yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 22:41
quote:shining schreef op 04 januari 2009 @ 22:32:
Ik vind de opmerking 'harde buiken' altijd zo grappig.
Harde buikEN?
Je hebt toch maar één buik? En die is hard of zachr. Zo simpel is het
Dat denk jij! Maar wat als die buik eerst hard, dan weer zacht, dan weer hard, dan weer zacht en dan weer hard wordt? Heb je dan één harde buik gehad of drie?
(Supersmollie is uitgesloten van deelname. )
Ik vind de opmerking 'harde buiken' altijd zo grappig.
Harde buikEN?
Je hebt toch maar één buik? En die is hard of zachr. Zo simpel is het
Dat denk jij! Maar wat als die buik eerst hard, dan weer zacht, dan weer hard, dan weer zacht en dan weer hard wordt? Heb je dan één harde buik gehad of drie?
zondag 4 januari 2009 om 22:42
zondag 4 januari 2009 om 22:44
quote:Yamuna schreef op 04 januari 2009 @ 19:30:
heb net het weerbericht gezien ... tering t word heeel koud komende week !
Lieve schat, wel eens van het kraambed gehoord? Dat is gewoon je eigen bed hoor, daar niet van. Maar daar kom je als kraamvrouw dus gewoon niet uit.
Wat voor weer het wordt de komende week doet dus niet ter zake.
heb net het weerbericht gezien ... tering t word heeel koud komende week !
Lieve schat, wel eens van het kraambed gehoord? Dat is gewoon je eigen bed hoor, daar niet van. Maar daar kom je als kraamvrouw dus gewoon niet uit.
Wat voor weer het wordt de komende week doet dus niet ter zake.
zondag 4 januari 2009 om 22:46
quote:qwertu schreef op 04 januari 2009 @ 22:41:
[...]
Nog steeds 1 buik
Als ik misselijk ben en na tien minuten niet meer en daarna, na een half uur weer misselijk en dat gaat weer o ver. Heb ik dan 1 buik gehad of 3?
Nou? Hè?
[...]
Nog steeds 1 buik
Als ik misselijk ben en na tien minuten niet meer en daarna, na een half uur weer misselijk en dat gaat weer o ver. Heb ik dan 1 buik gehad of 3?
Nou? Hè?
zondag 4 januari 2009 om 22:48
maandag 5 januari 2009 om 05:13
vannacht wederom veel harde buiken gehad, of hoe je het noemen wilt mijn buik is vaak hard geweest..
tot aan het onaangename aan toe.
Ik heb hoe verrassend naast psychologie magazine de viva in mn tas gedaan ... anders ga ik jullie zo missen
Ik vind het reuzespannend allemaal!
al vind ik wel dat yammini me met zijn/ haar rare fratsen me heel vroeg me bed uit stuurt !
tot aan het onaangename aan toe.
Ik heb hoe verrassend naast psychologie magazine de viva in mn tas gedaan ... anders ga ik jullie zo missen
Ik vind het reuzespannend allemaal!
al vind ik wel dat yammini me met zijn/ haar rare fratsen me heel vroeg me bed uit stuurt !
maandag 5 januari 2009 om 06:03
Iedereen hartelijk dank voor de succeswensen .
Alles staat bij de deur , we zijn klaar voor de strijd.
nog even afscheid genomen van mijn mooie buik.
als yamuna weg en als yammamma terug ...
drie jaar en twee maanden geleden begonnen we met ons kinderwens ... en nu gaat ons grootste wens realiteit worden ...
ik voel me als een klein kind voor pakjes avond
drie jaar en twee maanden geleden begonnen we met ons kinderwens ... en nu gaat ons grootste wens realiteit worden ...
ik voel me als een klein kind voor pakjes avond
maandag 5 januari 2009 om 07:23
maandag 5 januari 2009 om 07:31
quote:Yamuna schreef op 05 januari 2009 @ 06:03:
[afbeelding]
ik voel me als een klein kind voor pakjes avond Mooi bericht!! Heel veel succes vandaag!!!
[afbeelding]
ik voel me als een klein kind voor pakjes avond Mooi bericht!! Heel veel succes vandaag!!!