Ervaringen met AliExpress?
zondag 27 november 2016 om 17:40
Heel veel goedkope dingen, tassen voor al 2 dollar en meer van dat soort spul.
Kennis van me maakte me hier op attent en vertelde dat zij weer heel veel mensen kent die daar, naar volle tevredenheid, vaak bestellen.
Ik heb gegoogled maar ik kom toch echt heel veel negatieve reviews tegen. Veel mensen die besteld en betaald hebben en vervolgens nooit iets ontvangen.
Dit brengt mij toch aan het twijfelen. Omdat ik zowel kennis als online reviews niet 100% serieus neem denk ik, ik vraag het hier even.
Kennis van me maakte me hier op attent en vertelde dat zij weer heel veel mensen kent die daar, naar volle tevredenheid, vaak bestellen.
Ik heb gegoogled maar ik kom toch echt heel veel negatieve reviews tegen. Veel mensen die besteld en betaald hebben en vervolgens nooit iets ontvangen.
Dit brengt mij toch aan het twijfelen. Omdat ik zowel kennis als online reviews niet 100% serieus neem denk ik, ik vraag het hier even.
zondag 27 november 2016 om 17:41
http://forum.viva.nl/foru ... =www.viva.nl,Viva%20Forum
zondag 27 november 2016 om 17:42
quote:kerol schreef op 27 november 2016 @ 17:41:
http://forum.viva.nl/foru ... =www.viva.nl,Viva%20ForumAh, niet goed genoeg gezocht dus
Dankjewel!
http://forum.viva.nl/foru ... =www.viva.nl,Viva%20ForumAh, niet goed genoeg gezocht dus
zondag 27 november 2016 om 17:43
Ik had laatst (lees 2 maanden geleden) allemaal raamstickers besteld (lees kosten 7 euro). (Met expres zending) waardoor het 4 werkdagen verzendtijd zou hebben, en ik kreeg net de melding van de DHL dat ze het van de week wilden bezorgen.
Met andere woorden, bestel het niet als je het met spoed nodig hebt
Met andere woorden, bestel het niet als je het met spoed nodig hebt
zondag 27 november 2016 om 17:47
Ze hebben een goede klachtenafhandeling via Ali. . Ik heb van de 50 kleine dingen die ik besteld heb 2x iets niet binnen gehad. Beiden keren toch nog gekregen en geld retourgehad. En mocht het gewoon houden. Er is een garantieverzending regeling.
Ik zou geen kleding bestellen en geen dure items van goud en zilver. Dat is vaak nie helemaal oke.
Maar knutselspullen en kleine prullaria en keukenspulletjes en sieraadjes is het top.
Ik zou geen kleding bestellen en geen dure items van goud en zilver. Dat is vaak nie helemaal oke.
Maar knutselspullen en kleine prullaria en keukenspulletjes en sieraadjes is het top.
zondag 27 november 2016 om 18:23
We bestellen heel vaak via Ali. Gaat altijd prima!
Ik zou er geen kleding bestellen, verder is het goed. Lees wel altijd goed de beschrijvingen en kijk naar de foto's die bij de beoordelingen staan.
En och voor 2 euro kun je toch geen bult vallen?! Je moet er uiteraard niet vanuit gaan dat het dan lang mee gaat.
En het verzenden kan soms lang duren.
Ik zou er geen kleding bestellen, verder is het goed. Lees wel altijd goed de beschrijvingen en kijk naar de foto's die bij de beoordelingen staan.
En och voor 2 euro kun je toch geen bult vallen?! Je moet er uiteraard niet vanuit gaan dat het dan lang mee gaat.
En het verzenden kan soms lang duren.
zondag 27 november 2016 om 18:37
Als je er niet te veel van verwacht, dan kun je er best hele leuke dingen vandaan halen.
En ik vind het wel grappig: ik bestel een lading spullen. Zie de mailtjes binnenkomen dat ze verzonden zijn. En dan denk ik er verder niet meer aan. Vanzelf komen de pakjes dan een keertje binnen stromen. Soms met een week, soms pas na 3 maanden. En alles er tussenin.
Tot nu toe voornamelijk telefoonhoesjes, koptelefoons (oortjes), keukenspullen. En nu ben ik me in het speelgoed aan het verdiepen
Maar altijd met een maximum van 22€.
En ik vind het wel grappig: ik bestel een lading spullen. Zie de mailtjes binnenkomen dat ze verzonden zijn. En dan denk ik er verder niet meer aan. Vanzelf komen de pakjes dan een keertje binnen stromen. Soms met een week, soms pas na 3 maanden. En alles er tussenin.
Tot nu toe voornamelijk telefoonhoesjes, koptelefoons (oortjes), keukenspullen. En nu ben ik me in het speelgoed aan het verdiepen
Maar altijd met een maximum van 22€.
zondag 27 november 2016 om 18:37
zondag 27 november 2016 om 18:47
Vaker al iets besteld en altijd alles gekregen. Polaroid fotootjes voor in mijn camera, scheelt toch bijna de helft, ik haak graag en veel en bestel daar wel eens handige hebbedingen, hoesjes voor telefoon en ereader. Een keer las ik niet goed en bestelde ik oorbellen. Kreeg ik een doosje met 30 dezelfde paar oorbellen, die heb ik weggegeven aan iemand die spullen zocht voor een rommelmarkt
zondag 27 november 2016 om 19:00
Ervaring zowel met Ali als met Wish.
Kleding is heel wisselend van kwaliteit, dus niet beledigd zijn als je een keer iets krijgt wat echt klote van kwaliteit is, de volgende keer kun je iets perfect hebben voor een habbekrats. En ach, wat verwacht je voor een paar euro.
Net een hele lading sieraden binnen gekregen via Wish, allemaal mooi en vrij goed van kwaliteit.
Verder bestel ik vaak nutteloze hebbedingetjes.
Ik vermaak me er prima mee iig en heb tot nu toe alles ontvangen.
Kleding is heel wisselend van kwaliteit, dus niet beledigd zijn als je een keer iets krijgt wat echt klote van kwaliteit is, de volgende keer kun je iets perfect hebben voor een habbekrats. En ach, wat verwacht je voor een paar euro.
Net een hele lading sieraden binnen gekregen via Wish, allemaal mooi en vrij goed van kwaliteit.
Verder bestel ik vaak nutteloze hebbedingetjes.
Ik vermaak me er prima mee iig en heb tot nu toe alles ontvangen.
668, the neighbour of the Beast
zondag 27 november 2016 om 19:07
16 dagen geleden heb ik 3 bestellingen gedaan, waarvan er eentje al binnen is, eentje net begonnen is aan een rondje binnen China, en eentje in Nederland schijnt te zijn aangekomen via Polen en dan Israël. (De tracking updates zijn heel uitgebreid, maar klinken niet altijd heel logisch.) Van de eerste deed de tracking code het vrij snel bij postnl, maar met die van deze twee kan postnl niks. Ik wacht maar af.
zondag 27 november 2016 om 19:41