Minnaar
zondag 4 januari 2009 om 21:26
@VM, we spreken op verschillende plekken af. Bij mij thuis, bij hem thuis, bij zijn vader als die met vakantie is en hij heeft een boot waar een keer heen geweest zijn. Ik weet dat het link is om thuis af te spreken. Maar ja bij gebrek aan beter....daarom heb ik ook intresse in hotel. Hoeven we ook niet op te letten dat we sporen achter kunnen laten en hoeven niet bang te zijn dat we gestoord kunnen worden. En jullie? Of waren jullie nog niet zover gekomen? Ik kan het even allemaal niet meer volgen. Er zijn ineens zoveel nieuwe mensen hier! Haha!
zondag 4 januari 2009 om 21:26
Ik spreek mijn sv bijna iedere dag via mail, en als het mogelijk is ook via MSN of telefoon. Altijd heerlijk om haar stem te horen...
Vd valk bij SChiphol is idd redelijk bekend, ben er zelf nooit geweest. Andere hotels doen ook wel halve tarieven of gewoon een hotel zoeken met goedkoop hele nacht tarief, ben je helemaal van het gedoe af. Mijn ervaring is als jet het gewoon vraagt, nooit rare vragen, soms kijken ze je wel glimlachend aan En betaling altijd contant.
@MDR, je gaat toch niet voor een hotel heel veel omrijden? Of ben je toch vaak in die buurt?
@ Vamylena: thanks! zal wel lukken. Ervaringen uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst, haha
Vd valk bij SChiphol is idd redelijk bekend, ben er zelf nooit geweest. Andere hotels doen ook wel halve tarieven of gewoon een hotel zoeken met goedkoop hele nacht tarief, ben je helemaal van het gedoe af. Mijn ervaring is als jet het gewoon vraagt, nooit rare vragen, soms kijken ze je wel glimlachend aan En betaling altijd contant.
@MDR, je gaat toch niet voor een hotel heel veel omrijden? Of ben je toch vaak in die buurt?
@ Vamylena: thanks! zal wel lukken. Ervaringen uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst, haha
zondag 4 januari 2009 om 21:31
zondag 4 januari 2009 om 21:32
@DaDude: We wonen vrij ver uit elkaar en v/d Valk Schiphol ligt redelijk in het midden. Bovendien rij ik voor mijn werk erg veel dus dat is niet echt veel moeite.
@Petie80: Je kunt hotels ook gewoon mailen om informatie. Ik heb wel eens hotels gemailed om te vragen of kamers al vroeg beschikbaar kunnen zijn. Is vaak geen probleem.
@Petie80: Je kunt hotels ook gewoon mailen om informatie. Ik heb wel eens hotels gemailed om te vragen of kamers al vroeg beschikbaar kunnen zijn. Is vaak geen probleem.
zondag 4 januari 2009 om 21:33
Petie, zie hier http://www.hotel-bookings.nl/valk-schiphol-ned.html en dan halverwege tussen de verschillende soorten kamers
zondag 4 januari 2009 om 21:33
haha...ik heb het door dat er ineens zoveel mensen bij zijn gekomen. Ik moet ook ff wennen en weten van wie welke verhalen zijn.
Ik heb mijn 'nieuwe potentiele' sv nog nooit echt gezien, maar as dinsdag hebben we een eerste date. Het klikt al enorm met bellen smsen chatten (met cam). Heb hem ontmoet via secondlove (stond een advertorial in viva 44)
Ik heb wel een aantal jaar een andere SV gehad, maar die woont nu bij mij om de hoek. Wij spraken ookv aak thuis af en vlakbij ons werk. Werkten bij elkaar ind e buurt. Ik vind thuis afspreken ook enorm spannend. En doe dat nog niet. Eerst maar eens neutrale plekken.
@MDR jammer dat jh et nog niet weet wanneer...Dat lijkt me echt frusti!
@stewardes, waar spreek jij af....en hoeveel SV's heb jij? Dacht net te lezen dat het er meerdere waren....
Ik heb mijn 'nieuwe potentiele' sv nog nooit echt gezien, maar as dinsdag hebben we een eerste date. Het klikt al enorm met bellen smsen chatten (met cam). Heb hem ontmoet via secondlove (stond een advertorial in viva 44)
Ik heb wel een aantal jaar een andere SV gehad, maar die woont nu bij mij om de hoek. Wij spraken ookv aak thuis af en vlakbij ons werk. Werkten bij elkaar ind e buurt. Ik vind thuis afspreken ook enorm spannend. En doe dat nog niet. Eerst maar eens neutrale plekken.
@MDR jammer dat jh et nog niet weet wanneer...Dat lijkt me echt frusti!
@stewardes, waar spreek jij af....en hoeveel SV's heb jij? Dacht net te lezen dat het er meerdere waren....

zondag 4 januari 2009 om 21:41
quote:Miss thang schreef op 04 januari 2009 @ 20:22:
Xana, wat zijn we zielig, he?
Nou he?
@MDR. Wij spreken af in een b&b met veel privacy zodat we ongestoord onze gang kunnen gaan. We zien elkaar ongeveer eens per 4-6 weken omdat we ruim 200 km bij elkaar vandaan wonen maar vaak is dat wel een hele nacht.
Xana, wat zijn we zielig, he?

Nou he?
@MDR. Wij spreken af in een b&b met veel privacy zodat we ongestoord onze gang kunnen gaan. We zien elkaar ongeveer eens per 4-6 weken omdat we ruim 200 km bij elkaar vandaan wonen maar vaak is dat wel een hele nacht.