yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 17:51
Zo dingetjes geregeld, buuv die houd het huis in de gaten, en doet af en toe de deur open zodat de poezen in en uit kunnen. sja geen idee hoe lang we weg zijn.
Yamman neemt nog even batterijen mee voor mn MP3 speler.
mn moeder belt de ortodontist afspraak voor volgende week nog even af. hebben ze ook op tijd de mogelijkheid om die afspraak tijd opnieuw in te kunnen plannen.
Alles voor de hond is al geregeld ...
zo toch nog een hoop gedaan vanuit mn delegeerstoel
Yamman neemt nog even batterijen mee voor mn MP3 speler.
mn moeder belt de ortodontist afspraak voor volgende week nog even af. hebben ze ook op tijd de mogelijkheid om die afspraak tijd opnieuw in te kunnen plannen.
Alles voor de hond is al geregeld ...
zo toch nog een hoop gedaan vanuit mn delegeerstoel
zondag 4 januari 2009 om 19:05
Héééé Yammie, ik hou je al heel de dag in de gaten hoor. Maar met drie bijna volwassen koters die graag aan mama's rok hangen was reageren nogal lastig. Was alleen maar bezig met wassen, puin ruimen, voer maken en opnieuw puin ruimen. Pffff, I wish dat ze waren blijven zitten. Gelukkig zijn er twee weg. De derde is aan het werk, dus de rust is weer even weergekeerd. Dat je dus alvast weet hoe het gaat worden enzo.
Succes morgen en probeer nog even lekker te relaxen maisje. Dikke kus van mij
Succes morgen en probeer nog even lekker te relaxen maisje. Dikke kus van mij
zondag 4 januari 2009 om 21:47
net is vriendin geweest met mn hondje, mecheltje wist niet hoe ver hij op schoot moest kruipen
maar hij ging gelukkig blij kwispelend zonder omkijken weer met haar mee voor de verdere logeer partij.
Heb nu al wel een uur of drie elke 10 minuten harde buiken ...
zal yammini er dan toch zin in krijgen ?
maar hij ging gelukkig blij kwispelend zonder omkijken weer met haar mee voor de verdere logeer partij.
Heb nu al wel een uur of drie elke 10 minuten harde buiken ...
zal yammini er dan toch zin in krijgen ?