Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 04 januari 2009 @ 20:09:

2 eetlepels olijfoloe

Zout en peper

500 gram gehakt (lams of runder)

1 ui

1 grote wortel/peen

2 tenen knoflook

1 - 2 eetlepels Worcestershire saus

1 eetlepel tomatenpuree

Rozemarijn, takje

250 ml rode wijn

300 ml bouillon

1 kg aardappelen

50 gram boter

2 eigeel

Geraspte kaas (ik doe alles met Parmezaan)

180 graden oven, ongeveer 20 minuten.

Moet je er dan ook nog iets mee doen?

(als in: in stukjes hakken, eerst het een en dan pas het ander?)
Peas on earth!
Oh, Erwtje, dapper hoor, afspreken!

Moet morgen ook werken, geen zin. Nog geen idee hoe ik straks school en werk moet gaan combineren. Baas staat er wel een beetje op dat ik meer ga werken (wilde ik zelf ook, maar kan niet ivm school) en ik moet mijn week nog zien om te gooien. Dinsdag school en dan dus niet werken.

Zit wel een beetje in een dip. Auto stuk, geen geld, veel minder inkomsten door Eowmansbaangezeik, meer kosten door KDV (wordt een stuk duurder voor ons in 2009) meer kosten door IBG terugbetalen (ik moet vanaf nu ook gaan betalen), meer kosten door reiskosten naar school, enzovoorts..

Maar diploma niet halen is gewoon geen optie, wachten ook niet. En daarbij komt dat Eowmans baan nu gewoon kuttijden heeft, deze hele week werken van 6.00 tot 8.00....

Bah.
Oh, en hij moet er wel bijna een uur voor rijden ook nog. In een auto die we niet hebben. En openbaar vervoer om 5.00 is er ook niet.
:puke:

Zo.
Whahha, dat wilde ik ook net vragen! Gewoon in de pan flikkeren en dan in oven mikken?
Loretta is De Mol. Punt.
Pfff, wat een rottijden zeg, voor Eowman

Rest is allemaal apart nog niet onoverkomelijk, maar alles tegelijk is gewoon flink balen

Hoe lang moet je nu nog naar school Eow? (heb ik volgens mij al eens gevraagd, maar weer vergeten)
Peas on earth!
Ohhhh indringer-alert! Xan heeft zojuist ontdekt dat ik gisteravond over hem geroddeld heb

Hij is diep verontwaardigd dat ik heb gemeld dat hij zei 'oohhh ze zijn aan het bekken'
Peas on earth!
O, had Eow's ellende nog niet gelezen. ZO rot dat alles tegenzit.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 04 januari 2009 @ 20:36:

:puke:

Zo.Zo, dat ben je maar weer kwijt

Maar wel kut
Peas on earth!
Heeft ie helemaal geen invloed op diensten? Voorkeur aangeven of ruilen ofzo? Kan me voorstellen dat sommige mensen júist vroeg willen en anderen laat...
Peas on earth!
Pfffff Eow, dat is ook allemaal niet niks natuurlijk.

Kan me je bleeeghbah gevoel goed voorstellen.

Ja, gewoon gehakt endezo rulbakken en alles erbij. En van onderste ingr. puree maken.
Nee Erwtje, het is óf dit óf geen werk. 2 dagen per week werkt hij de hele dag, op een andere vestiging. Maar ze hadden persé iemand nodig voor deze uren. Op zich niet zo erg, maar het is wel erg lastig met mijn werk, kan niet meer voor 8.30 beginnen en dat is een probleem.

Ik moet nu nog tot eind van schooljaar, maar zijn maar een paar vakken/lessen dus niet zoveel werk. En dan volgend jaar een heel schooljaar deeltijd, maar dan moet ik dus wél een baan van minimaal 20 uur hebben. Of vrijwilligerswerk van minimaal 20 uur, anders mag ik de opleiding niet in deeltijd doen.
quote:Star schreef op 04 januari 2009 @ 20:45:

Pfffff Eow, dat is ook allemaal niet niks natuurlijk.

Kan me je bleeeghbah gevoel goed voorstellen.

Ja, gewoon gehakt endezo rulbakken en alles erbij. En van onderste ingr. puree maken.Ik zou zo alles doorelkaar geflikkerd hebben. 't Was dat ik '2 eidooiers' zag en dacht 'mmm das raar erdoorheen'
Peas on earth!
Ach ja, school begint in feb. dus nog even de tijd. Maar het is gewoon zoveel ineens weer.

Komt ook wel weer goed, maar baal er even van.
Is ook een interessante aanpak Erwtje Misschien wel succes
quote:Eowynn_ schreef op 04 januari 2009 @ 20:49:

Is ook een interessante aanpak Erwtje Misschien wel succes Ik waag 't te betwijfelen
Peas on earth!
Eow en Eowman Zo kut als je in een situatie zit die even uitzichtloos lijkt. Always look on the bright side of life en utkomtallemaalgoed enzo maar toch... kut!
Ohhh trouwensssss.... Morgen vieren Xan en ik onze 1-jarige verkering
Peas on earth!
Leuk! Gaan jullie het echt vieren?
Loretta is De Mol. Punt.
Ow Inad, nog niet gereageerd op Chico verhaal. Erg jammer dat ie zomaar verdwijnt. In Chicoland gebleven dus denk je? Heb je moeder/zus al gebeld? Zo zielig voor Chica

GRex doet vooral lastig, brutaal en scheld heel veel. Ik zit echt sterk te overwegen om een ander nummer te nemen maar dat kan ik eigenlijk niet maken vind ik. Hoewel hij eigenlijk ook niet kan maken wat hij doet, maar goed
Op 5 januari 2008 belde ik om 16.00 uur bij Huize Xan aan

Mijmerdemijmer...
Peas on earth!
Meiden, ik ga weer afscheid nemen van jullie. Vakantie zit er weer op en dan te weinig tijd om bij te lezen hier en te reageren. Meld me weer in NS...

Wat ik nog wel gelezen heb is arme Eow, wat een drukte en toestanden. Je kan niet nog 1 jaartje wachten met je opleiding? He tklinkt allemaal zo veel, druk en slecht te combineren. Ik hoop komt tijd komt raad, want meestal komt voor alles een oplossing. Succes

Gefeliciteerd Erwt met je 1 jarige verkering, leuk en grappig die herinneringen.

Inad wat naar van chicoman...blijft gek en raar dat het zo gaat...

Voor de rest iedereen zwaai!

Vish al eens je verwarming ontlucht (ren nu heel hard weg omdat dit waarschijnlijk de sufste opmerking allertijden is)
quote:Dierewier schreef op 04 januari 2009 @ 21:05:

Vish al eens je verwarming ontlucht (ren nu heel hard weg omdat dit waarschijnlijk de sufste opmerking allertijden is)

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Eow kan ik je blij maken met wat kleertjes voor Juno?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
*zwaait terug naar Prinses, tot Boer zoekt Vrouw!! En veel plezier morgen bij jullie 1-jarige jubileum! Wie weet krijg jij ook wel zo'n mooi aanzoek met de champagne in de kruiwagen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven