Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook alleen even zwaaien... zó moe! Dus vroeg
The owls are not what they seem
Trusten Dolfje en Lady.
Fantastisch plaatje, Kittens

De kinderen hebben me blijkbaar aangestoken. Ik heb de hele dag voor pampus op de bank gelegen.
Ik zwaai ook even. Druk met surprise en gedicht voor school. Maar het komt goed
Hoi

Ik ben nog steeds brak. De jongste knapt iets op, dus ik ga straks wel met hem naar zijn therapeut, maar naar school is nog wat teveel gevraagd. Misschien kan hij vanmiddag aan zijn surprise werken. Moet ik wel nog wat dozen scoren bij de tl-licht-hel.
Goedemorgen. Was al ruim voor de wekker wakker en man is al sinds een uur of 4 wakker..

Dadelijk collega's zien dat is het leuke van terug komen van vakantie en weer gaan beginnen.

Ik ben net op de weegschaal gaan staan voor het eerst en wonder boven wonder ben ik dus nog exact hetzelfde gewicht. Zaterdag gaan we ons inschrijven bij de sportschool want er moet sowieso wel wat af en anders zit ik de hele winter stil dat is ook niet de bedoeling..

Fijne dag en iedereen succes met surprises maken etc.
Mogguh

Ik ben al een dik uur in het ziekenhuis voor wat onderzoekjes.

Ereader mee met de nieuwe Harry Potter en dekentje over ik maak er een relaxdagje van.
Goedemorgen.

Onderzoekjes voor wat Puss? Succes!
Goedemorgen.

Boots, alles goed?

Hier zijn de boodschappen binnen, en heb ik mezelf opgelegd om even op mijn kont te gaan zitten en thee te drinken ipv "even dit doen, oja, ook even dat doen en dan kan ik gelijk zus doen en daarna zo"

Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen!

Vroeg naar bed gaan was een goed idee, maar vervolgens middenin de nacht anderhalf uur wakker liggen dan weer niet. Kortom, nog steeds niet uitgerust. Vannacht maar weer een nieuwe poging.

Sterkte vandaag Puss!

Dolfje, wat knap dat je niet aangekomen bent! Ik was een kilo aangekomen, met een best actieve vakantie en weinig gesnoep. Nog geen idee waarvan... Vanavond m'n sportschoolpasje maar weer eens gaan zoeken, morgen wellicht even sporten dan.

Werk ze Dolfje en anderen!
The owls are not what they seem
Met mij is gelukkig alles prima hoor. Als alles vandaag goed gaat gaat mijn ene nier ergens anders wonen en dat wordt onderzocht.
Wol doe als ik (maar dan zonder naalden in je arm) Zitten, dekentje, boek.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 december 2016 @ 09:14:

Met mij is gelukkig alles prima hoor. Als alles vandaag goed gaat gaat mijn ene nier ergens anders wonen en dat wordt onderzocht.Wow, heftig Boots. Wat goed dat je dat doet, dat vind ik moedig.

Met mij is gelukkig alles prima hoor. Als alles vandaag goed gaat gaat mijn ene nier ergens anders wonen en dat wordt onderzocht.

Spannend Puss, het gaat er dus hopelijk toch van komen? Fijn als je dat kunt doen, niet fijn voor degene die die nier nodig heeft.

Sterkte.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 december 2016 @ 09:16:

Wol doe als ik (maar dan zonder naalden in je arm) Zitten, dekentje, boek.Ja, ga ik zo ook doen, de ditjes en datjes doe ik morgen wel weer. Vanmiddag lekker wandelen, heb ik zin in, buiten, frisse lucht, lekker bewegen.
Goeiemorgen allemaal.

Heerlijk geslapen vannacht! Ik word straks opgehaald door een vriendin en we gaan samen met nog een vriendin gezellig uitgebreid lunchen in Alkmaar. Even bijkletsen, ik heb er zin in!

Puss wat onwijs goed van jou!! Ik zie het momenteel van dichtbij gebeuren; een vriendin van me heeft een nier nodig en er zijn nu twee donoren beschikbaar. Ene is haar man maar hij is geen perfecte match, ander is iemand die ze een paar jaar geleden op vakantie heeft ontmoet (vrouw). Ze hebben contact gehouden en deze vrouw heeft zich spontaan als donor gemeld. Zo ontzettend lief!

Dolfje wat knap dat je niks bent aangekomen! Werkse vandaag.

Lady ik hoop dat je vannacht beter slaapt.

Yasmijn hoe gaat het met je pols? Lukt het wat zonder gips?

En gezellig dat je even om de hoek komt kijken TH, succes met je surprises

Fijne dag allemaal meiden
Jemig Puss, dat is niet niks, hopelijk is alles in orde!

Wollie: heel goed dat je jezelf gewoon met thee op de bank plant en straks gaat wandelen. Moet ik ook doen, alleen zit ik op mijn werk.

Mijn dochter heeft superhard gewerkt aan haar surprise, maar het laatste stukje moet ik doen vanavond. Zou ik gisteren doen, maar toen werd ik vreselijk ongesteld, dus dat ging niet door. Dus nu móet het vanavond af en goed....

Gisteren 1 minuut van het programma 'Een dubbeltje op zijn kant' gezien, maar meteen uitgezet. Mijn man heeft nog altijd geen werk en is nu een jaar thuis. Hij krijgt nog één jaar WW. Op zich is dat nog even, maar de tijd gaat zo snel. En voor je het weet zit je zelf in zo'n programma. Dus dat kwam even te dichtbij.... Maar goed, mijn glas is nog altijd vaker halfvol dan halfleeg, dus ook nu probeer ik optimistisch te blijven.

Met mij is gelukkig alles prima hoor. Als alles vandaag goed gaat gaat mijn ene nier ergens anders wonen en dat wordt onderzocht.Wow Boots, wat mooi!
Life is short. Eat dessert first.
Heftig Puss. Een collega van mij heeft het gedaan voor zijn moeder.

Woll, kalm aan.

Hunnie

Zonder gips vind ik eng. Kan wel beter typen maar ik voel het wel. En de brace doe ik eraf als ik douche of badder. Ik weet niet hoe snel ik hem naderhand weer om wil doen. Voelt beter en veiliger.

Met mij is gelukkig alles prima hoor. Als alles vandaag goed gaat gaat mijn ene nier ergens anders wonen en dat wordt onderzocht.Jeetje wat mooi.
Puss, je bent een kanjer
Prrrr, mauw miawwwww.
Leeuwin, beterschap

Hunnie
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Hunniebunnie schreef op 01 december 2016 @ 09:47:

Jemig Puss, dat is niet niks, hopelijk is alles in orde!

Wollie: heel goed dat je jezelf gewoon met thee op de bank plant en straks gaat wandelen. Moet ik ook doen, alleen zit ik op mijn werk.

Mijn dochter heeft superhard gewerkt aan haar surprise, maar het laatste stukje moet ik doen vanavond. Zou ik gisteren doen, maar toen werd ik vreselijk ongesteld, dus dat ging niet door. Dus nu móet het vanavond af en goed....

Gisteren 1 minuut van het programma 'Een dubbeltje op zijn kant' gezien, maar meteen uitgezet. Mijn man heeft nog altijd geen werk en is nu een jaar thuis. Hij krijgt nog één jaar WW. Op zich is dat nog even, maar de tijd gaat zo snel. En voor je het weet zit je zelf in zo'n programma. Dus dat kwam even te dichtbij.... Maar goed, mijn glas is nog altijd vaker halfvol dan halfleeg, dus ook nu probeer ik optimistisch te blijven.Ik hoop dan in zo'n situatie als in het programma, of eigenlijk liever niet natuurlijk. Maar al je al in die situatie komt, dan hoef je je natuurlijk niet op te geven. En als je je opgeeft, dan doe je nog niet mee. De makers kiezen vooral die gezinnen waar de schulden zijn ontstaan door overconsumptie, dat is namelijk het gemakkelijkst aan te pakken in die paar weken. (De terugval na een paar maanden filmen ze niet meer)
quote:MissWollstonecraft schreef op 01 december 2016 @ 09:19:

[...]

Ja, ga ik zo ook doen, de ditjes en datjes doe ik morgen wel weer. Vanmiddag lekker wandelen, heb ik zin in, buiten, frisse lucht, lekker bewegen.Goed!! En het is lekker weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven