Theehuis
zondag 4 januari 2009 om 18:50
Oef, Vish, hoop dat je snel een nieuw huisje hebt
Wij eten Sheppards Pie, gemaakt door ier. Jaja
Kess, wat lief, die sparende Tony met koe en paard
Nano verjaardag was leuk. Hij was zo schattig tijdens t kaarsjes uit blazen en zingen. Helemaal onder de indruk en met bijna bedrukte snoet Hij was heel blij met al zijn vreselijk jongensspeelgoed (autttoooooooo) Neefje van broer was ook grappig, zei: ik heb die boot ook, maar dan als vliegtuig
Chica was in dr kerstjurk en nam neefjes de hele tijd in knuffelomhelzing
Vanavond gaan we The day the Earth stood still kijken.
Morgen weer werken. Wie nog meer? Echt geen zin in. Ben rete jaloers op alle thuusbliefmoeders.
Wij eten Sheppards Pie, gemaakt door ier. Jaja
Kess, wat lief, die sparende Tony met koe en paard
Nano verjaardag was leuk. Hij was zo schattig tijdens t kaarsjes uit blazen en zingen. Helemaal onder de indruk en met bijna bedrukte snoet Hij was heel blij met al zijn vreselijk jongensspeelgoed (autttoooooooo) Neefje van broer was ook grappig, zei: ik heb die boot ook, maar dan als vliegtuig
Chica was in dr kerstjurk en nam neefjes de hele tijd in knuffelomhelzing
Vanavond gaan we The day the Earth stood still kijken.
Morgen weer werken. Wie nog meer? Echt geen zin in. Ben rete jaloers op alle thuusbliefmoeders.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 4 januari 2009 om 18:56
Neefje van broer is echt grappig! Die zou ik zelf niet bedacht kunnen hebben. Fantastisch!
Wat ís shappards pie eigenlijk? Ja, lekker. Maar wat is het?
Vish, hele huis beductaped? Alle kieren, hoeken en gaten gehad? Het gaat komende week echt 10 graden vriezen 's nachts. Ik neem aan dat je de kachel 's nachts niet aan kunt laten, maar zelf bevriezen is ook niet echt een optie natuurlijk. Toen ik vannacht wakker werd van de kou moest ik meteen aan jou denken. verlang je niet enorm naar de zomer?
Wat ís shappards pie eigenlijk? Ja, lekker. Maar wat is het?
Vish, hele huis beductaped? Alle kieren, hoeken en gaten gehad? Het gaat komende week echt 10 graden vriezen 's nachts. Ik neem aan dat je de kachel 's nachts niet aan kunt laten, maar zelf bevriezen is ook niet echt een optie natuurlijk. Toen ik vannacht wakker werd van de kou moest ik meteen aan jou denken. verlang je niet enorm naar de zomer?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 4 januari 2009 om 19:26
Vishie, heb je wel een electrische deken ofzo?
Aardappelen en vis waren okee, worteltjes uit de magnetron (op AH-zakje stond dat dat kon) waren vies.
Sheppards Pie lekker . Krijg dan altijd heimwee naar Ierland-vakantie ooit waar we in leuke pubs/kroegjes/eetcafeetjes van die stoofpotjes aten. Ik wil ook weer eens naar Ierland op vakantie, maar Xan houdt van warmelandenzomervakanties....
Neefje is grappig
Sparende Tony is lief!
Ik moet morgen ook weer werken . Op zich okee, maar relaxte vakantieleven was toch ook wel erg lekker!
Aardappelen en vis waren okee, worteltjes uit de magnetron (op AH-zakje stond dat dat kon) waren vies.
Sheppards Pie lekker . Krijg dan altijd heimwee naar Ierland-vakantie ooit waar we in leuke pubs/kroegjes/eetcafeetjes van die stoofpotjes aten. Ik wil ook weer eens naar Ierland op vakantie, maar Xan houdt van warmelandenzomervakanties....
Neefje is grappig
Sparende Tony is lief!
Ik moet morgen ook weer werken . Op zich okee, maar relaxte vakantieleven was toch ook wel erg lekker!
Peas on earth!

zondag 4 januari 2009 om 19:50
O jee, dat wordt massaal de wekker zetten dan, morgen. Blegh, zie er ook tegenop. Hoef dan wel niet te werken, maar wel Tony vroeg wegbrengen naar psz. Zo raar, over een maandje breng ik daar 2 jongetjes naartoe... Kan het me nu nog niet voorstellen. Succes met eerste werkdag weer allemaal!
Sheppard's Pie klinkt lekker! Ik ga maar eens een recept googlen. Of hebben jullie er een goed recept van? Star, ben erg benieuwd naar die van jou, aangezien je er een Ier mee overtreft!
Sheppard's Pie klinkt lekker! Ik ga maar eens een recept googlen. Of hebben jullie er een goed recept van? Star, ben erg benieuwd naar die van jou, aangezien je er een Ier mee overtreft!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 4 januari 2009 om 19:54
Lijkt me een goed bewustwordingsproces Star, dat andere dingen belangrijker zijn. Werk is werk. Niet meer en niet minder. Ben benieuwd naar afspraak met psych. Hoop dat het een prettig iemand is.
Ruilen Kess? Dan breng ik Tony weg (en duik ik daarna weer bed in) en mag jij werken?
Jaaaaa: receptje!
Ruilen Kess? Dan breng ik Tony weg (en duik ik daarna weer bed in) en mag jij werken?
Jaaaaa: receptje!
Peas on earth!
zondag 4 januari 2009 om 20:01
zondag 4 januari 2009 om 20:09
O leuk, echt Starrecept in de maak!
Goed, ik neem Vito wel mee. Ik google wel even wat het adres precies is, dat komt wel goed. Maar hoe laat moet ik daar zijn en geef eens een beschrijving van jouw werkplek? Is ook zo lullig als ik koffie pak en op iemand anders plekkie ga zitten. Toch?
Goed, ik neem Vito wel mee. Ik google wel even wat het adres precies is, dat komt wel goed. Maar hoe laat moet ik daar zijn en geef eens een beschrijving van jouw werkplek? Is ook zo lullig als ik koffie pak en op iemand anders plekkie ga zitten. Toch?
Loretta is De Mol. Punt.

zondag 4 januari 2009 om 20:09
2 eetlepels olijfoloe
Zout en peper
500 gram gehakt (lams of runder)
1 ui
1 grote wortel/peen
2 tenen knoflook
1 - 2 eetlepels Worcestershire saus
1 eetlepel tomatenpuree
Rozemarijn, takje
250 ml rode wijn
300 ml bouillon
1 kg aardappelen
50 gram boter
2 eigeel
Geraspte kaas (ik doe alles met Parmezaan)
180 graden oven, ongeveer 20 minuten.
Zout en peper
500 gram gehakt (lams of runder)
1 ui
1 grote wortel/peen
2 tenen knoflook
1 - 2 eetlepels Worcestershire saus
1 eetlepel tomatenpuree
Rozemarijn, takje
250 ml rode wijn
300 ml bouillon
1 kg aardappelen
50 gram boter
2 eigeel
Geraspte kaas (ik doe alles met Parmezaan)
180 graden oven, ongeveer 20 minuten.
zondag 4 januari 2009 om 20:33
Haai.
Ik ben móe.
Nog steeds zo koud bij jou dus, Vish? Hier heeft telefoontje naar woningbouw wonderen gedaan. Weet niet wát ze gedaan hebben, maar opeens werd het een stuk warmer en werden de radiatoren weer warm ipv lauw.
Sterkte met de vorst
Kess, straks alletwee de mannen naar de PSZ, spannend!
Groot worden ze dan al zeg!
Inad, fijn dat verjaardag leuk was. Iedereen bij Mille weer beetje beter? Boot--> vliegtuig
Go Star! Wat een inzicht!
Ik ben móe.
Nog steeds zo koud bij jou dus, Vish? Hier heeft telefoontje naar woningbouw wonderen gedaan. Weet niet wát ze gedaan hebben, maar opeens werd het een stuk warmer en werden de radiatoren weer warm ipv lauw.
Sterkte met de vorst
Kess, straks alletwee de mannen naar de PSZ, spannend!
Groot worden ze dan al zeg!
Inad, fijn dat verjaardag leuk was. Iedereen bij Mille weer beetje beter? Boot--> vliegtuig
Go Star! Wat een inzicht!