yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:Christiane04 schreef op 04 januari 2009 @ 14:20:

[...]

Wat ik dan ook weer raar vind...!

Volgens mij doen ziekenhuizen in het weekend alleen noodgevallen (ook logisch toch?) en als moeder en kind het nog goed maken, dan is er toch geen reden om zoiets vandaag te doen?

Ik ga ook op Yamini stemmen, goed plan Ring!
quote:Surface2 schreef op 04 januari 2009 @ 14:37:

[...]

Volgens mij doen ziekenhuizen in het weekend alleen noodgevallen (ook logisch toch?) en als moeder en kind het nog goed maken, dan is er toch geen reden om zoiets vandaag te doen?En wat als het ineens minder goed gaat?
Yammini kan ook voor de hippe strandbank (?) kiezen, misschien komt hij of zij er uit voor een nominatie. Ik heb dus ook maar gestemd.
Dan wordt het personeel opgepiept.
Dan natuurlijk wel Christiane. Dan wordt de heule meute opgetrommeld en gaan ze er alles aan doen om Yamminie veilig op de wereld te krijgen.

Proficiat Ring, leuk zo'n klein hummeltje in je buik . Geniet van een mooie zwangerschap
Haha, zou het werken?

MissMara heeft wel een punt. Al vind ik dat Yammini het al heel goed heeft gedaan. Hij/zij is blijven zitten na de IUI, ondanks dat broertje/zusje dat niet heeft gedaan... Sterke wil dus. En hij/zij is niet te vroeg geboren. Sterker nog, hij/zij wil gewoon zo lang mogelijk bij moeders blijven zitten. Geef hem/haar eens ongelijk! Het is rotweer buiten.

Ik zeg dan toch: Yammini for FvdM!
Dank je bosaapje. Lief.

De strandbank als cadeau kiezen is wel een goeie! Ook leuk voor in de tuin, aankomende zomer!
Daar heb jij ook wel weer gelijk in, Ring. En eerlijk gezegd ben ik ook wel heel benieuwd naar het interview met Berend. Welke pijlers favoriet zijn enzo, en of hij ook een zoekfunctie mist. Op een vraag weet ik het antwoord al: of hij ook wel eens andere forummers irl ziet. De binnenkant van Yamuna kent-ie als zijn broekzak, en hopelijk snel ook de buitenkant en al zijn oma's en tantes!
Hilarisch! Ik ben ook benieuwd naar het interview!

Ik heb Yammini i.u. ooit mogen ontmoeten, ook al zat hij/zij toen nog maar net in Yamuna's buik... Volgens mij zijn er zo nog wel meer forummers te vinden! Dus dat zit wel snor.

PS Offtopic: ik ben erg blij met m'n Slanket!!! Fantastisch ding! (Maar mijn vriend is jaloers... Jammer dan.)
samantha (satc) wist anders prima raad met de combi vieb/baby

yam: succes!!!!
De vraag is: Heb je ook contact met forummers buiten de site om? Antwoord: ja, vooral met Yamuna, via navelstreng en baarmoeder. Ook hoor ik wel eens van veraf de vervormde stemmen van andere forummers, maar hoe die heten?

Offtopic; fijn! Laat je man maar lekker jaloers zijn, jij verdient het als zwangere vrouw!

Verder: precies, vind ik ook MM!
SUCCES! En misschien is dit wel de tip:

@Yammini: je wordt vast FvdM! Is dat geen voldoende reden om je gezicht te laten zien aan de wereld?

@Yamuna en familie: veel succes met alles!
Beschuit werkt niet...

We hadden een deal, maar hij werkte niet mee
668, the neighbour of the Beast
Maar dat hij/zij forummer van de maand kan worden moet niet betekenen dat hij/zij nog tot eind januari mag blijven zitten hoor!
Yammini een vieb... Ik ga ook stemmen!

Ik heb Yammini Bart in zijn prilste dagen ook ontmoet vanaf een gepaste (buikdikte) afstand, dus mij mag Bart ook op het lijstje zetten
Ja het was nog erg pril toen!
Is 'r al wat?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee HPL. Yamuna is weer thuis en ze moet zich morgen om 7 uur weer melden in het ziekenhuis voor de inleiding.

Tenminste, als Yam nu niet stiekem aan het puffen is. Dan is er wel een wonder gebeurt, maar toch!
Pff wat een gedoe, wat een gedoe.
Ik zou er maar niet aan beginnen als ik jou was, HPL.
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik denk niet dat ik het ga doen Q

(al heeft BGB me bíjna overtuigd toen ze zei dat ze niet meer bang is voor vuurwerk sinds ze dat voor kids moest afsteken )
HPL, als ik dit allemaal zo lees denk ik ook, weet je ik neem ze wel mee uit een ver land.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou Its meenemen gaat ook wel erg ver hoor Ik laat die beker wel helemaal aan me voorbij gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven