Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Google is your friend
@VM, we spreken op verschillende plekken af. Bij mij thuis, bij hem thuis, bij zijn vader als die met vakantie is en hij heeft een boot waar een keer heen geweest zijn. Ik weet dat het link is om thuis af te spreken. Maar ja bij gebrek aan beter....daarom heb ik ook intresse in hotel. Hoeven we ook niet op te letten dat we sporen achter kunnen laten en hoeven niet bang te zijn dat we gestoord kunnen worden. En jullie? Of waren jullie nog niet zover gekomen? Ik kan het even allemaal niet meer volgen. Er zijn ineens zoveel nieuwe mensen hier! Haha!
Ik spreek mijn sv bijna iedere dag via mail, en als het mogelijk is ook via MSN of telefoon. Altijd heerlijk om haar stem te horen...

Vd valk bij SChiphol is idd redelijk bekend, ben er zelf nooit geweest. Andere hotels doen ook wel halve tarieven of gewoon een hotel zoeken met goedkoop hele nacht tarief, ben je helemaal van het gedoe af. Mijn ervaring is als jet het gewoon vraagt, nooit rare vragen, soms kijken ze je wel glimlachend aan En betaling altijd contant.

@MDR, je gaat toch niet voor een hotel heel veel omrijden? Of ben je toch vaak in die buurt?

@ Vamylena: thanks! zal wel lukken. Ervaringen uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst, haha
@MDR had er idd wel eens van gehoord maar via internet nooit tegen gekomen. vd valk net even gekeken maar ook niks kunnen vinden over dagkamers.
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 21:21:

Een vraag voor de heren hier; hoe kwamen jullie eigenlijk op dit forum terecht?is te lang geleden, kan me het niet meer herinneren. maar sindsdien ben ik met enige regelmaat hier te vinden
Staat onder faq.
@DaDude: We wonen vrij ver uit elkaar en v/d Valk Schiphol ligt redelijk in het midden. Bovendien rij ik voor mijn werk erg veel dus dat is niet echt veel moeite.

@Petie80: Je kunt hotels ook gewoon mailen om informatie. Ik heb wel eens hotels gemailed om te vragen of kamers al vroeg beschikbaar kunnen zijn. Is vaak geen probleem.
Petie, zie hier http://www.hotel-bookings.nl/valk-schiphol-ned.html en dan halverwege tussen de verschillende soorten kamers
haha...ik heb het door dat er ineens zoveel mensen bij zijn gekomen. Ik moet ook ff wennen en weten van wie welke verhalen zijn.

Ik heb mijn 'nieuwe potentiele' sv nog nooit echt gezien, maar as dinsdag hebben we een eerste date. Het klikt al enorm met bellen smsen chatten (met cam). Heb hem ontmoet via secondlove (stond een advertorial in viva 44)

Ik heb wel een aantal jaar een andere SV gehad, maar die woont nu bij mij om de hoek. Wij spraken ookv aak thuis af en vlakbij ons werk. Werkten bij elkaar ind e buurt. Ik vind thuis afspreken ook enorm spannend. En doe dat nog niet. Eerst maar eens neutrale plekken.

@MDR jammer dat jh et nog niet weet wanneer...Dat lijkt me echt frusti!

@stewardes, waar spreek jij af....en hoeveel SV's heb jij? Dacht net te lezen dat het er meerdere waren....;-)
@dadude...waar sprak jij nou af met jeSV? En hoe vaak zie je haar?
@MDF, ik ga het zeker onthouden. Misschien iets voor de volgende date! Thanks!
Ik heb geen meerder sv's hoor. Spreken julie overdag of in de avond af?
Er zit gemiddeld 1 a 2 weken tussen. En we zien elkaar in verschillende steden, eigenlijk zoals het uitkomt. Wel bijna altijd in een hotel
quote:Miss thang schreef op 04 januari 2009 @ 20:22:

Xana, wat zijn we zielig, he? ;)

Nou he?

@MDR. Wij spreken af in een b&b met veel privacy zodat we ongestoord onze gang kunnen gaan. We zien elkaar ongeveer eens per 4-6 weken omdat we ruim 200 km bij elkaar vandaan wonen maar vaak is dat wel een hele nacht.
@stewardess , vroeg je dat aan mij? As dinsdag spreken we rond lunchtijd af. En de week erna staat een etentje gepland.

Wanneer zie jij je SV weer? en waar spreken jullie af?
@stew: Meestal overdag. 's Avonds is ivm met thuisfront vrijwel onmogelijk. En jij: fantaseer jij wel eens een vlucht als alibi? (als je inderdaad in het echt stewardess bent)
Lieve Xana en Miss T waarom zijn jullie zielig?? (ik ben nieuw dus ik weet no gniet zoveel van iedereen)
Nee,dat doe ik niet omdat het vluchtschema thuis bekend is.
Omdat ik mijn sv waarschijnlijk pas over een week of 3 zal zien.
aha, dus inderdaad een echte stewardess. Kun je overdag wel makkelijk afspreken?

Hoe lang duren de dates van iedereen trouwens? Uurtje of neem je ruim de tijd?
We nemen ruim de tijd en altijd in de avond.
Hihi wat zijn er toch veel stoute stiekemerds! Fiew, was ik iig niet de enige.

Heb mijn leven gebeterd, ben benieuwd of mijn minaar dat ook heeft....
wij spreken zowel overdag als 's avonds af. Als we overdag daten doen we net of we gaan werken maar hebben dan wel vrije dag genomen. En 's avonds is de smoes vaak verjaardag of feestje van werk.

Hebben jullie nog leuke smoesjes?
We nemen ruim de tijd. Doorgaan in spreken we af in de avond, en dan hebben we gelukkig een paar uur de tijd. Een hele nacht fantaseren we wel over maar is nog niet gelukt vanwege het thuisfront.
Ik heb met mijn sv al vaak een sollicitatie gesprek gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven