Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 20:32:

Nou die mod reageert wel een beetje erg aangebrand hoor, na welgeteld één offtopic bericht. En hij/zij spreekt ook al van een Kwestie, dus je zou haast zeggen dat er toch ergens poep aan de knikker is.Massaal staffen wegens akelige toon en versterken van negatieve en onveilige sfeer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
even in het algemeen (om on topic te blijven)

Tjezus, wat vals
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 20:41:

[...]

ze doen wel uitspraken over bans, zie het bantopic. Ze willen er geen discussie over voeren bedoelen ze denk ik.Nou ja, de mod typt zelf dat ze geen uitspraken doen over bans OF andere forummers. Een uitspraak doen over een ban van een andere forummer kan dan dus niet. En als ze bedoelen te schrijven dat ze er niet over in discussie willen gaan, zou ik zeggen: schrijf dat dan. Dan ben je helder.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
En als de sfeer hier al verpest wordt momt dat door hun eigen onnavolgbare ban/staf beleid.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 20:46:

Waar wordt de sfeer dan al dagen verpest?

Geen idee.

Ik zie niks anders dan anders op het forum.
quote:MevrouwJack schreef op 29 november 2016 @ 20:45:

[...]

Dat ís ook een gore gewoonte

[afbeelding]
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 20:46:

Waar wordt de sfeer dan al dagen verpest?Goeie vraag. Maar ja, je mag hem niet stellen he?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 20:47:

[...]

In het modteam denk ik.

[...]

In het modteam denk ik.Daar kan ik me iets bij voorstellen
N.v.t
quote:BridgetteDubois schreef op 29 november 2016 @ 20:42:

[...]

Familie wel ja. Ik was 19 en pas 1 jaar samen met vriend die toen 23 was. Ik studeerde nog en hij werkte en we woonden allebei nog bij ouders in. Dus ja het was wel duidelijk dat het niet gepland was.

We zijn er toen met zijn allen keihard voor gegaan omdat vriend en ik er super blij mee waren. Alles was nog voor de geboorte op de rit en nu zijn we bijna 8 jaar verder .

Verder heeft ook werkelijk niemand er wat mee te maken hoor. Mensen proberen het vaak wel; "goh dan ben je ook jong moeder geworden zeg?". Jaren geleden had ik dan het gevoel dat ik mezelf moest verantwoorden en dan zei ik dus soms tegen volstrekt onbekenden dat mijn kind niet gepland was. Dat voelde zo rot en zo naar, ik doe dat niet meer. Het gaat ze gewoon niks aan. Bovendien waren ze ontzettend gewenst en gaat alles hartstikke goed.

Wel stoer dat je op zo'n jonge leeftijd al een gezin kon oprichten.

Ik probeer niet naar leeftijden te kijken. Schoonzus en ik zijn even oud (ik ben 14 dagen ouder), schoonzus is een fantastische moeder terwijl ik (nog steeds) geen kamerplant in leven kan houden.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:feow schreef op 29 november 2016 @ 20:48:

[...]

Massaal staffen wegens akelige toon en versterken van negatieve en onveilige sfeer.Zo weinig woorden, en zo raak. Kun jij niet onze forumdichter worden?
Dubbel
N.v.t

[...]

In het modteam denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
oh.. ik maak me nergens druk om hoor
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:DorothyParker schreef op 29 november 2016 @ 20:54:

[...]

Wel stoer dat je op zo'n jonge leeftijd al een gezin kon oprichten.

Ik probeer niet naar leeftijden te kijken. Schoonzus en ik zijn even oud (ik ben 14 dagen ouder), schoonzus is een fantastische moeder terwijl ik (nog steeds) geen kamerplant in leven kan houden.Dat kan ik ook niet, haha. Maar ik snap wel wat je zegt hoor. Leeftijd zegt lang niet alles.
Ik wil niet veel zeggen, maar er is een paar dagen een slechte sfeer en wie was er een paar dagen niet?

Nou?

Nou?

Maar ik zeg niets verder.
quote:barbaracartland schreef op 29 november 2016 @ 21:00:

Ik wil niet veel zeggen, maar er is een paar dagen een slechte sfeer en wie was er een paar dagen niet?

Nou?

Nou?

Nou?

Nou?

Maar ik zeg niets verder.Je kunt je beter afvragen wie er wel waren.

Nou?

Nou?

Maar ik zeg niets verder.de forumkoningin. Die doet een kroegentocht met de belgen
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 20:55:

A. ze hebben onzekerheid en angst gecreëerd doordat ze bannen uitdelen vanwege te veel staffen.

B. Ze weigeren duidelijkheid te scheppen over de rede waarom. Terwijl ze bij een ander wel zeggen dat een ban blijft.

C. Dat je kan verwachten dat je zomaar geband wordt wanneer zij daar zin in hebben.Wat is er anders dan anders dan?

Nou?

Nou?

Hatsetats!

En.. mag ik door voor de koelkast?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:BridgetteDubois schreef op 29 november 2016 @ 20:58:

[...]

Dat kan ik ook niet, haha. Maar ik snap wel wat je zegt hoor. Leeftijd zegt lang niet alles.Ik ben al fier dat ik mijn kat in leven kan houden (gelukkig maakt ze veel lawaai wanneer ze honger heeft ), maar voel nog niet de noodzaak om het te gaan testen met een kind
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 21:02:

[...]

Je kunt je beter afvragen wie er wel waren.Ik probeer de stemming een beetje op te kalefateren met een flauw grapje. Ik kan heel slecht tegen ruzie en onenigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven