De AH-pannenactie topic

27-10-2016 22:55 135 berichten
Afgelopen maandag 24 oktober is er een nieuwe actie begonnen bij AH voor de Villeroy en Boch pannen. Ik ben helemaal enthousiast, aangezien ik graag mijn pannenassortiment wil uitbreiden en fan ben van V&B sinds de messenactie.

Ik ga voor de pan+stoominzet en waarschijnlijk ook wel voor de wokpan, koekenpan....Nou ja, ik wil ze bijna allemaal eigenlijk

Wil eigenlijk ook wel die gietijzeren pan, maar vraag mij af of het geld waard is (1 spaarkaart+ €40,- bij betalen) en of ik dan niet beter een Creuset oid zou kunnen halen. Iemand ervaring of informatie?

Ik doe niet vaak boodschappen bij de Ap, dus heb vrienden en familie gevraagd of zij (evt overblijvende) zegels wil sparen. Gelukkig loopt de actie tot 12 februari. Met de feestmaand dus hopelijk zat tijd om te sparen

Ben je enthousiast over de actie? Waarom wel/niet? Welke pannen ga jij halen? Deel je ervaringen over de actie en Villeroy en Boch
Alle reacties Link kopieren
Vriend is net de gietijzeren pan, kookpan van 20 cm en het sauspannetje gaan halen ( stoominzet is overal uitverkocht dus die hebben we besteld ) en kreeg, terwijl hij met mij aan het bellen was over de pannen zomaar een volle kaart plus nog 25 extra zegels van een vrouw

Mijn moeder heeft nog 50 zegels voor mij en we hadden nog een bijna vol boekje dus nu kunnen we twee extra pannen erbij nemen.

Goede steelpannen hebben we pas geleden gekocht dus ga de wokpan en de grote kookpan er nog bij halen en dan ben ik helemaal blij

Ben alleen even gaan opzoeken op internet hoe ik die gietijzeren pan moet inbranden?

Had er nooit van gehoord en las er hier ergens laatst over maar kom veel verschillende methodes tegen.

Iemand hier die mij kan helpen hoe ik dit het beste kan aanpakken ?

Wat leuk om te zien dat het topic weer omhoog komt! De actie is afgelopen, dus nu rennen naar de winkel om de pannen te halen en hier je mening te delen

Ik krijg van een aantal forumschatties hun zegels en hoop hiermee voldoende pannen te kunnen bemachtigen die ik op het oog heb

Heb een paar weken geleden voor het eerst met de braadpan gekookt, erg fijn! Loeizwaar pan, maar doet goed zijn werk. Lekker groot.
quote:SiSimone schreef op 11 februari 2017 @ 20:51:

Ik heb nog 1 volle kaart, welke pan raden jullie aan om dubbel te hebben? Wat ik zelf zou doen en lees dat meer mensen dat doen: een (koekenpan) in de formaat die je vaak gaat gebruiken.
quote:krullenbol1966 schreef op 12 februari 2017 @ 15:05:

[...]

Ja goed hè Ja nice
quote:Roxy21 schreef op 15 februari 2017 @ 15:26:

Wij zijn voor de grote koekenpan gegaan! Ik heb trouwens nog 26 zegels over, mocht iemand ze nog willen.Ik hoop vandaag de zegels binnen te hebben en dan te kunnen bepalen of ik genoeg heb. Maar als je iemand anders blij mee kan maken, prima!
quote:welcomehome schreef op 16 februari 2017 @ 12:26:

Vriend is net de gietijzeren pan, kookpan van 20 cm en het sauspannetje gaan halen ( stoominzet is overal uitverkocht dus die hebben we besteld ) en kreeg, terwijl hij met mij aan het bellen was over de pannen zomaar een volle kaart plus nog 25 extra zegels van een vrouw

Mijn moeder heeft nog 50 zegels voor mij en we hadden nog een bijna vol boekje dus nu kunnen we twee extra pannen erbij nemen.

Goede steelpannen hebben we pas geleden gekocht dus ga de wokpan en de grote kookpan er nog bij halen en dan ben ik helemaal blij

Ben alleen even gaan opzoeken op internet hoe ik die gietijzeren pan moet inbranden?

Had er nooit van gehoord en las er hier ergens laatst over maar kom veel verschillende methodes tegen.

Iemand hier die mij kan helpen hoe ik dit het beste kan aanpakken ?Er zit een handleidingkje bij de braadpan en deze hoeft niet ingebrand te worden, slechts ingevet.
Ik heb vandaag de braadpan gehaald met een lege spaarkaart.

Kan niet anders, want ik had 1 volle spaarkaart en die vond ik in de la thuis na het doen van de boodschappen. Moet dus een lege gegeven hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 18 februari 2017 @ 18:38:

Kan niet anders, want ik had 1 volle spaarkaart en die vond ik in de la thuis na het doen van de boodschappen. Moet dus een lege gegeven hebben.Jij boft! Morgen nog een andere pan kopen dan? :p
Voor de mensen in regio 035 -> ik heb vandaag nog 12 zegels in mijn keukenla gevonden, dus als je je kaart nog niet vol hebt en morgen nog een pan wil scoren, stuur me even een berichtje.
quote:reisa1978 schreef op 18 februari 2017 @ 18:38:

Kan niet anders, want ik had 1 volle spaarkaart en die vond ik in de la thuis na het doen van de boodschappen. Moet dus een lege gegeven hebben.

Wat super leuk voor je!

En voor de caissière. want je doet toch gewoon even open en dan dicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven