jobhoppen
maandag 28 november 2016 om 14:55
Ik heb in 5 jaar tijd 4 werkgevers gehad. Dit heeft voor mij geen problemen opgeleverd bij sollicitaties omdat ik e.e.a. duidelijk kon toelichten (faillissement, fusie dus nieuwe werkgever etc.). Ik heb de reden van vertrek daarom bij de werkervaring neergezet op mijn cv zodat ze zien dat het niet is omdat ik overal snel uitgekeken was.
maandag 28 november 2016 om 14:58
Het hangt een beetje van het soort werk af (als je na een dag of twee ingewerkt bent is het natuurlijk anders dan als dat maanden duurt) maar ik vind 6 maanden en dan 9 maanden inderdaad wel kort.
Ik denk dat er weinig anders op zit dan je uiterste best doen om langer (2+ jaar) bij je nieuwe baan te blijven.
Ik denk dat er weinig anders op zit dan je uiterste best doen om langer (2+ jaar) bij je nieuwe baan te blijven.
maandag 28 november 2016 om 15:21
maandag 28 november 2016 om 15:27
maandag 28 november 2016 om 15:51
maandag 28 november 2016 om 16:02
Ik heb verder geen flauw idee. Ik heb precies 20 jaar geleden gesolliciteerd en nu voor het eerst weer. En die ene sollicitatie is, zoals het er nu uitziet, mijn baan. Maar op mijn cv staat een klein grapje. Het doel daarvan was om de aandacht op mezelf te vestigen, juist omdat ik al 16 jaar niet meer gewerkt heb. Je moet toch wat tenslotte.
Je zou eventueel kunnen schrijven dat je het fijn vindt dat je deze functie in het verleden op meerdere manieren hebt kunnen invullen waardoor je natuurlijk erg veel ervaring hebt opgedaan maar het nu tijd vindt voor een vaste relatie. Of zet erbij dat je bij deze bedrijven tevens veel ervaring hebt gekregen met verhuizen. Of zo. Zakelijk maar met een twist.
Je zou eventueel kunnen schrijven dat je het fijn vindt dat je deze functie in het verleden op meerdere manieren hebt kunnen invullen waardoor je natuurlijk erg veel ervaring hebt opgedaan maar het nu tijd vindt voor een vaste relatie. Of zet erbij dat je bij deze bedrijven tevens veel ervaring hebt gekregen met verhuizen. Of zo. Zakelijk maar met een twist.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.