Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 10 november 2016 om 23:16
quote:Keukenkast schreef op 09 november 2016 @ 21:55:
[...]
Dat laatste vind ik nog het ergste!!
Ja of deze dan... gister wilde ik bijna in mijn roze pyama naar de appie, en nu heb ik een ruime voorraad en nou wil ik het niet meer....
Echt ik word soms zo moe van mezelf... net zo onmogelijk als poeslief
En mijn leven heeft geen zin meer... laatste aflevering van Louisa en Rosanna
[...]
Dat laatste vind ik nog het ergste!!
Ja of deze dan... gister wilde ik bijna in mijn roze pyama naar de appie, en nu heb ik een ruime voorraad en nou wil ik het niet meer....
Echt ik word soms zo moe van mezelf... net zo onmogelijk als poeslief
En mijn leven heeft geen zin meer... laatste aflevering van Louisa en Rosanna
woensdag 23 november 2016 om 18:39
ja
pfft kijk wel maar bijna alles wat ik heb heb ik al een keer aangehad
nah chef was niet zo heel boos, maar begon wel een beetje te mopperen dus heeft me van het rooster gehaald waardoor ik dus maar 1 dag werk
what is de probleem? oh die van mij gedraagt zich keurig de laatste tijd hij eist alleen wel dracula's kussen op nachts maar is ook tevreden met een midden plek
pfft kijk wel maar bijna alles wat ik heb heb ik al een keer aangehad
nah chef was niet zo heel boos, maar begon wel een beetje te mopperen dus heeft me van het rooster gehaald waardoor ik dus maar 1 dag werk
what is de probleem? oh die van mij gedraagt zich keurig de laatste tijd hij eist alleen wel dracula's kussen op nachts maar is ook tevreden met een midden plek