Mode & Beauty alle pijlers

Western laarzen kopen?

29-11-2016 09:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiiii,

Ik zit enorm te twijfelen over een paar mooie Western laarzen.. Wat vinden jullie van die trend?

Ze zijn best prijzig dus ik wil ze niet te impulsief kopen. En hoe zouden jullie ze combineren?

Ik hoor het graag!

x
live and let live
Trend? Doe eens een linkje? Volgens mij is het jaren en jaren een vaste trend.
quote:Goede-Fee schreef op 29 november 2016 @ 09:41:

Trend? Doe eens een linkje? Volgens mij is het jaren en jaren een vaste trend.http://www.shuz.nl/sendra-13387_zwart-leer_9754.html vond deze heel mooi
live and let live
Mooi! Kopen dus.
Vind het leuke laarzen! Qua combineren ligt het aan de kleur laarzen die je wilt kopen, als het gaat om kleur combinaties. De laatzen kun je verder zowel op een broek als jurkje dragen
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Sommige vind ik wel mooi maar deze totaal niet. Ik vind ze grof, en een net-niks schoen. Het is geen westernboot en geen enkellaars.

En veel te duur.
quote:xRSNx schreef op 29 november 2016 @ 09:49:

Vind het leuke laarzen! Qua combineren ligt het aan de kleur laarzen die je wilt kopen, als het gaat om kleur combinaties. De laatzen kun je verder zowel op een broek als jurkje dragen Lief! Klinkt goed inderdaad, was bang dat het misschien te cowboy werd door een skinny jeans maar met een jurkje kan natuurlijk ook prima, dank voor de tip!
live and let live
Zwarte dus, leuk!! Het zijn lage laarzen, dus daar kun je in mijn ogen meer mee combineren dan de hoge versie. Leuk op bijv: shortje, panty en trui + spijkerbroek en blouse + allerlei verschillende jurkjes!
Ik vind ze leuk en best wel tijdloos, zo in het zwart. Kan bij een skinny broek, onder een rok of jurkje, en vast ook wel onder een wijdere broek.

Sendra schijnt een onwijs goed merk te zijn. Dat je ze wel moet inlopen en misschien in het begin wat last hebt, maar als je ze eenmaal hebt ingelopen, kan je er de Nijmeegse vierdaagse op lopen. Zeggen de liefhebbers althans. Ik heb ze zelf nog niet. :-)
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Principe-Prinses schreef op 29 november 2016 @ 09:53:

Sommige vind ik wel mooi maar deze totaal niet. Ik vind ze grof, en een net-niks schoen. Het is geen westernboot en geen enkellaars.

En veel te duur.Ben 1,80m en mijn kledingstijl is ook wel 'stoer' dus was zelf opzoek naar grove laarzen! Maar snap dat niet iedereen ze mooi vindt
live and let live
quote:patsy--stone schreef op 29 november 2016 @ 09:55:

Ik vind ze leuk en best wel tijdloos, zo in het zwart. Kan bij een skinny broek, onder een rok of jurkje, en vast ook wel onder een wijdere broek.

Sendra schijnt een onwijs goed merk te zijn. Dat je ze wel moet inlopen en misschien in het begin wat last hebt, maar als je ze eenmaal hebt ingelopen, kan je er de Nijmeegse vierdaagse op lopen. Zeggen de liefhebbers althans. Ik heb ze zelf nog niet. :-)Jaa hoorde ook alleen maar goede dingen over het merk! Inlopen moet lukken, ga ook altijd door een hel met m'n dr Martens haha. Dankje voor de tips!
live and let live
spijkerjurkje met laarzen

spijkerbroek met laarzen

shortje met laarzen
Gewoon kopen dan toch?
Yes ben eruit! Heb ze besteld

Dank voor de tips allemaal!
live and let live
quote:marjaa75 schreef op 29 november 2016 @ 10:00:

Yes ben eruit! Heb ze besteld

Dank voor de tips allemaal!Gaaf!! Veel plezier ermee alvast
quote:xRSNx schreef op 29 november 2016 @ 10:07:

[...]

Gaaf!! Veel plezier ermee alvast Echt leuke outfit inspo had je gestuurd! Heb ik ook nog wat aan
Never give in
Zijn erg leuke laarzen en passen overal wel bij. Sendra laarzen heb ik jaren en zijn van zeer goede kwaliteit. Ik zou ze wel passen, want elke model valt anders. Soms vallen ze groter en soms kleiner. Inlopen is niet nodig als je de juiste maat koopt.
Ik vind ze vreselijk, maar ik geloof dat ik de enige hier ben Veel plezier ermee!
sendra is een goed westernmerk. cienfuego ook. ik heb stompneuzen van cienfuego en slangenleer van sendra.

kosten een godsvermogen, maar ik heb ze al járen en draag zelf bijna niets anders

ik wist niet dat het een trend was, ik heb ze gewoon altijd aan.

die jij laat zien zijn mij te "modieus" maar dat is smaak.
En doooooor!
Leuke laarzen en of ze trendy of niet zijn dat zou voor zo'n kwalitatief en eigenlijk tijdloos product toch niet moeten uitmaken?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Mooi! Kan altijd. Ik zou zelf voor iets meer basic gaan dus zonder de gesp.
quote:broadway schreef op 29 november 2016 @ 11:00:

sendra is een goed westernmerk. cienfuego ook. ik heb stompneuzen van cienfuego en slangenleer van sendra.

kosten een godsvermogen, maar ik heb ze al járen en draag zelf bijna niets anders

ik wist niet dat het een trend was, ik heb ze gewoon altijd aan.

die jij laat zien zijn mij te "modieus" maar dat is smaak. Zulke mooie laarzen, echt !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 29 november 2016 @ 12:23:

[...]

Zulke mooie laarzen, echt !

net trouwens even gekeken en ik denk idd dat het een trend is want "mijn" laarzen zijn ineens tientjes duurder dan toen ik ze kocht.

ik heb 379 betaald en zie ze nu voor 399 en hoger staan.

uhuh! my precious

En doooooor!
quote:pamelacourson schreef op 29 november 2016 @ 10:35:

Ik vind ze vreselijk, maar ik geloof dat ik de enige hier ben Veel plezier ermee!Nee hoor. Maar TO vind ze mooi. Lekker kopen dan.
welke maat schoen heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven