Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:vrolijke_frans schreef op 04 januari 2009 @ 17:12:

Off-Topic:

Vrolijke frans schud hand met MeneerDeRaaf ;)

Meneer de Raaf schudt vrolijk terug...

quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 17:42:

[...]

De tweede leerde ik kennen door een gezamelijke hobby, zeg maar.En nummer 3, 4, 5 etc? Of ben je nog bij 2?
Haha, is dit een diepte-intervieuw?
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 19:01:

Haha, is dit een diepte-intervieuw?Tja, ik ben vrij nieuwsgierig. Maar ook voor jou staat vragen vrij hoor.
xx
Kom net van msn met mijn SV, we hebben morgen toch afgesproken, hij had geen zin om te wachten tot dinsdag.

Om eerlijk te zijn ik ook niet na het gesprek

Heb al instructies gekregen voor what to wear morgen middag.

We hebben afgesproken in een hotel bij schiphol, heb ik ieder geval een lekker vooruitzicht op een paar spetterende uurtjes.
Haha, Tamara, dan weet ik wel welk hotel. Veel plezier!
Met al dat gepraat over sv's krijg ik buitengewone zin om weer eens een uitgebreide afspraak te maken. De laatste was alweer even terug en met de vakantieperiode was het ook lastiger om hitsige berichtjes uit te wisselen. Hadden meer mensen daar last van? Dan wordt januari vast een hele goede sv maand.
Ik denk het ook MeneerDeRaaf, het is hier ook al aardig druk voor een zondag.
Als alle sv's de krachten bundelen slepen we zonder problemen het hotelwezen door de kredietcrisis.
't is hier idd druk.... pfoe!

Welkom aan alle nieuwelingen, gezellig!

@Toy, tja, ben echt weer aan het aftellen, door al die stomme dagen heb ik hem helemaal niet gezien..... En ik wil wel weer een keer
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 19:38:

Ik denk het ook MeneerDeRaaf, het is hier ook al aardig druk voor een zondag.

Drukte is weer over geloof ik.

Zit iedereen te msn-en/mailen/sms-en met haar/zijn sv om een date te regelen voor komende week? De mijne is trouwens offline en sms verkeer is om begrijpelijke redenen niet mogelijk tijdens gezinsuren...
Waar spreken jullie altijd af, MDR?
MDR, zat ik maar te sms'en/msn-en met hem, moet helaas nog werken...... Ik ben trouwens zelf vrijgezel, dus van mijn kant geen problemen met sms. Sv is wel gebonden.
@MDR. Een date voor komende week regelen? Was het maar waar. Ik ben bang dat ik nog wel 3 weken moet wachten voor ik mijn sv/minnaar weer ga zien.
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 20:12:

Waar spreken jullie altijd af, MDR?

Het wisselt. We hebben het wel eens in de auto gedaan, maar dan is het vinden van een rustig plekje toch wat lastig. Wel ontzettend spannend trouwens. Zeker als het gevonden plekje toch wat minder rustig is als gedacht. Vreemd genoeg is het gebrek aan rust niet belangrijk meer als de pret eenmaal is begonnen.

Meestal heeft een hotel echter toch de voorkeur. Zodra de deur dicht is (met niet storen hangertje aan de deurknop natuurlijk) kunnen we ongestoord uren in elkaar op gaan. Waarbij ik voornamelijk de letterlijke kant voor mijn rekening neem.

En waar spreek jij af? Heb je trouwens een date in het vooruitzicht?
Xana, wat zijn we zielig, he? ;)
quote:Miss thang schreef op 04 januari 2009 @ 20:17:

MDR, zat ik maar te sms'en/msn-en met hem, moet helaas nog werken...... Ik ben trouwens zelf vrijgezel, dus van mijn kant geen problemen met sms. Sv is wel gebonden.

Ik zit niet te werken, maar wel te balen dat ze niet op msn is. Maar goed, dat hoort allemaal bij het sv-schap nietwaar? Mijn sv heeft net als ik een gezin en dus kan ik haar lang niet altijd bereiken.

Erg lastig hoor, als je daar toevallig (zoals nu!) net wel vreselijke behoefte aan hebt. Maar ik neem aan dat ik jullie daar niets over hoef te vertellen.
quote:xana schreef op 04 januari 2009 @ 20:19:

@MDR. Een date voor komende week regelen? Was het maar waar. Ik ben bang dat ik nog wel 3 weken moet wachten voor ik mijn sv/minnaar weer ga zien.Het is natuurlijk wel extra lekker als het eenmaal zover is nietwaar? Waar spreken jullie meestal af?
Ik ga even msnen....
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 20:29:

Ik ga even msnen....Met je sv? Is die online? Ben jaloers.
Stew

MDR, tja, ik vind het geloof ik niet zo erg dat ik sv in het weekend niet kan bellen (van hem mag het trouwens wel, maar ik doe het gewoon niet). Heb verder door de week verschrikkelijk veel contact met hem, spreken elkaar dagelijks op msn, wat vaak uitloopt op even in de auto stappen en elkaar toch nog even zien, omdat we het niet meer houden
Jij hebt het goed voor elkaar zeg. Contact is bij mij een stuk lastiger. Thuis is er lang niet altijd gelegenheid en ook op mijn werk kan het lang niet altijd en we wonen aardig ver uit elkaar.

Aan de andere kant is het misschien ook goed ook, want het moet een hobby blijven he?
haha, je kan maar een hobby hebben!

Is tussen ons ook zo 'gegroeid' hoor, en hij werkt met weinig andere mensen om zich heen, vandaar dat msn voor hem ook geen probleem is (ik ben freelancer). En omdat er weinig mensen bij hem op kantoor werken, wil dat kantoor na vijven nog wel eens snel leeg lopen, wat ons de gelegenheid geeft om..... Nou ja, je weet wel!
Ik kan het me levendig voorstellen. Zeker op dit moment, want ik zit me hier toch een partij zin in haar te hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven