Mode & Beauty alle pijlers

Oorwarmers

30-11-2016 15:25 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft sinds kort oorwarmers. In de ochtend is het best koud op de fiets naar school.

Ik deed ze voor de grap op, en ze zitten inderdaad heerlijk warm!

Ik voelde mij alleen niet prettig met die dingen op. Was dan wel een heel felle kleur...

Vinden jullie oorwarmers voor volwassenen kinderachtig?
Ja ik vind ze er belachelijk uit zien.

Ik draag zelf een hoofdband van fleece, ook niet geweldig maar iets minder opvallend.
Hooguit als ze roze met glitters en Minnie Mouse zijn maar dan nog; als iemand dat leuk vind lig ik er niet wakker van.

Het gaat erom dat je oren warm zijn als je dat prettig vind, niet om hoe het eruit ziet

Neem aan dat je ze op je werk af zet, als je ze dan op zou houden zou het ook weer vreemd zijn haha- ongeacht de kleur lol.
Wat kan jou het schelen?, lekkere warme oren is heel wat waard......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zou er niet vreemd van opkijken, tenzij het inderdaad duidelijk kindermodellen zijn. Gewoon doen, of een winterhaarband als alternatief.
Tenzij je ergens op een besneeuwde berg met -25 tot je oren in de sneeuw staat vind ik het onmogelijk stom.

Ik zet gewoon een muts op.

Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen bal uit wat wij er van vinden.
Door dit topic ben ik trouwens wel meteen mijn haarband gaan zoeken en klaar leggen voor morgenvroeg dus sowieso bedankt TO.
Nou ik draag echt wel oorwarmers hoor. Ze zijn wel donker van kleur en mijn haar ook, maar je ziet het nog wel zitten en het ziet er inderdaad ontzettend kneuzig uit. Maar ik moet een half uur fietsen en ik krijg heel snel pijn aan mijn oren dus ik draag ze gewoon. Overigens draag ik ze ook voor de wind, kan niet tegen het gevoel in mijn oren en dan zet ik ze op. Muts is toch niet hetzelfde.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik zou ze wel gewoon dragen, ik heb ook altijd hele pijnlijke oren in de kou en van een muts word mijn hoofd altijd zo warm dat ik het niet fijn vind.
Sommige wel.
Ik vind ze leuk! Ik oorwarmers. Beter dan een muts, daar gaat je haar zo raar van staan.

Je ziet tegenwoordig toch ook van die hele grote koptelefoons (Raarrrr woord?!) op? Dan vind ik oorwarmers helemaal zo gek nog niet.

Ik heb zwarte trouwens.
Ik hou van oorwarmers! Ik krijg snel heel erg last van mijn oren, vooral wanneer het heel erg hard waait, en een muts is dan echt niet genoeg. Ik draag dan lekker een muts met daaroverheen nog oorwarmers. Niet mis mee en alles is beter dan de hele dag oorpijn hebben.
Ik heb zwart haar en zwarte oorwarmers. Valt bijna niet op, zijn mooi plat. Ik heb echt geen mutsenhoofd, maar moet wel mijn oren bedekt hebben ivm terugkomende oorontstekingen. Wat mij betreft ideaal.
Ik heb ooit hele foute oorwarmers gehad; ze hadden een vachtje. Zaten fantastisch en als puber kwam ik ermee weg.

Ansich dus gewoon lekker dragen, maar dan een bescheiden modelletje. Zonder vachtje, gekke kleuren of glitters dus.
quote:Asinum schreef op 30 november 2016 @ 15:59:

Ik vind ze leuk! Ik oorwarmers. Beter dan een muts, daar gaat je haar zo raar van staan.

Je ziet tegenwoordig toch ook van die hele grote koptelefoons (Raarrrr woord?!) op? Dan vind ik oorwarmers helemaal zo gek nog niet.

Ik heb zwarte trouwens.Met een koordje aan de oorwarmers is het net een fluffy koptelefoon.
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Maakt mij niet uit of ik er stom uitzie of niet, als ik maar geen koude oren krijg. Dus ik draag ook oorwarmers. Dat vind ik echt vreselijk, koude oren. Toen ik jonger was kon ik mij er wel druk om maken hoor, hoe ik er uit zag. Nu niet meer. Heerlijk. (en zo oud ben ik nou ook weer niet)
Oerlelijk! Maar wat kan jou dat schelen, wel lekker warm!
quote:dolfje schreef op 30 november 2016 @ 15:31:

Ja ik vind ze er belachelijk uit zien.

Ik draag zelf een hoofdband van fleece, ook niet geweldig maar iets minder opvallend.

Ik was alle gene voorbij, zie er heel raar uit met een muts op. En oorwarmers vind ik onhandig met mijn koptelefoontje en een echte koptelefoon wil ik niet (zeur zeur).

Dus zo'n haarband is ideaal en die van fleece zijn echt het beste! Die wollen verschuiven en zijn vaak net te klein.
quote:tantejo schreef op 30 november 2016 @ 16:23:

Maakt mij niet uit of ik er stom uitzie of niet, als ik maar geef koude oren krijg. Dus ik draag ook oorwarmers. Dat vind ik echt vreselijk, koude oren. Toen ik jonger was kon ik mij er wel druk om maken hoor, hoe ik er uit zag. Nu niet meer. Heerlijk. (en zo oud ben ik nou ook weer niet)

Toen we in de buurt van school aankwamen, deed dochter ze gelijk af. Op de vraag waarom antwoordde ze dat ze het een beetje gek vindt

Een muts vind ik niets.. Blijven mijn oren koud mee. En die haarband is inderdaad vaak te klein.. Misschien maar gewoon een zwarte kopen.. Ik zie eigenlijk nooit dames met oorwarmers..
Ik zie de oorwarmers hier in Amsterdam bij de hippe types. Twintigers.

Als je het type ervoor bent vind ik het wel geinig.

Bij een degelijke huisvrouw met een kort moederkapsel vind ik het niet leuk staan.

Maar dat vind ik de haarband ook niet.

De haarband zie ik vaak bij vrouwen met een ANWB-jas. Lekker makkelijk voor op de fiets.

Ik vind een leuke (dus niet met poespas eraan) muts of hoedje het leukst.
Ik draag ze ook gewoon. Krijg altijd oorpijn door de wind als het wat kouder is en een muts of band helpt niet voldoende, daar waait toch wat doorheen. Dus ik heb oorwarmers, wel zwarte zonder kinderachtige dingetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven