The Walking Dead: Hot Diggity Dog!
maandag 28 november 2016 om 17:30
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
"I'm not in charge anymore. Negan is."
- Rick Grimes
En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:
Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Links
Comics
Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 29 november 2016 om 23:14
quote:Stofmuis schreef op 29 november 2016 @ 17:51:
Ik plaats het hier ook even, vond het toch wel leuk! Vandaag ging ik voorlichting geven op een MBO-school. Voorin de klas zat een enorme, brede, roodharige jongen. Nog net geen druipsnor zeg maar En maar de hele tijd een grote waffel he! Ik voelde me Negan die zich in moest houden om niet te knuppelen.
En het mooiste van alles: achteraf bleek die jongen Glenn te heten
Het eerste dat ik dacht was ook: dit moet ik aan de bakvissen vertellen straks!He he
Ik plaats het hier ook even, vond het toch wel leuk! Vandaag ging ik voorlichting geven op een MBO-school. Voorin de klas zat een enorme, brede, roodharige jongen. Nog net geen druipsnor zeg maar En maar de hele tijd een grote waffel he! Ik voelde me Negan die zich in moest houden om niet te knuppelen.
En het mooiste van alles: achteraf bleek die jongen Glenn te heten
Het eerste dat ik dacht was ook: dit moet ik aan de bakvissen vertellen straks!He he
dinsdag 29 november 2016 om 23:16
quote:mamsvan schreef op 29 november 2016 @ 20:07:
Hoi bakvissen
Ik ben er ook weer
Heb vannacht gedroomd over de aflevering.
Alleen waren jullie boos op mij want ik wou negan niet vrij laten daardoor was deze afl saai en ik ging mijn berichten na zoeken en mijn droom en jullie lachte mij uit en de droom deed lang ... quote:mamsvan schreef op 29 november 2016 @ 20:08:
En zq en catnip zeiden steeds kattig je zei het wel.. Jij hebt negan in je sex en wijn kelder
Hoi bakvissen
Ik ben er ook weer
Heb vannacht gedroomd over de aflevering.
Alleen waren jullie boos op mij want ik wou negan niet vrij laten daardoor was deze afl saai en ik ging mijn berichten na zoeken en mijn droom en jullie lachte mij uit en de droom deed lang ... quote:mamsvan schreef op 29 november 2016 @ 20:08:
En zq en catnip zeiden steeds kattig je zei het wel.. Jij hebt negan in je sex en wijn kelder
woensdag 30 november 2016 om 09:58
woensdag 30 november 2016 om 10:56
quote:dolfje schreef op 30 november 2016 @ 10:49:
In dacht dat ik ergens gelezen heb dat Fear pas in 2017 terug komt.
O wacht wat raar
ik dacht dat we nog een helft van seizoen 2 moesten, maar ik zie nu dat het seizoen 3 wordt,
en gezien seizoen 2 ook in april begon zal dat dit jaar ook wel in 2017 zijn
jammer
maar niet gevreesd voor mij
ik ga zodra TWD is afgelopen, de eerste 3 afleveringen van outsiders kijken en ook de vlaamse serie cordon komt terug dus heb voorlopig weer serie,
In dacht dat ik ergens gelezen heb dat Fear pas in 2017 terug komt.
O wacht wat raar
ik dacht dat we nog een helft van seizoen 2 moesten, maar ik zie nu dat het seizoen 3 wordt,
en gezien seizoen 2 ook in april begon zal dat dit jaar ook wel in 2017 zijn
jammer
maar niet gevreesd voor mij
ik ga zodra TWD is afgelopen, de eerste 3 afleveringen van outsiders kijken en ook de vlaamse serie cordon komt terug dus heb voorlopig weer serie,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 30 november 2016 om 11:28
Nou ik ben ook niet echt te spreken over dit seizoen. Vind het nog steeds wel vermakelijk, maar het echte wachten op afleveringen is er voor mij wel af. Heb zelfs al 2 weken de aflevering pas op woensdag bekeken
Ben nog wel benieuwd of de volgende afleveringen me meer kunnen pakken, dus ik hou nog even vol
Ben nog wel benieuwd of de volgende afleveringen me meer kunnen pakken, dus ik hou nog even vol
woensdag 30 november 2016 om 11:55
Sorry
Maar ik vind het apart om de helft van een seizoen te bestempelen met saai, ook niet echt te spreken over de afleveringen..
Of iets ander in die trant want er zijn best veel dingen gebeurd wat veranderingen aanbrengt voor de rest van de serie verloop
Ik vond het fijn dat de groep een nederlaag kreeg want ze waren arrogant, het slaafse nu vind ik horen nu, ik vind het fijn om te zien dat er meer groepen zijn en dat die in dit seizoen te voorschijn komen,
En dit zeg ik niet omdat ik als een Queen bakvis Negan/jdm in een sex en wijn kelder wil maar had het ook gezegd als Robert de niro negan had vertolkt
Sorry ik kan echt de commentaar op de seizoen hoe die nu verloopt niet begrijpen
Maar ik vind het apart om de helft van een seizoen te bestempelen met saai, ook niet echt te spreken over de afleveringen..
Of iets ander in die trant want er zijn best veel dingen gebeurd wat veranderingen aanbrengt voor de rest van de serie verloop
Ik vond het fijn dat de groep een nederlaag kreeg want ze waren arrogant, het slaafse nu vind ik horen nu, ik vind het fijn om te zien dat er meer groepen zijn en dat die in dit seizoen te voorschijn komen,
En dit zeg ik niet omdat ik als een Queen bakvis Negan/jdm in een sex en wijn kelder wil maar had het ook gezegd als Robert de niro negan had vertolkt
Sorry ik kan echt de commentaar op de seizoen hoe die nu verloopt niet begrijpen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 30 november 2016 om 12:35
quote:mamsvan schreef op 30 november 2016 @ 11:55:
Sorry
Hoewel ik de laatste aflevering echt doodsaai vond, vind ik de verhaallijn geweldig. Ik verwacht ook echt dat dit seizoen uiteindelijk het beste tot nu toe blijkt.
Sorry
Hoewel ik de laatste aflevering echt doodsaai vond, vind ik de verhaallijn geweldig. Ik verwacht ook echt dat dit seizoen uiteindelijk het beste tot nu toe blijkt.
woensdag 30 november 2016 om 13:31
quote:dolfje schreef op 30 november 2016 @ 13:20:
Ik vind dit seizoen niet perse slechter dan de vorige maar wel minder spannend omdat het nieuwe er nu wel van af is.
Oh echt?
Ik vind het juist heel spannend!
Wat gaat er gebeuren met Daryl?
Wat gaan Carl en Jesus doen?
Is Rick nu echt gebroken of toch niet?
Kan Michonne zich inhouden?
Neemt Maggy de macht over in Hilltop?
Wanneer vertelt Tara dat ze weet waar ze wapens kan vinden?
En zo kan ik er nog wel een paar bedenken...
Gek eigenlijk, dat je hetzelfde, zo anders kan beleven!
Ik vind dit seizoen niet perse slechter dan de vorige maar wel minder spannend omdat het nieuwe er nu wel van af is.
Oh echt?
Ik vind het juist heel spannend!
Wat gaat er gebeuren met Daryl?
Wat gaan Carl en Jesus doen?
Is Rick nu echt gebroken of toch niet?
Kan Michonne zich inhouden?
Neemt Maggy de macht over in Hilltop?
Wanneer vertelt Tara dat ze weet waar ze wapens kan vinden?
En zo kan ik er nog wel een paar bedenken...
Gek eigenlijk, dat je hetzelfde, zo anders kan beleven!