yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Je krijgt hem/haar ook écht niet kado, Yam..
quote:steph schreef op 05 januari 2009 @ 14:27:

Ik vind het knap van Yamuna dat ze zolang kan wachten, volgens mij had ik allang een keizersnee laten maken.En dat doen ze ook op bestelling als iemand het wachten beu is...
quote:MarijeMarije schreef op 05 januari 2009 @ 14:34:

[...]

En dat doen ze ook op bestelling als iemand het wachten beu is...Dacht ik niet ech nie
absoluut niet, zit zoveel risico aan! maar kan me goed voorstellen dat je die gedachte/wens wel hebt.

Yamuna ik vind het knap dat je accepteert zoals het gaat ( je kan ook niet anders maar toch )
zolang het niet noodzakelijk is om een keizersnee uit te voeren en de kleine het eigenlijk nog wel naar z'n zin heeft binnen gaan ze echt niet "op bestelling" een keizersnee uitvoeren! Tis wel een hele operatie die aardig wat complicaties met zich mee kan brengen en het is en blijft een noodgreep.
Is het al in iemands mooie hoofdje opgekomen dat Steph gewoon een grapje maakte?

Voor we allemaal gaan schelden
668, the neighbour of the Beast
Hmm, het sarcasme was duidelijk niet leesbaar in mijn posting... Heb 2 spoedkeizersnedes gehad en ik wens Yamuna en Yammini toe via de normale weg eruit te komen.
Gelukkig Marije, doelde ook meer op de dames die erna verongelijkt reageerden

Ik geloof ook wel dat je het liever gewoon doet.

Maar het wordt wel HOOG tijd dat mini er uit komt nu....
Yammini toe laat jouw mamma en pappa toch niet langer in spanning en kom vandaag ter wereld
quote:Marels schreef op 05 januari 2009 @ 14:45:

Is het al in iemands mooie hoofdje opgekomen dat Steph gewoon een grapje maakte?

Voor we allemaal gaan schelden Dank je wel Marels.
Ok, nieuwe voorspelling: Berend wordt vannacht om eh, pak 'm beet 00:02 uur geboren!

Zet 'm op, Yam!
Ik snap ook wel dat ze niet zomaar een keizersnee doen en leuk lijkt mij anders.

Kom op Yammini, je familie wacht op je.
Zo kan ik het ook MissMara, elke keer bijstellen

En Steph, bevallen lijk mij sowieso niet grappig
Ach, ik vind het wel grappig. Je leest wel eens van vrouwen die vloeken dat ze geen keizersnee krijgen (in het heetst van de strijd kan ik me voorstellen dat je erom vraagt). Ik heb beide keren tussen de weeen door zitten vloeken toen ze zeiden dat het wel een keizersnee zou worden. Op mijn keiharde "kut" de laatste keer zei de gyn "dat zou ik ook zeggen".

En Yammini moet er inderdaad maar eens uitkomen, de spanning is nu hoog genoeg. Ik vermoed echter dat deze kleine Karel blijft zitten totdat hij verzekerd is van de forummer van de maand trofee.
quote:Marels schreef op 05 januari 2009 @ 14:58:

Zo kan ik het ook MissMara, elke keer bijstellen

En Steph, bevallen lijk mij sowieso niet grappig Ach, ik weet één ding zeker........Ik ga echt nooit bevallen.
Hier een meelezer, hoop dat je het nu snel achter de rug hebt, we hebben al een poosje niets meer vernomen. Hopelijk is iedereen al aan het genieten van de kleine Yammini.
volgens de laatste berichten is yammini er nog niet volgens mij.
Hier nog een meelezer. Ben zelf nog niet zo lang geleden bevallen van een meisje, dus ik vind het voor Yamuna vreselijk spannend. Dat afwachten duurt zo lang.
yammini, kom er maar uit, alle decemberbaby's zitten op de tribune op je te wachten. zij hebben de uitgang ook allemaal gevonden!

yam, wat knap dat je het zo over je heen laat komen, hou vol! hopelijk snel een bericht van yamminisoma dat mini eindelijk geboren is!
Ach en wee, nog geen yammini? Arme yammama en papa.... mm misschien dat ik voor straf mijn stem voor forummer van de maand intrek

(eens kijken of dreigen helpt )

Hoe dan ook: wat ik me nog kan herinneren van inleiden is dat de meeste vrouwen die 's ochtends ingeleid werden zo rond 3 tot 6 uur gingen bevallen... dus hopelijk snel nu...
Maar Extrahalo, ze ligt nog niet aan het infuus, dus kan nog even duren.
Djiezz, kom ik speciaal eerder uit mijn werk om te kijken wat het geworden is, is er nog niks

Dat onze voorspelling over Driekoningen dan toch uitkomen.

Yamminisoma, uw geduld wordt ook wel op de proeg gesteld. Doe Yammama maar de groetjes van Praadje en zeg maar dat ze opschiet, want mijn pakket kaarsen is bijna op. En het is mijn derde pakket al.
volgens mij barst ik spontaan in tranen van geluk uit als Yammini er eindelijk is...t kind weet t verdorie wel mooi te brengen, zo fashionably late haha
[quote]ringelding schreef op 05 januari 2009 @ 14:07:

pffft ik zou er al lang mee gekapt zijn op deze manier.

quote]

hihi "Yammini, laat ook maar dan! Blijf dan maar zitten ook, potverdorie!"

Maar goed, wel een volhoudertje die Yammini!
Jeetje, ik ben helemaal niet zo'n baby fan en ik zit dit topic echt met spanning in de gaten te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven