?

Iemand al pannen uitgeprobeerd. Laat vooral weten!

@Yggdrasil

Nou Is dat echt zo? Is inderdaad wel een lachertje dan. Ik check even voor je.

.....

Ze hebben mooi serviesvoor de kerst

Kan geen koekenpan van ze vinden.....

Deze mes is €40,-. Volgens mij met spaarkaart destijds €15,-? Best wel een goede korting toch? Als je op de relaxte wijze spaart.
De stoominzet is inmiddels binnen en past perfect op een pan die we al hebben. Dus die pan hoeft er niet meer perse bij aangezien het langzaam gaat met sparen.

Nog 28 zegels nodig voor de volgende pan, een koekenpan.
Als het goed is heb ik een volle kaart, er liggen namelijk nog wat zegels bij mijn ouders.

Ik twijfel of ik eigenlijk een pan wil halen want we hebben het echt niet nodig...

Ik vind die glazen, bestek en messen van Vivo wel erg goed en mooi.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hier 2 nieuwe pannen van Sola en 2 pannen van de AH actie aangeschaft. Alleen 24 cm.

Pannen van Sola zien er mooier uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar de AH pannen.

Ben bij boekje 3 op de helft.

Maar ik vraag ook schaamteloos mijn omgeving af naar zegels
quote:gaya76 schreef op 01 december 2016 @ 09:27:

De stoominzet is inmiddels binnen en past perfect op een pan die we al hebben. Dus die pan hoeft er niet meer perse bij aangezien het langzaam gaat met sparen.

Nog 28 zegels nodig voor de volgende pan, een koekenpan.

Die stoominzet, zit daar een deksel bij of past de deksel van je andere pan erop?

Ik wil namelijk wel sparen voor de stoominzet, maar 2 boekjes ga ik niet redden en die pan die erbij hoort kopen vind ik ook een beetje onzin.
quote:catherinah schreef op 01 december 2016 @ 11:14:

[...]

Die stoominzet, zit daar een deksel bij of past de deksel van je andere pan erop?

Ik wil namelijk wel sparen voor de stoominzet, maar 2 boekjes ga ik niet redden en die pan die erbij hoort kopen vind ik ook een beetje onzin.Bij de stoominzet zat geen deksel bij. Gelukkig paste er nog thuis wel een deksel.
Hier wordt ook gespaard voor de pannen. Normaal doe ik nooit mee aan dit soort acties maar wij hebben onze keuken laten renoveren en de 'oude' pannen doen het niet goed op de nieuwe kookplaat. Helaas wil in mijn omgeving iedereen voor de pannen sparen dus echt zegels van buitenaf bietsen, is best moeilijk. Maar desondanks al bijna 2 vol. Met 2/3 koekenpannen zou ik al heel blij zijn, die zijn er namelijk het slechtst aan toe.
quote:gaya76 schreef op 01 december 2016 @ 09:27:

Nog 28 zegels nodig voor de volgende pan, een koekenpan.Dan zou ik pan ook niet kopen haha. Tenzij het een handige formaat is die je vaak gebruikt, dan heb je een 2e of een reserve. Pannen hebben niet het eeuwige leven helaas.
quote:Jane-Ice schreef op 01 december 2016 @ 10:14:

Als het goed is heb ik een volle kaart, er liggen namelijk nog wat zegels bij mijn ouders.

Ik twijfel of ik eigenlijk een pan wil halen want we hebben het echt niet nodig...

Ik vind die glazen, bestek en messen van Vivo wel erg goed en mooi.Kan je er iemand blij mee maken als een Sinterkerstcadeau? Goede, mooie pannen zijn duur over het algemeen. Of wat ik zei in mijn vorige post, een fijne formaat als 2e pan of reserve.
Voor de spaarders waar het moeilijk gaat: ga bij de AH in een rij staan achter iemand die redelijk wat boodschappen heeft. Soms willen ze de zegels niet en dan kan je er schaamteloos om vragen Als je het leuk brengt, geeft de caissière je soms nog een paar extra bij je eigen boodschappen

Zo doe ik het

Soms, als ik niet snel genoeg ben met inpakken, krijg ik ze ook weleens van de volgende persoon na mij

En nog steeds geen1 boekje vol haha! Doe te weinig boodschappen bij de AH, maar ach ik heb er lol in
quote:Lovestar schreef op 01 december 2016 @ 12:55:

Voor de spaarders waar het moeilijk gaat: ga bij de AH in een rij staan achter iemand die redelijk wat boodschappen heeft. Soms willen ze de zegels niet en dan kan je er schaamteloos om vragen Als je het leuk brengt, geeft de caissière je soms nog een paar extra bij je eigen boodschappen

Zo doe ik het

Soms, als ik niet snel genoeg ben met inpakken, krijg ik ze ook weleens van de volgende persoon na mij

En nog steeds geen1 boekje vol haha! Doe te weinig boodschappen bij de AH, maar ach ik heb er lol in Zo doe ik het ook! En dan liefst bij de caissiere die het aardigst lijkt.
quote:Lovestar schreef op 01 december 2016 @ 12:55:

Zo doe ik het

En nog steeds geen1 boekje vol haha! Doe te weinig boodschappen bij de AH, maar ach ik heb er lol in Dit gebeurt mij meestal als mensen mijn zwangere buik zien Dan vragen ze van de kassa ernaast of van achter mij of ik hun zegels er ook bij wil hebben. Vooral als ik heel erg moe ben en er dus ontzettend jong uitzie zonder make-up. Daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen
quote:gaya76 schreef op 01 december 2016 @ 12:32:

[...]

Bij de stoominzet zat geen deksel bij. Gelukkig paste er nog thuis wel een deksel.Ik heb verschillende maten pannen en deksels, er zal er dan vast wel eentje zijn die past!
Ik ben heel blij met de wok!
quote:catherinah schreef op 01 december 2016 @ 13:07:

[...]

Dit gebeurt mij meestal als mensen mijn zwangere buik zien Dan vragen ze van de kassa ernaast of van achter mij of ik hun zegels er ook bij wil hebben. Vooral als ik heel erg moe ben en er dus ontzettend jong uitzie zonder make-up. Daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen Nu al een excuusbaby
quote:janna-sophie schreef op 01 december 2016 @ 13:17:

Ik ben heel blij met de wok!

Vertel vertel!

Handzaamheid, gewicht en wat heb je er al mee gewokt?
Ik heb vandaag de 20cm pan gekocht. Nu ga ik voor de stoominzet, de volgende kaart is al half vol.

Maar eigenlijk vind ik het veel te duur.
Ik ben ook druk aan het sparen. Heb al een oproep aan mijn FB-vrienden gedaan om ze voor me te bewaren als ze ze zelf niet nodig hebben en dat heeft me er al heel wat extra opgeleverd. Hier in het dorp zit maar 1 supermarkt en dat is de AH. Ik heb inmiddels 1,5 kaart vol.

Mijn pannenset is van BK en 16 jaar oud. Die heeft mijn moeder voor me bij elkaar gespaard met een vergelijkbare actie destijds. Inmiddels zijn van de meeste pannen de glazen deksels gesneuveld. Bovendien merk ik dat mijn 3 steeds groter wordende jongens ook steeds meer gaan eten, dus ik heb grotere pannen nodig. Ik ga dus voor de gewone kookpannen.
..
quote:Lovestar schreef op 01 december 2016 @ 14:26:

[...]

Nu al een excuusbaby Ik kreeg laatst bij een Nederlandse supermarkt ook al speelgoed aangeboden dat je gratis bij de kassa kreeg: "voor de baby straks". Daar heb ik wel nee tegen gezegd, je had de hele set nodig om het leuk te maken en ik zou niet weten wanneer ik weer eens bij die winkel kom!
Onze caissières zijn allemaal chagrijnen die je geen enkel zegeltje extra gunnen.
Moet nog 17 zegeltjes en dan heb ik m'n eerste spaarkaart vol, scheelt dat mijn moeder ook zegeltjes voor me spaart.

Wil graag de wokpan hebben. Heb ik iig alvast 1 pan voor als ik hopelijk ooit eens een eigen huisje heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven