yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 14:37
quote:Christiane04 schreef op 04 januari 2009 @ 14:20:
[...]
Wat ik dan ook weer raar vind...!
Volgens mij doen ziekenhuizen in het weekend alleen noodgevallen (ook logisch toch?) en als moeder en kind het nog goed maken, dan is er toch geen reden om zoiets vandaag te doen?
Ik ga ook op Yamini stemmen, goed plan Ring!
[...]
Wat ik dan ook weer raar vind...!
Volgens mij doen ziekenhuizen in het weekend alleen noodgevallen (ook logisch toch?) en als moeder en kind het nog goed maken, dan is er toch geen reden om zoiets vandaag te doen?
Ik ga ook op Yamini stemmen, goed plan Ring!
zondag 4 januari 2009 om 14:39
zondag 4 januari 2009 om 14:42
Haha, zou het werken?
MissMara heeft wel een punt. Al vind ik dat Yammini het al heel goed heeft gedaan. Hij/zij is blijven zitten na de IUI, ondanks dat broertje/zusje dat niet heeft gedaan... Sterke wil dus. En hij/zij is niet te vroeg geboren. Sterker nog, hij/zij wil gewoon zo lang mogelijk bij moeders blijven zitten. Geef hem/haar eens ongelijk! Het is rotweer buiten.
Ik zeg dan toch: Yammini for FvdM!
MissMara heeft wel een punt. Al vind ik dat Yammini het al heel goed heeft gedaan. Hij/zij is blijven zitten na de IUI, ondanks dat broertje/zusje dat niet heeft gedaan... Sterke wil dus. En hij/zij is niet te vroeg geboren. Sterker nog, hij/zij wil gewoon zo lang mogelijk bij moeders blijven zitten. Geef hem/haar eens ongelijk! Het is rotweer buiten.
Ik zeg dan toch: Yammini for FvdM!
zondag 4 januari 2009 om 14:46
Daar heb jij ook wel weer gelijk in, Ring. En eerlijk gezegd ben ik ook wel heel benieuwd naar het interview met Berend. Welke pijlers favoriet zijn enzo, en of hij ook een zoekfunctie mist. Op een vraag weet ik het antwoord al: of hij ook wel eens andere forummers irl ziet. De binnenkant van Yamuna kent-ie als zijn broekzak, en hopelijk snel ook de buitenkant en al zijn oma's en tantes!
zondag 4 januari 2009 om 14:56
Hilarisch! Ik ben ook benieuwd naar het interview!
Ik heb Yammini i.u. ooit mogen ontmoeten, ook al zat hij/zij toen nog maar net in Yamuna's buik... Volgens mij zijn er zo nog wel meer forummers te vinden! Dus dat zit wel snor.
PS Offtopic: ik ben erg blij met m'n Slanket!!! Fantastisch ding! (Maar mijn vriend is jaloers... Jammer dan.)
Ik heb Yammini i.u. ooit mogen ontmoeten, ook al zat hij/zij toen nog maar net in Yamuna's buik... Volgens mij zijn er zo nog wel meer forummers te vinden! Dus dat zit wel snor.
PS Offtopic: ik ben erg blij met m'n Slanket!!! Fantastisch ding! (Maar mijn vriend is jaloers... Jammer dan.)
zondag 4 januari 2009 om 15:07
De vraag is: Heb je ook contact met forummers buiten de site om? Antwoord: ja, vooral met Yamuna, via navelstreng en baarmoeder. Ook hoor ik wel eens van veraf de vervormde stemmen van andere forummers, maar hoe die heten?
Offtopic; fijn! Laat je man maar lekker jaloers zijn, jij verdient het als zwangere vrouw!
Offtopic; fijn! Laat je man maar lekker jaloers zijn, jij verdient het als zwangere vrouw!
zondag 4 januari 2009 om 17:22