yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:Marels schreef op 05 januari 2009 @ 14:09:

Wat leuk, al die forummers die ook op het eind lopen, qua zwangerschap!

Ja heerlijk!

Nee hoor, ik klaag niet. Ik ben "pas" 39 weken en 5 dagen zwanger en word vrijdag ingeleid/keizergesneden.
Er is nog geen verder nieuws te melden, zou ik ook graag anders zien.

Heb ff een uurtje geslapen, kon die rust best gebruiken.

Straks krijg ik boedha, mag ik voor hem zorgen.

Wel fijn, dan heb ik een stukje afleiding.

En het gevoel dat ik een stukje mee kan helpen in het geheel.
Die van jou is ook hardnekkig dus Voyager?
668, the neighbour of the Beast
Eind van de middag zou er meer nieuws zijn toch Yammini's oma? Hoop dat ze haar straks wel aan het infuus leggen, zo schiet het niet op.
Jaaa, die van mij heeft ook een eh...eigen willetje zeg maar. Maar dat kennen we al van haar grote zus, dus dat voelt wel vertrouwd.
Mocht ik oooooit nog zwanger worden, dan krijgt ie op 39 weken gewoon een gerechtelijk uitzettingsbevel
Het hele forum zit volgens mij achter de pc gekluisterd voor de ontknoping. Ik kan me niet voorstellen dat dit topic ook maar iemand is ontgaan...

Hele familie sterkte!
jeetje kleintje, kom er eens uit!
quote:Marels schreef op 05 januari 2009 @ 16:55:

Mocht ik oooooit nog zwanger worden, dan krijgt ie op 39 weken gewoon een gerechtelijk uitzettingsbevel
quote:Christiane04 schreef op 05 januari 2009 @ 16:57:

Het hele forum zit volgens mij achter de pc gekluisterd voor de ontknoping. Ik kan me niet voorstellen dat dit topic ook maar iemand is ontgaan...

Hele familie sterkte!

Ben ook benieuwd. Succes Yamuna!

Ik gok dan ook even mee: Morgenochtend infuus en einde middag is Yammini geboren..
quote:MissMara schreef op 05 januari 2009 @ 14:55:

Ok, nieuwe voorspelling: Berend wordt vannacht om eh, pak 'm beet 00:02 uur geboren!

Zet 'm op, Yam!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Morgen pas infuus

Dat zou niet eerlijk zijn!
Jeetje er mag straks wel een nieuw topc geopend worden wanneer het geboren is met de naam in de topic titel!

Want anders door alle gefeliciteerd reacties moet ik 40 pagina's terugspitte om te leze hoe yammini heet ;)!
Straks infuus en voor 9 uur vanavond geboren hoor. Het duurt al zo lang voor Yam ( en man, oma, mini.) En ik ga voor Meiske.

Dat gerechtelijk bevel zag ik ook wel zitten. Ik ging voor 29 december (bijna 39 weken) maar hier ook eigen wil. Hij heeft het nog teveel naar zn zin daarbinnen.
Ik ontdek net dit topic, wat spannend is het hier zeg!

Die Yammini laat lang op zich wachten...

Veel sterkte voor de familie in deze spannende uren!

Wat leuk dat iedereen hier zo meeleeft en dat zelfs de oma in spe het forum op de hoogte houdt.
go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna
quote:ringelding schreef op 05 januari 2009 @ 14:07:

pffft ik zou er al lang mee gekapt zijn op deze manier.

Anders ik wel.

Het is graag of helemaal niet hoor.

Pffff!
Hihi! Hebben we al een yell?
quote:Marels schreef op 05 januari 2009 @ 16:29:

Maar Extrahalo, ze ligt nog niet aan het infuus, dus kan nog even duren.ohw, dat heb ik ff niet gelezen.... alleen heerlijke rijpingspillen voor de uitgang gelegd?
O en ik zeg nog steeds dat het een meisje wordt, Femke genaamd.
Ze heeft twee keer sjel gehad Extrahalo, en ze zouden eind van de middag verder kijken hoe of wat...
Ik ben terug na een nacht slapen en een hele dag werken en... Nog steeds geen geboortenieuws..!

Yaminisoma, ik vind het erg lief dat u hier steeds verslag doet. Zo blijft het echt leven hier. En wij, nieuwsgierige forummers leven natuurlijk ook hartstikke mee met Yamuna, Yamman en Yammini.

Ik hoop dat ze het een beetje trekken allemaal. Yamuna, nou is het wel mooi geweest, deze cliffhanger heeft ook een mooi einde nodig!
Ik doe mee met cheeren...

go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna go Yamuna
Leuk ... hoi Yaminisoma!!! *dutch zwaait van uit de states*

Goh tja..nou met het tijds verschil hier hoop ik toch nog vandaag iets te horen
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 12:33:

*haalt hééél diep adem en DONDERD* LIEVE Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!

Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!

*moet even op adem komen* …. *met honingzoet stemmetje* Kom dan?En hier staat DE naam tussen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven