Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 december 2016 om 16:25
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 16:22:
[...]
Lijkt me stug, met dit stugge gemodder.Heus niet. Gekkie slaat door en word geband, probeert keer op keer terug te komen, mailt met mods over hoe erg het allemaal niet is en dat ze verder geen contacten heeft en mag terugkomen mits ze niet de hulpverlener uithangt en geen persoonlijke vetes meer oprakelt. Einde.
[...]
Lijkt me stug, met dit stugge gemodder.Heus niet. Gekkie slaat door en word geband, probeert keer op keer terug te komen, mailt met mods over hoe erg het allemaal niet is en dat ze verder geen contacten heeft en mag terugkomen mits ze niet de hulpverlener uithangt en geen persoonlijke vetes meer oprakelt. Einde.
donderdag 1 december 2016 om 16:27
quote:Rhae schreef op 01 december 2016 @ 16:25:
[...]
Heus niet. Gekkie slaat door en word geband, probeert keer op keer terug te komen, mailt met mods over hoe erg het allemaal niet is en dat ze verder geen contacten heeft en mag terugkomen mits ze niet de hulpverlener uithangt en geen persoonlijke vetes meer oprakelt. Einde.Volgens mij krijg je hier zelfs niet met doktersverklaring iets teruggedraaid.
[...]
Heus niet. Gekkie slaat door en word geband, probeert keer op keer terug te komen, mailt met mods over hoe erg het allemaal niet is en dat ze verder geen contacten heeft en mag terugkomen mits ze niet de hulpverlener uithangt en geen persoonlijke vetes meer oprakelt. Einde.Volgens mij krijg je hier zelfs niet met doktersverklaring iets teruggedraaid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 1 december 2016 om 16:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 16:27:
[...]
Als dat het is valt ze vanzelf wel weer door de mand, lijkt me.Door de mand vallen is niet genoeg. Ik denk niet dat de moddereters haar forumgeschiedenis kennen of door gaan spitten op zoek naar gelijkenissen. Zolang ze niets banwaardigs post blijft ze.
[...]
Als dat het is valt ze vanzelf wel weer door de mand, lijkt me.Door de mand vallen is niet genoeg. Ik denk niet dat de moddereters haar forumgeschiedenis kennen of door gaan spitten op zoek naar gelijkenissen. Zolang ze niets banwaardigs post blijft ze.
donderdag 1 december 2016 om 16:30
quote:doornroosje9 schreef op 01 december 2016 @ 16:28:
[...]
Heeft Nous een ban? Dat had ik gemist. Hoelang? (Te lui om te gaan zoeken )
24 uur. Vanwege commentaar op iemands spelling. Is ook al provoceren tegenwoordig.
En die achterlijke Droppyco met haar waanbeelden mag gewoon blijven posten.
Het is krommer dan krom hier.
[...]
Heeft Nous een ban? Dat had ik gemist. Hoelang? (Te lui om te gaan zoeken )
24 uur. Vanwege commentaar op iemands spelling. Is ook al provoceren tegenwoordig.
Het is krommer dan krom hier.
donderdag 1 december 2016 om 16:31
quote:Star schreef op 01 december 2016 @ 16:30:
[...]
Het is krommer dan krom hier.Welk topic zat Nous? En waar zit Droppyco ?
[...]
Het is krommer dan krom hier.Welk topic zat Nous? En waar zit Droppyco ?
donderdag 1 december 2016 om 16:39
donderdag 1 december 2016 om 16:44
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 16:29:
[...]
Door de mand vallen is niet genoeg. Ik denk niet dat de moddereters haar forumgeschiedenis kennen of door gaan spitten op zoek naar gelijkenissen. Zolang ze niets banwaardigs post blijft ze.Maar dat komt vanzelf wel weer. Dat was bij haar vorige nicks ook altijd zo: ze begon heel braaf en gaandeweg werd het steeds maller. En dat zie je nu alweer gebeuren.
[...]
Door de mand vallen is niet genoeg. Ik denk niet dat de moddereters haar forumgeschiedenis kennen of door gaan spitten op zoek naar gelijkenissen. Zolang ze niets banwaardigs post blijft ze.Maar dat komt vanzelf wel weer. Dat was bij haar vorige nicks ook altijd zo: ze begon heel braaf en gaandeweg werd het steeds maller. En dat zie je nu alweer gebeuren.
donderdag 1 december 2016 om 16:52
quote:Star schreef op 01 december 2016 @ 16:47:
[...]
Ja, die is knotsknetter.@Droppyco mag blijven posten en jij mag haar knotsknetter en achterlijk noemen toch?
[...]
Ja, die is knotsknetter.@Droppyco mag blijven posten en jij mag haar knotsknetter en achterlijk noemen toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 1 december 2016 om 16:55
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 16:44:
[...]
Maar dat komt vanzelf wel weer. Dat was bij haar vorige nicks ook altijd zo: ze begon heel braaf en gaandeweg werd het steeds maller. En dat zie je nu alweer gebeuren.Dat dacht ik ook ja. De zus met een boel issues is inmiddels ook al weer opgedoken.
[...]
Maar dat komt vanzelf wel weer. Dat was bij haar vorige nicks ook altijd zo: ze begon heel braaf en gaandeweg werd het steeds maller. En dat zie je nu alweer gebeuren.Dat dacht ik ook ja. De zus met een boel issues is inmiddels ook al weer opgedoken.